Huis Gemaakt

Kenny en Amber hebben by far het beste resultaat geleverd. Hun living is duust keer beter dan die living waar random een spiegel boven de zetel hangt of die roze kamer waar ge elk moment een beer op een fiets kunt verwachten..

Toffe mensen wel, maar Kenny moet winnen en kan mij krijgen. Amber mag ook eens op mij spuiten

Ja 't is wel n schoon gastje, de Kenny. <3

Van mij mag Kortrijk winnen gewoon omdat ze een schilderij van Harry in zijn speedo in de woonkamer hebben gehangen.

Even serieus: ik denk dat Laakdal het beste bezig is, ook al spelen ze het meer op safe dan de andere 2 locaties. Het is hun goed recht om trouw te blijven aan hun eigen smaak.

De slaapkamer in Lokeren vond ik knap gedaan, maar ik snap echt niet wat ze met die woonruimte hebben aangevangen. Ze vonden dat de kamer te veel naar achter doorliep, maar nu hebben ze die toch echt enorm verkleind? Het is nu precies een woonkamer zoals je ze in een studio zou inrichten, niet in een rijtjeshuis. Dat donker groen en hout verkleint de ruimte dan ook nog eens. Het viel me ook op dat ze het kleurenpalet van de slaapkamer die hun concurrenten hadden gerenoveerd (donker hout + jungle groen) in de woonkamer hebben doorgetrokken, terwijl ze eerder zeiden dat ze die slaapkamer totaal niet bij de geschiedenis/charme van het huis vonden passen.

Weer extra kosten voor een "gerenoveerd huis", dus lijkt mij een drempel om te kopen

Ze krijgen 1800€/m². Mij maakt je niet wijs dat wat er in die livings staat zoveel kost.
Dus meeste gaat wel naar de verbouwingen zijn gegaan die tijdens de week gebeuren.

Dan gaan die aanpassingen ook wel een kleine kost zijn om goed te zetten ;)

Ze krijgen 1800€/m². Mij maakt je niet wijs dat wat er in die livings staat zoveel kost.
Dus meeste gaat wel naar de verbouwingen zijn gegaan die tijdens de week gebeuren.

Ze hebben mss 10k gegeven aan dat schilderij he :unsure:

Hebben ze in Lokeren nu echt de tv naast de zetel gehangen in plaats van ervoor?
Uhu, dat was ook het eerste dat ik hier opmerkte.
Dat is typisch iets van house rules Australië waar ze dat ook constant deden. Daar hingen ze de TV ook bijna altijd veel te hoog.
Dat te hoog hangen was toch in Laakdaal? Hoewel, nu ik erover nadenk hing die in Lokeren inderdaad ook wel aan de hoge kant.

Lokeren had wel een heel awkward ruimte om mee te werken, is echt zo'n typisch lang small huis. Maar wat ze dan uitsteken door 1/3 van die living in te palmen als berging, lord knows. Waarom zou je een berging willen waarvoor je eerst lang je living en langs je bureau moet passeren? In dat opzicht is het niet slecht dat ze in Lokeren hun TV naast hun zetel hebben gehangen want anders loop je hem wrs nog van de muur door constant te passeren van/naar die berging. :unsure:
Vond ik ook heel vreemd. Heb het niet voor dat koppel, de manier waarop ze dat ander koppel stokken in de wielen probeerden steken.
Geef mij dan maar Harry & Jerina. Dat roos is wel afschuwelijk voor in de woonkamer en wat ze met dat podium gaan uitspoken is mij nog steeds een raadsel. Kenny en Amber mogen gerust winnen van mij. Je merkt wel aan hun smaak & indeling dat ze een tikkeltje margi zijn, maar laat ze toch gewoon hun eigen goesting en stijl uitwerken verdikke!
Ik hoop echt dat je het niet over dat deurframe hebt nu... serieus, heb je gezien hoe die andere zijde aan elkaar hing. Dat viel uit elkaar van der zelfs maar naar te kijken, en als dat zo'n precair iets was hadden ze dat waar in hun kamer moeten binnen zetten ipv in een ruimte waar u rechtstreekse concurrenten ook moeten passeren.

