Onmiddellijk zijn BTW nummer checken met de checker voor inhoudingsplicht sociale zekerheid
Dat is doorgaans de eerste indicatie dat hij failliet aan het gaan is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Onmiddellijk zijn BTW nummer checken met de checker voor inhoudingsplicht sociale zekerheid
1ste schijf 30kHoeveel al betaald in welke schijf?
1ste schijf 30k
Totaalkost van ruwbouw is 157k
Ondertussen heeft mijn vrouw wel een bericht gekregen via Whatsapp dat ze volgende week zouden verder doen
Dat moet wel een joekel van een gebouw worden danTotaalkost van ruwbouw is 157k
ok.. wat houdt dat in?Dan zal je moeten voldoen aan die inhoudingsplicht.
valt volgens mij wel mee..Dat moet wel een joekel van een gebouw worden dan
Sinds wanneer hebben particulieren inhoudingsplicht?Dan zal je moeten voldoen aan die inhoudingsplicht.
Das al even hoor. Moest in 2009 ook al toen ik beginnen bouwen ben.Sinds wanneer hebben particulieren inhoudingsplicht?
Al jaar en dag?Sinds wanneer hebben particulieren inhoudingsplicht?
Ik heb toch een bod gedaan hoor. Ik vond de buurt best prettig. Sowieso een mooie streek. Buren zijn een jong koppel links en een weduwnaar rechts. Aan de overkant service flats voor bejaarden. Mooi onderhouden groen overal. En de straat was afgesloten zodat kinderen er konnen spelen. Nu ja misschien ben ik zo onder de indruk omdat ik marginAalst gewoon benDit straat zou ik in ieder geval vermijden.![]()

Hopelijk het begin van een nieuw hoofdstuk!Ik heb toch een bod gedaan hoor. Ik vond de buurt best prettig. Sowieso een mooie streek. Buren zijn een jong koppel links en een weduwnaar rechts. Aan de overkant service flats voor bejaarden. Mooi onderhouden groen overal. En de straat was afgesloten zodat kinderen er konnen spelen. Nu ja misschien ben ik zo onder de indruk omdat ik marginAalst gewoon ben![]()

Ik heb toch een bod gedaan hoor. Ik vond de buurt best prettig. Sowieso een mooie streek. Buren zijn een jong koppel links en een weduwnaar rechts. Aan de overkant service flats voor bejaarden. Mooi onderhouden groen overal. En de straat was afgesloten zodat kinderen er konnen spelen. Nu ja misschien ben ik zo onder de indruk omdat ik marginAalst gewoon ben![]()

Klopt, maar is eigenlijk heel logisch voor ons. Mijn klanten zijn verspreid over de provincie Antwerpen en een paar in Leuven. Mijn kantoor waar ik 1x/week naartoe ga is in Breda. Mijn vriendin haar bedrijf zit in Antwerpse haven en haar kantoor in Rotterdam.Wel, als de direct naaste buren al meevallen, dat is het belangrijkste zeker.
Da's anders ook wel een heel eind dat je zou verhuizen naar deze omstreken.![]()
Ook serieuze verhuis.Ik heb toch een bod gedaan hoor. Ik vond de buurt best prettig. Sowieso een mooie streek. Buren zijn een jong koppel links en een weduwnaar rechts. Aan de overkant service flats voor bejaarden. Mooi onderhouden groen overal. En de straat was afgesloten zodat kinderen er konnen spelen. Nu ja misschien ben ik zo onder de indruk omdat ik marginAalst gewoon ben![]()
That explains a lot.Klopt, maar is eigenlijk heel logisch voor ons. Mijn klanten zijn verspreid over de provincie Antwerpen en een paar in Leuven. Mijn kantoor waar ik 1x/week naartoe ga is in Breda. Mijn vriendin haar bedrijf zit in Antwerpse haven en haar kantoor in Rotterdam.
Biedingsoorlog verloren. 3x overboden geweest. Het wordt uiteindelijk voor 415k verkocht. Vond ik persoonlijk al te veel boven de vraagprijs.Toevallig mensen van de streek die weten hoe dit geprijsd is tov de markt?
![]()
Huis te koop , 4 slaapkamers , € 395.000
Instapklare half open bebouwing, gelegen in een rustige woonwijk in centrum Wuustwezel. De woning omvat o.a. ruime lichtrijke leefruimte met open haard, ingerichte open keuken, wasplaats, gastentoilet, 4 slaapkamers, dressing, badkamer, ruime zolder, garage, terras en tuin met bijgebouw op een...www.immoweb.be
Informeren bij de buren.We gaan in september naar een huis kijken dat al te koop staat sinds november vorig jaar. Blijkbaar stond het in september 2020 al via een andere makelaar te koop. Op het eerste zicht lijkt het nog wel instapklaar, al zijn er wel enkele renovatiewerkzaamheden die eraan komen. Blijf het vreemd vinden dat het zo lang te koop staat daar het niet absurd hoog geprijsd staat. Relatief grote grond en woon oppervlakte.
Wat zijn de catches waar we best zeker op letten?

- bouwovertredingenWe gaan in september naar een huis kijken dat al te koop staat sinds november vorig jaar. Blijkbaar stond het in september 2020 al via een andere makelaar te koop. Op het eerste zicht lijkt het nog wel instapklaar, al zijn er wel enkele renovatiewerkzaamheden die eraan komen. Blijf het vreemd vinden dat het zo lang te koop staat daar het niet absurd hoog geprijsd staat. Relatief grote grond en woon oppervlakte.
Wat zijn de catches waar we best zeker op letten?