Huis Gemaakt 2025

425.000 euro voor een woning in een sociale woonwijk. Je moet het zien zitten 😛.
Hebben we ooit die zolder gezien trouwens? Nuja, goed als extra berging voor zaken die je nooit nodig hebt.

Dat van Lummen ook voor 425 000 blijkbaar.

Nu ja voor een volledig gerenoveerde woning met nieuwste technieken lijkt me dit wel een ok prijs in de huidige markt? Dat van Lummen is qua tuin en woning wel wat groter natuurlijk. Maar zijn de woningen in Limburg zowiezo niet wat goedkoper?

Dat van Lummen ook voor 425 000 blijkbaar.

Nu ja voor een volledig gerenoveerde woning met nieuwste technieken lijkt me dit wel een ok prijs in de huidige markt? Dat van Lummen is qua tuin en woning wel wat groter natuurlijk. Maar zijn de woningen in Limburg zowiezo niet wat goedkoper?
Lummen is één van de duurste gemeenten in Limburg.
Dat huis ligt ook op 2 straten van de E313/E314.
Die verkoopprijs/vraagprijs is correct voor dat huis/de regio.

Laatst bewerkt:
Lummen is één van de duurste gemeenten in Limburg.
Dat huis ligt ook op 2 straten van de E313/E314.
Die verkoopprijs/vraagprijs is correct voor dat huis/de regio.

Moeten die mensen hun paletten niet terug hebben ? T wordt schoon weer volgende week.

@Lummen: die witte voetafdrukken op de groene trap :laugh:
En de olijfboom die wat pluimen heeft verloren in de keuken en de gazon die dringend nog eens afgereden moet worden.

Ik vind het desondanks wel een vrij voordelige prijs voor een instapklare woning. Zal wel niet gemeubeld worden verkocht, maar dan nog: buiten wat kleine dingen hier en daar moet je geen bijkomende lening aangaan om die woonst te renoveren. Era heeft die woningen gekocht en heeft er dit jaar extra op toegezien dat die correct worden opgeleverd. De voorbije jaren hebben ze hun broek gescheurd aan Huis Gemaakt omdat die huizen niet goed werden afgewerkt. Ze hopen dit jaar break-even te draaien of er zelfs winst uit te halen. Dus ik begrijp het wel dat er veel kabouterkes aan de slag zijn en dat het gaandeweg meer en meer een soort interieurprogramma is geworden met veel aandacht voor de afwerking en dat de meer technische zaken steeds meer aan professionals worden overgelaten.

De foto van de eetkamer in Lummen is zonder die cactussen, in de video is een glimp te zien tijdens de walkthrough maar het lijkt dat ERA er niet echt enthousiast van is.

De productie zal Mechelen en Haasdonk een gelijk schema hebben gegeven (zoals dat bij beiden de burgemeesters opdraafden), dus qua inspanning lijken ze beiden ervoor te gaan. Mij leek het toch veel zendtijd opvulling te zijn, dat het niet "semi-live" is met Dina lijkt ook een besparing om maar zo min mogelijk moeite erin te steken om er toch een aflevering van te maken. Qua finaleweek is het wat makjes.

Met een video probeert Dina het gerucht de wereld uit te helpen dat er te veel kabouters aan de slag zijn, de koppels doen heel veel zelf stelt ze.
De rol van ERA wordt ook vermeld voor de verkoop. Als kijker kom je niet echt te weten wat er achter de schermen speelt. De presentatrice zal niet duiken in de financiën stel ik maar on the record vast (wat we ervan denken is iets anders).

De bekendmaking van de winnaar is evenmin een live bedoening, ipv publiek zien we mensen wakker worden en boodschappenlijstjes maken, voor de zoveelste keer weer naar de bakker.

Van die exclusieve beelden morgen moeten we wss niet veel verwachten, ik denk dat ze dat bij een eerder seizoen ook beloofden en dat het mss 30 seconden ergens waren.

Veel succes aan ERA om de 3 panden te proberen verkopen, de openhuizendag van 14 juni staat mooi strategisch gepland!

Terug
Bovenaan