Huis kopen - Een nieuw begin

Wat is jouw woning situatie?

• Totaal aantal stemmers
    630
Onder opdrachtgever dient te worden verstaan :
eenieder die de opdracht geeft om tegen een prijs werken uit te voeren of te laten uitvoeren;
in het algemeen valt de opdrachtgever - natuurlijke persoon die louter voor privédoelein-
den handelt niet onder de bepalingen van artikel 30bis, noch onder deze van artikel
30ter.

Dit straat zou ik in ieder geval vermijden. :)
Ik heb toch een bod gedaan hoor. Ik vond de buurt best prettig. Sowieso een mooie streek. Buren zijn een jong koppel links en een weduwnaar rechts. Aan de overkant service flats voor bejaarden. Mooi onderhouden groen overal. En de straat was afgesloten zodat kinderen er konnen spelen. Nu ja misschien ben ik zo onder de indruk omdat ik marginAalst gewoon ben 🤣

Ik heb toch een bod gedaan hoor. Ik vond de buurt best prettig. Sowieso een mooie streek. Buren zijn een jong koppel links en een weduwnaar rechts. Aan de overkant service flats voor bejaarden. Mooi onderhouden groen overal. En de straat was afgesloten zodat kinderen er konnen spelen. Nu ja misschien ben ik zo onder de indruk omdat ik marginAalst gewoon ben 🤣
Hopelijk het begin van een nieuw hoofdstuk!💪

Wel, als de direct naaste buren al meevallen, dat is het belangrijkste zeker.

Da's anders ook wel een heel eind dat je zou verhuizen naar deze omstreken. :)

Wel, als de direct naaste buren al meevallen, dat is het belangrijkste zeker.

Da's anders ook wel een heel eind dat je zou verhuizen naar deze omstreken. :)
Klopt, maar is eigenlijk heel logisch voor ons. Mijn klanten zijn verspreid over de provincie Antwerpen en een paar in Leuven. Mijn kantoor waar ik 1x/week naartoe ga is in Breda. Mijn vriendin haar bedrijf zit in Antwerpse haven en haar kantoor in Rotterdam.

Ook serieuze verhuis.

Klopt, maar is eigenlijk heel logisch voor ons. Mijn klanten zijn verspreid over de provincie Antwerpen en een paar in Leuven. Mijn kantoor waar ik 1x/week naartoe ga is in Breda. Mijn vriendin haar bedrijf zit in Antwerpse haven en haar kantoor in Rotterdam.
That explains a lot.
Succes!

Toevallig mensen van de streek die weten hoe dit geprijsd is tov de markt?

Biedingsoorlog verloren. 3x overboden geweest. Het wordt uiteindelijk voor 415k verkocht. Vond ik persoonlijk al te veel boven de vraagprijs.

We gaan in september naar een huis kijken dat al te koop staat sinds november vorig jaar. Blijkbaar stond het in september 2020 al via een andere makelaar te koop. Op het eerste zicht lijkt het nog wel instapklaar, al zijn er wel enkele renovatiewerkzaamheden die eraan komen. Blijf het vreemd vinden dat het zo lang te koop staat daar het niet absurd hoog geprijsd staat. Relatief grote grond en woon oppervlakte.
Wat zijn de catches waar we best zeker op letten?

We gaan in september naar een huis kijken dat al te koop staat sinds november vorig jaar. Blijkbaar stond het in september 2020 al via een andere makelaar te koop. Op het eerste zicht lijkt het nog wel instapklaar, al zijn er wel enkele renovatiewerkzaamheden die eraan komen. Blijf het vreemd vinden dat het zo lang te koop staat daar het niet absurd hoog geprijsd staat. Relatief grote grond en woon oppervlakte.
Informeren bij de buren.

Slechte grond of problemen met de fundering denk ik direct aan.
Vb drassige grond, mogelijks op de "ooit nog eens in te plannen route" van een nieuwe N-weg,...
Ook geluids- en geuroverlast zijn mogelijkheden.

Zelf nog naar ne grond van 49k gaan kijken, 1000m2. Goed gelegen vlak aan een N-weg, zone 50 in een dorp, vlak naast een bushalte, prachtig zicht achteraan!
Tot ik tot achteraan de tuin stapte. 🤮🤮🤮
Daarnaast was een groente- en fruitbedrijf, de overschot smeten ze achteraan. Het zat daar ook nog eens vol ganzen, dus kabaal en stank die in maart al niet te harden was!
Maar vanop straat : een koopje! 🤷🏼‍♀️

- bouwovertredingen
- asbest
- structurele schade als in stabiliteitsproblemen of zo
- geplande openbare werken (er komt binnenkort een hoogspanningslijn over de tuin of zo)
- de buren

Er zullen er nog wel zijn...

Terug
Bovenaan