Huis Gemaakt 2025

Zotte prijs ook. Geen hypotheek rond je nek en een afgewerkt en gemeubeld huis. Die gaan pas kunnen pronken in het BG-spaartopic.
Is idd het begin van een zeer rijk en riant leven. Investeren in ander vastgoed, verhuren, nog investeren, laten verbouwen en verkopen voor prijs x3.

Terechte winnaars! Proficiat beide. Als jullie dit lezen: ik ben van het begin al een fan!!

Is idd het begin van een zeer rijk en riant leven. Investeren in ander vastgoed, verhuren, nog investeren, laten verbouwen en verkopen voor prijs x3.

Terechte winnaars! Proficiat beide. Als jullie dit lezen: ik ben van het begin al een fan!!
Of gewoon genieten, je hebt geen miljoenen nodig om gelukkig te zijn.

Hoe verloopt die transactie eigenlijk? Schenken ze de woning aan hen en zijn er dus schenkingsrechten van toepassing of verkopen ze het aan 0 euro en moeten ze registratierechten betalen op de waarde.

Hoe verloopt die transactie eigenlijk? Schenken ze de woning aan hen en zijn er dus schenkingsrechten van toepassing of verkopen ze het aan 0 euro en moeten ze registratierechten betalen op de waarde.
Ik dacht dat het een symbolische euro was die ze moesten betalen.

In 2022 werd het als volgt geregeld:
De deelnemers renoveren de huizen en de winnaars krijgen het pand middels een akte voor een symbolische euro. Wij betalen ook de registratierechten voor hen.

Ik denk dat de deelnemers contractueel gebonden zijn aan de aankoop (op straffe van heel hoge boetes).

Ik zie geen nooit-geziene beelden, het enige interessante was dat bevestigd is dat het een verkoop is aan één euro:

9K3NkRw.png

Hoe staan de belastingen etc eigenlijk daar tegenover? Want dat is dan toch duidelijk een verkoop onder de marktwaarde met oogmerk om allerlei taksen en kosten te vermijden?

Hoe staan de belastingen etc eigenlijk daar tegenover? Want dat is dan toch duidelijk een verkoop onder de marktwaarde met oogmerk om allerlei taksen en kosten te vermijden?
Zolang de registratiekosten op de geschatte waarde betaald wordt is er volgens mij geen probleem.

Ze verkopen dat huis SYMBOLISCH voor 1€ wil niet zeggen dat dit de actuele verkoopsprijs is waar ze de belastingen op moeten betalen . ;)
Dat bedrijf boekt dat waarschijnlijk gewoon weg als een schenking of dergelijke zodat ze daar ook geen verlies op maken onrechtstreeks denk ik .

Volgens mij lopen die twee toch echt dag in dag uit in werkkledij. Eros zei nog dat hij haar nog nooit in een kleedje gezien had. Wel twee pure mensen.

Volgens mij lopen die twee toch echt dag in dag uit in werkkledij. Eros zei nog dat hij haar nog nooit in een kleedje gezien had. Wel twee pure mensen.
Ik vond het ook zijn charme hebben dat Eros en Soumaya bij ieder jury moment daar in hun werkplunje zaten.

Terug
Bovenaan