De drugsepoortInderdaad. Ik heb nog een jaartje in de drugsepoo- brugsepoort op kot gezeten en daar was ‘t toch wel ferm marginaliteit en miserie.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De drugsepoortInderdaad. Ik heb nog een jaartje in de drugsepoo- brugsepoort op kot gezeten en daar was ‘t toch wel ferm marginaliteit en miserie.

In de ergste straat zelfs, waar men een paar jaar nadat ik er weg was elkaar begon neerschieten en -steken. iedereen had mij kunnen vertellen dat het daar niet top was, maar ik zag alleen de lage huurkosten en ik had toen nog te veel vertrouwen in de mensheid.De drugsepoort![]()

En daarom dat je altijd naar de buurt moet polsen bij de buren!In de ergste straat zelfs, waar men een paar jaar nadat ik er weg was elkaar begon neerschieten en -steken. iedereen had mij kunnen vertellen dat het daar niet top was, maar ik zag alleen de lage huurkosten en ik had toen nog te veel vertrouwen in de mensheid.![]()

phoenixstraat? Er zijn daar idd studentenkoten.......god weet waarom.In de ergste straat zelfs, waar men een paar jaar nadat ik er weg was elkaar begon neerschieten en -steken. iedereen had mij kunnen vertellen dat het daar niet top was, maar ik zag alleen de lage huurkosten en ik had toen nog te veel vertrouwen in de mensheid.![]()
Bevrijdingslaan, de phoenixstraat was het verlengde ervan. Een zeer speciale buurt en erna was ik plots wat minder naïef!phoenixstraat? Er zijn daar idd studentenkoten.......god weet waarom.
Dat lijkt heel goed op mijn eigen huis.Te Koop | Immo De Ras
Immo De Ras, jouw vastgoedexpert voor de verkoop en verhuur van huizen, appartementen en gronden. Ontdek het volledige aanbod vastgoed te koop.www.immoderas.be
1 minuut stappen van waar ik nu woon. Mss interessant als starterswoning om 2-3 jaar in te wonen. Die kleine badkamer valt wel tegen.

meen je dat nu? Voor iemand die zo actief is in de vastgoed en de leningentopics.....Dat lijkt heel goed op mijn eigen huis.
Maar een huis kopen voor 2-3j: niet doen, kost je gewoon te veel aan administratie: dossierkost bij de bank, stuk dat je aan de notaris moet betalen en niet terugziet als je iets anders koopt, inschrijven en schrappen van de hypotheek (had hier ook nog nooit van gehoord maar kost me dus blijkbaar ook iets van een 5000 euro?),...
Zet nog eens op een rijtje wat je absolute top 3 aan eisen zijn.
Houd dat voor ogen en wijk er niet van af!

Volgens mijn ex-werkgever zat het hoofdkwartier van de Albanese maffia op een straat van waar wij woonden in Gent.En daarom dat je altijd naar de buurt moet polsen bij de buren!
![]()

Zijstraat van de Wondelgemstraat zat ik.Bevrijdingslaan, de phoenixstraat was het verlengde ervan. Een zeer speciale buurt en erna was ik plots wat minder naïef!

...
Maar een huis kopen voor 2-3j: niet doen, kost je gewoon te veel aan administratie: dossierkost bij de bank, stuk dat je aan de notaris moet betalen en niet terugziet als je iets anders koopt,
Rabot was idd ook wel de moeiteZijstraat van de Wondelgemstraat zat ik.
Rabot is naar t schijnt iets minder erg dan Brugsepoort, maar toch ook wat rare zaken gezien in mijn tijd daar...![]()
je hebt wel een aantal rare buurten in Gent.Niks tegen Rabot he. Je gaat wat overlast hebben, maar geen razzia toestanden zoals in de Brugse Poort.Rabot was idd ook wel de moeiteje hebt wel een aantal rare buurten in Gent.
Brugse Poort is natuurlijk wel het uiterste iddNiks tegen Rabot he. Je gaat wat overlast hebben, maar geen razzia toestanden zoals in de Brugse Poort.
Klopt, de drugsdealer rechtover ons lieten ze ongemoeid. Hardwerkende kleine zelfstandige in bijberoep na zijn dagjob bij PostNL.Niks tegen Rabot he. Je gaat wat overlast hebben, maar geen razzia toestanden zoals in de Brugse Poort.

Cava nog. In mijn jeugdjaren was dat nog erger hoor. Gevechten tussen VB jongeren en allochtonen in de wijken. Gevechten onderling(Rabot vs Muide) Politiewagens die een auto wild achtervolgden...Klopt, de drugsdealer rechtover ons lieten ze ongemoeid. Hardwerkende kleine zelfstandige in bijberoep na zijn dagjob bij PostNL.
De handel in gestolen goederen wat verder in t straat hebben ze ook nooit gepakt. Camionette na camionette die daar uitsluitend s nachts gelost en geladen werden.
De buurman schuinover die heelder dagen nummerplaten zat te verwisselen.
Het appartement op 2e verdiep rechtover ons dat gebruikt werd als onderduikadres voor illegalen is wel in t vizier geweest van de Gentse flikken. Regelmatig kwamen ze daar aanbellen, maar als ze niet opendoen, wat moet je dan hé...
Ooit op Pano een reportage over seksuele slavernij in België, bleek om een café een straat verder te gaan.
Maar je hebt wel gelijk, Brugsepoort is naar t schijnt nog erger!![]()
In de Brugse Poort struikel je tegenwoordig eerder over bakfietsen en arty farty vzw's dan vechtende bendes. En de bewoners lopen meer te zagen over autodeel-parkeerplaatsen dan over criminaliteit. Is zeker ook te zien in de woningprijzen. Er zullen wel andere plaatsen in Gent zijn waar het nog wat ruiger is en dus ook goedkoper.Brugse Poort is natuurlijk wel het uiterste idd
Dan moet het daar plots ferm verbeterd zijnIn de Brugse Poort struikel je tegenwoordig eerder over bakfietsen en arty farty vzw's dan vechtende bendes. En de bewoners lopen meer te zagen over autodeel-parkeerplaatsen dan over criminaliteit. Is zeker ook te zien in de woningprijzen. Er zullen wel andere plaatsen in Gent zijn waar het nog wat ruiger is en dus ook goedkoper.
Dan moet het daar plots ferm verbeterd zijn![]()
/schot-gelost-in-de-brugse-poort-twee-verdachten-gearresteerdIn de Brugse Poort struikel je tegenwoordig eerder over bakfietsen en arty farty vzw's dan vechtende bendes. En de bewoners lopen meer te zagen over autodeel-parkeerplaatsen dan over criminaliteit. Is zeker ook te zien in de woningprijzen. Er zullen wel andere plaatsen in Gent zijn waar het nog wat ruiger is en dus ook goedkoper.