Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb er nu ook op gelet. Er klinkt 95% van de tijd een soort van "actie"muzak. Het zijn meestal geen popsongs maar anonieme jingles die vlug vervliegen. Het is tegenwoordig wat oubollig (in de jaren 90-00 deden ze het nog vaak maar tegenwoordig zijn programma's veel muzieklozer geworden).Die muziekkeuze irriteert. Dertien in een dozijn hitparademuziek
Dit en letterlijk elk fragment waar het nacht is, fake krekelgeluiden. Tiktok niveau van montage.Ik heb er nu ook op gelet. Er klinkt 95% van de tijd een soort van "actie"muzak. Het zijn meestal geen popsongs maar anonieme jingles die vlug vervliegen. Het is tegenwoordig wat oubollig (in de jaren 90-00 deden ze het nog vaak maar tegenwoordig zijn programma's veel muzieklozer geworden).
Bizar, hier reeds meermaals bij hen besteld en nog nooit problemen mee gehad.Wij hebben hier in ons berging zo'n kast staan... ik kan er weinig slecht over zeggen. Buiten het feit dat ze niet kunnen tellen en dan je bijna gegarandeerd gaat moeten bellen omdat ze te weinig voetjes of scharnieren of andere toebehoren hebben meegeleverd![]()
Die bollen op de muren van Lummen, blijft toch iets raars, niet?
En argh, die Ashley, kakmadam![]()
Dat is wat je doet met ervaring. Ik kan mij voorstellen dat er veel mensen gewoon volle planken beginnen leggen en dan op het einde pas zien "oei" en dan zitten prutsen.Seppe en zijn pa bij het leggen van die visgraat. Dat was toch het slechtst mogelijke einde van die vloer? Ze zijn moeten eindigen met hele kleine stukjes. Ik had bij het leggen van mijn quick-step proberen berekenen dat ik langs beide kanten 60% van een plank over hield.

Waarom niet?Laminaat in een badkamer...
Ik zie tegenwoordig loodgieters bijna enkel nog Loctite gebruiken, het typische kemp en vet wordt minder en minder gebruikt.Loctite in een messing koppeling lijkt me ook niet de oplossing in de douche van Eros en Soumaya?
Ashley is loco, iemand die 2x zo tegen mij doet staat op de zwarte lijst forever.
Kan afhangen van wat ze exact leggen van merk/serie. Wij hebben hier in huis ook een systeem liggen waar er onderaan de vinyl een lage kurk zit dat dubbelt als ondervloer. Een aparte ondervloer is dus niet altijd nodig en ik ben er redelijk gerust in dat ze er van de productie dicht genoeg opzitten om dat soort onnozelheid niet meer voor te hebben... een vloer nadien vervangen blijft namelijk toch wel miserie.Ook wel raar dat ze in de ene badkamer wel een ondervloer steken, maar in de andere dan weer niet.
Viel me ook op met het leggen van de laminaat in de woonkamer; tenzij deze al een soort onderlaag heeft.