Huis Gemaakt

Ik vind het persoonlijk een zielloos huis dat ze maken.
Nu volgens dat ik heb begrepen zijn het niet enkel de huidige juryleden die beslissen maar ook makelaars en kijkers.

Dus ik kan niet inschatten wie er zal winnen. Qua verkoopbaarheid is Laakdal wel top want er zit niks in en alles is neutraal. Daardoor denk ik wel dat ze nog veel punten gaan krijgen van de makelaars.

Hebt ge dan liever een roze keuken, fuchsia tuinmuurtjes en een salon dat is gepikt uit een chiro lokaal? :unsure:

Kijkt iemand trouwens naar huis gesmaakt? Dat huis van Patje Krimson is echt zo lelijk vanbinnen. Die mensen hebben echt geen smaak... Zo'n schone veranda (vanbuiten) en daar dan gewoon een lelijke tegel in, een tafelset van de nineties en een discobar. :puke:

En ook die tuin, zo'n gigantisch park en daar dan zo weinig mee gedaan.

Hebt ge dan liever een roze keuken, fuchsia tuinmuurtjes en een salon dat is gepikt uit een chiro lokaal? :unsure:

neen, op zich leunt mijn stijl meer bij Laakdal.
Maar het is modern. Moluren zetten? Wie zet nog moluren?

Witte muren : perfect maar je moet een contrast hebben in je woning. Dat kan door accentmuur of door de aankleding.
Wederom niet bij Laakdal.
Keuken van hen : clash van verschillende patronen tussen tablet keukeneiland, achterwand fornuis, behangpapier en kader.
Vloer op zich was wel nog mooi.

Kijkt iemand trouwens naar huis gesmaakt? Dat huis van Patje Krimson is echt zo lelijk vanbinnen. Die mensen hebben echt geen smaak... Zo'n schone veranda (vanbuiten) en daar dan gewoon een lelijke tegel in, een tafelset van de nineties en een discobar. :puke:

Dit moet bij voorsprong het lelijkste kot zijn, dat ik m'n hele leven op TV heb gezien.

Laakdal heeft echt het mooiste huis. Ik zou da zelf durven kopen.

Kortrijk is gewoon lelijk, als ik daar binnen zou stappen, dan zou ik alleen maar kosten zien. Van de blauwe viskom badkamer, tot de zalmroze keuken met een uitkijk op een fuchia tuin. Het enige dat nog "mooi" is, is de keukenblok zelf maar die hebben ze dan ook niet zelf gedaan.

Lokeren is mijn smaak ook niet. Dat is te woodstock-achtig. Zo van die gen z mensen die terug in de 80's willen leven.
Ik vind Laakdal net het lelijkste huis. DIe hebben de mooiste woning gekregen om mee te beginnen, en hebben niks van de ziel overgehouden. Achteraan die vierkante blok er tegen, binnen wit grijs en grijge.
In Lokeren hebben ze echt een zeer goed oog voor kleur enz vind ik. Die kamer vond ik de max met die boog die ze ook in de verf door trokken, en dan die diepgroene muur met gele zetel er tegen, en zijn lattenwand. Super tof.

En toch mag Kortrijk van mij winnen. Die trekken zich geen kloten aan van de wedstrijd of wat anderen denken. Heel die scene met die hespkleur en dan naar zijn pa bellen etc vond ik hilarisch, en als het af was stoorde die kleur mij ook totaal niet. Zijn manier van schilderen heeft ook echt iets vind ik, met die papborstel en grove vegen.
Aan dat koppel en bijgevolg het huis is een hoek af, en dat bedoel ik 200% positief. Ge ziet dat dat een oersterk koppel is die gewoon hun eigen levenswijze hebben.

Ik heb het dan bv veel minder voor dat meiske uit Lokeren. Zo neurotisch... en met haar aftellen...

Alleen die van Christoff gezien. Ik dacht dat hij bij Laura Lynn binnen was omdat ik het wat vrouwelijk vond, zeker met de Mickey Mousse. Bleek het Christoff te zijn dus ik zat er zo goed als op.

En toch mag Kortrijk van mij winnen. Die trekken zich geen kloten aan van de wedstrijd of wat anderen denken. Heel die scene met die hespkleur en dan naar zijn pa bellen etc vond ik hilarisch, en als het af was stoorde die kleur mij ook totaal niet. Zijn manier van schilderen heeft ook echt iets vind ik, met die papborstel en grove vegen.
Aan dat koppel en bijgevolg het huis is een hoek af, en dat bedoel ik 200% positief. Ge ziet dat dat een oersterk koppel is die gewoon hun eigen levenswijze hebben.

Ik zou je nog kunnen volgen als ze enigszins zouden weten wat ze aan het doen zijn, want wat je zegt klopt helemaal, maar we moeten ook efkes eerlijk zijn en die 2 zitten daar eigenlijk niet op hun plaats. Sympathiek, ja, maar technisch kunnen ze er niets van en dat merk je ook aan de afwerking en werktempo. Die mogen dat echt nooit winnen. Jammer, want waarschijnlijk zouden zij er nog het meest aan hebben mochten ze het winnen.

Ik zou je nog kunnen volgen als ze enigszins zouden weten wat ze aan het doen zijn, want wat je zegt klopt helemaal, maar we moeten ook efkes eerlijk zijn en die 2 zitten daar eigenlijk niet op hun plaats. Sympathiek, ja, maar technisch kunnen ze er niets van en dat merk je ook aan de afwerking en werktempo. Die mogen dat echt nooit winnen. Jammer, want waarschijnlijk zouden zij er nog het meest aan hebben mochten ze het winnen.
Qua technische vaardigheid gaat het duidelijk maar tussen 2 koppels he. En van mij mogen Kenny en Amber winnen, ook al vind ik hen zeker niet het sympathiek overkomen. Maar hij kan gewoon wel werken, en het gaat vooruit. En zij ziet er misschien een beetje een "schmink-pop" uit, maar ze werkt ook wel door.

Alleen die van Christoff gezien. Ik dacht dat hij bij Laura Lynn binnen was omdat ik het wat vrouwelijk vond, zeker met de Mickey Mousse. Bleek het Christoff te zijn dus ik zat er zo goed als op.

haha :D Ik wist meteen dat het Christoff was door zijn fascinatie voor oude Vuitton koffers én Disney fan.

Vandaag gepasseerd langs dat huis in Laakdal. Er stond net een bus te manoeuvreren op hun oprit. Mogelijk die kijkdag?

Terug
Bovenaan