Huis Gemaakt

Ik zie Lokeren punten scoren met die overkapping en Kortrijk met die binnentuin. Laakdal is uitgesloten voor een keer.

Spannend.
Krijg de indruk van Lokeren dat ze zelf echt wel denken creatief/innovatief te zijn, maar wat ze doen is altijd maar redelijk gewoontjes.

Denk dat Kortrijk het haalt. Daar hangt gewoon de gezelligste vibe, veel planten, wat kleurengebruik op de muren, etc etc.

De jury zal allicht zeggen: ja deze tuin is echt zoals Harry en Jerina zijn he!!!

Ik mis echt The Block als ik dit programma zie. Allez, ze strijden bv om de kamerprijs en krijgen dan €2K als prijs. Maar op geen enkel moment zie je de koppels ook maar iets met hun budget doen. Laat staan dat Kenny/Amber iets extra met dat geld gedaan hebben en dat men dit in het programma heeft laten zien.

Het is zo precies van: dit zijn onze sponsors, ga daar uw spullen maar halen en wij betalen de rekening wel :unsure:

Kortrijk mag de kamerprijs wel winnen voor de keuken. Allez, ‘t is te zeggen dat het hun beste kamer is en zij nog niets gewonnen hebben. De keuken op zich oogde wat Ikea-achting maar was wel in combinatie met het doortrekken van de tuin het gezelligste van de drie.

Lokeren vond ik die zwarte keuken de ruimte nog kleiner maken dan ze al was. Ook niet echt in de retro stijl van de rest van de woning imo.

Laakdal weer super consistent en hun stijl perfect uitgewerkt. Weinig op aan te merken behalve die fotoprint. Zouden wederom de verdiende winnaars zijn van het programma.

Lokeren vind ik echt niet mooi.
Kortrijk is eenvoudig maar voor de eerste keer krijgen ze een kamer tijdig én best mooi afgewerkt
Laakdal is knap klassiek maar dat kunstwerk en dat behang past er echt niet bij.

Voor mij mag Kortrijk wel eens winnen nu gezien de progressie die ze maken.

Als Laakdal da spel niet wint is het een schande.
Kortrijk echt wel supermensen. Je zou hopen dat ze 1e keus en evt wat korting zouden verdienen dat ze hun droomhuis kunnen kopen maar denk niet dat de projectontwikkelaar zoiets ziet zitten.

De structuur is allemaal grondig aangepakt door bedrijven dus dat zal allemaal niet zo goedkoop zijn. Als je ziet hoe mooi de buitenkant van Laakdal geworden is.

Die Antje is toch geen lelijke.

Laakdal lijkt me de terechte winnaar te worden, al staat het huis echt op een jammer locatie.

Logisch dat Kortrijk nu wel klaar was. Veel moesten ze niet doen in die kleine keuken. Ik vind het eiland ook veel te dicht tegen de eettafel komen. Daar kun je nog amper tussen.

Die Antje is toch geen lelijke.

Laakdal lijkt me de terechte winnaar te worden, al staat het huis echt op een jammer locatie.
Ik vind net dat zij het mooiste huis van de 3 gekregen hebben? Alleenstaand en veel ruimte. Kortrijk en Lokeren zijn rijhuizen. Zeker dat huis in Lokeren heeft een vreemde indeling.

"Dah lieve Dickie"
"Ah lieve Harry"

Priceless die kerel.

Laakdal vond ik alweer het beste. Behalve dan die lelijke kader die afbreuk deed aan al de rest. In mindere mate ook de roze broodrooster, maar soit.. smaken. Dat behang vond ik nog iets hebben en gaf wel een 'element' in de keuken. Ben toch steeds verbaasd dat Amber wel nog 'poten aan haar lijf' heeft.

Als Laakdal da spel niet wint is het een schande.
Kortrijk echt wel supermensen. Je zou hopen dat ze 1e keus en evt wat korting zouden verdienen dat ze hun droomhuis kunnen kopen maar denk niet dat de projectontwikkelaar zoiets ziet zitten.

Wat is er zo super aan die mensen? Ik erger me dood aan hun taalgebruik en onvolwassen houding, dat wel.

Als Amber en Kenny dit niet winnen, is het belachelijk.

Ik vind het persoonlijk een zielloos huis dat ze maken.
Nu volgens dat ik heb begrepen zijn het niet enkel de huidige juryleden die beslissen maar ook makelaars en kijkers.

Dus ik kan niet inschatten wie er zal winnen. Qua verkoopbaarheid is Laakdal wel top want er zit niks in en alles is neutraal. Daardoor denk ik wel dat ze nog veel punten gaan krijgen van de makelaars.

Laakdal heeft echt het mooiste huis. Ik zou da zelf durven kopen.

Kortrijk is gewoon lelijk, als ik daar binnen zou stappen, dan zou ik alleen maar kosten zien. Van de blauwe viskom badkamer, tot de zalmroze keuken met een uitkijk op een fuchia tuin. Het enige dat nog "mooi" is, is de keukenblok zelf maar die hebben ze dan ook niet zelf gedaan.

Lokeren is mijn smaak ook niet. Dat is te woodstock-achtig. Zo van die gen z mensen die terug in de 80's willen leven.

Terug
Bovenaan