Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is een huis met nog redelijk wat werk aan maar dat toch zeker bewoonbaar is, ik denk dat dit potentieel veel kopers afschrikt die eerder iets afgelekt en instapklaar zoeken. Wij waren gewoon heel gecharmeerd door het huis, de ligging, de grond en de sfeer die het uitstraalde. We zijn er ons van bewust dat er zeker nog opfrissingswerken nodig zijn, maar (momenteel) zijn we nog maar met 2, dus we hebben ruim de tijd om dat te doen.Oei, onder de vraagprijs? Scheelt er iets mee? Tegenwoordig moet je minstens 50k boven de vraagprijs gaan als je een deal wil doen.
Proficiat! Heb je wat fotos?Het is een huis met nog redelijk wat werk aan maar dat toch zeker bewoonbaar is, ik denk dat dit potentieel veel kopers afschrikt die eerder iets afgelekt en instapklaar zoeken. Wij waren gewoon heel gecharmeerd door het huis, de ligging, de grond en de sfeer die het uitstraalde. We zijn er ons van bewust dat er zeker nog opfrissingswerken nodig zijn, maar (momenteel) zijn we nog maar met 2, dus we hebben ruim de tijd om dat te doen.
Not sure if serious?De hype is overduidelijk over. We kunnen weer normaal huizen kopen!
Proficiat! Heb je wat fotos?
Hier ook gekocht in 2021, join the club!Registratierechten bij aankoop van huis of appartement dalen van 6 naar 3 procent
allez goed getimed door te kopen in 2020. Naast woonbonus gegrepen en nog goed gesponsord door de 6% te betalen.
Goed voor toekomstige kopers wel, al vrees ik dat het zich toch weer gaat vertalen in een stijging van de aankoopprijs.
Huisprijzen wel, appartementsprijzen niet (zou ik dan denken).Huisprijzen zullen nog meer stijgen zeker als de registratierechten zakken?
Hier ook gekocht in 2021, join the club!
Enige voordeel aan (hoge) registratie rechten is dat het de speculatie van snelle aan/verkoop wat tegenhield. Met lagere RR gaan we meer richting een markt zoals NL.
De vraag is natuurlijk hoeveel had je vandaag moeten betalen voor dezelfde woning3% registratierechten….
Ik voel me een sukkelaar dat ik nog 10% heb betaald.

Goh, ik heb er 21 betaald3% registratierechten….
Ik voel me een sukkelaar dat ik nog 10% heb betaald.