Trouwens, dat ander koppel stak wel meer onnozelheid uit ook hé. Ik hoop bv oprecht dat gebroken glas een opdracht van de crew was voor meer dramatic value "ga eens met u knie op dat stuk glas zitten zodat het barst" want dat was echt gewoon te dom voor woorden.

Ik dacht gisteren eerst nog van €1800/m² is echt gigantische veel geld, dat zijn tarieven voor een nieuwbouwhuis... dan vergat ik natuurlijk wel dat een nieuwbouwhuis niet ingericht is met meubels en de works.

Ik vrees alleen wel zoals in Lokeren dat ze niet goed snappen hoe die budgetten tot stand komen. Als je voor je living al (hetzij héél nipt) over die €1800 moet gaan dan hoop ik voor hun echt dat de keuken na de badkamer van volgende week komt want als die keuken als laatste komt zou het wel eens kunnen dat ze een gigantisch probleem hebben om daar nog iets deftig te zetten.

Dat is ook snel afgebroken en nieuwe vloer gelegd
Als je door stielmannen dat podium laat afbreken, de bestaande vloer laat uitbreken + een nieuwe vloer legt dan ben je inclusief materiaal (tenzij je de goedkoopste vloer neemt die je maar kan vinden) minstens 5.000€ kwijt.
+ het ergste van al: het is dan niet meer instapklaar.

Die Harry is toch een heerlijke kerel!
Ik vermoed ook een communistische voorliefde, vandaar de naam Fidel voor hun kind? :unsure:

Vraag me dan ook af, die meubels en decoratie.
Ze geven je in het begin van de week je budget en welke kamer, maar waar vind je dat ze op 8 dagen tijd gordijnen en meubels kunnen leveren ?

Laakdal vind ik nog wel oké, Kortrijk geen idee wat die er van aan het maken zijn
Overal waar uw bedrijfsnaam in het groot in beeld mag komen, laat je andere klanten toch ff lekker wachten...

Behalve voor de winnaar zie ik die andere woningen na een paar maanden wel gestript worden binnenin. Mss dat er enkele kopers zich direct aanbieden maar in het verleden vonden ze geen kopers bij The Block dus de aannemer heeft mogelijk nog wat werk.

Zoals anderen hier ook zeggen zie je weinig van de werken. Elk koppel krijgt amper 10 minuten op het scherm tijdens "werken" en dan moeten ze nog 15 minuten interviews doen per aflevering. Zo is het weekend wel gevuld. Er staan ook stellingen rond elke woning. Wie daar werkt is me een raadsel, kabouters in de week? :)

Persoonlijk lijkt het me ook meer een relatietest dan een bouwprogramma. "Ik mis de kindjes" of "Houd op met mij op te jagen Kenny!" lijken meer de focus te krijgen dan verbouwen.

Wie daar werkt is me een raadsel, kabouters in de week? :)
Het is toch reeds gecommuniceerd dat het gros van de werken door aannemers worden uitgevoerd?
En dat alles wat de kandidaten zelf doen, en niet goed is gewoon opnieuw gedaan wordt.

Ja ik vind dat wel een zuurpruim eigenlijk. Totaal mijn type niet. En die zijn broeken intrigeren mij wel, ik krijg de indruk dat die massieve bovenbenen heeft ofzo want het spant daar altijd serieus.

Maar den Harry is wel biestig😍

Ik vind dat koppel met hun haarbos wel echt hilarisch :D

Papa, gie fucking legend kerel !!! hahaha, die gast heeft toch echt grappige uitspraken. Maar winnen zullen ze niet doen denk ik.

Bij Kenny en Amber is het om de andere zin "baby" of "babytje". Enfin, het kan erger! "Poepie" of "scheetje", bijvoorbeeld.

Terug
Bovenaan