Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eerst voldoende shots maken van de koppels die amper de piquer opgetild krijgen, daarna komen de pro's het werk wel doen.Ik snap niet dat je volledige vloerplaten met een piquer er uithaalt? Dat is jezelf toch nutteloos afbeulen?
Waarom huren ze niet zo een mini kraantje voor in huis? Op een uurtje is die vloer er uit. Iets in deze trend: https://www.huurland.be/nl/huren/gr...es-en-toebehoren/hydraulische-breekhamer-55kg

Het is wel grappig dat ze bij het voorstellen van die maquettes dan zo focussen op eigenheid en persoonlijke touch etc terwijl ze in realiteit eigenlijk gewoon een cookie cutter build willen die een zo breed mogelijk publiek aanspreekt.Die nieuwe plannen waren ingesteld zodat de koppels niks meer in de pap te brokken hebben. Anders stelden ze zich de vraag waarom ze zelf niks mochten kiezen en hun maquette afgewezen, nu kwam Cerina "met een goede oplossing".
In andere panden zullen ze achter de schermen eveneens mankementen aan de maquettes aanpassen om verkoopbare exemplaren te hebben. Hier en daar staan ze oogluikend een "frats" toe die ze meteen kunnen afbreken.
Klopt, alleen hoe breed is zo iets?Ik snap niet dat je volledige vloerplaten met een piquer er uithaalt? Dat is jezelf toch nutteloos afbeulen?
Waarom huren ze niet zo een mini kraantje voor in huis
Volgens mij is het programma meer verworden tot een sleutel-op-de-deur totaalrenovatie waar de projectontwikkelaar afkomt met "ruime budgetten en volledig naar eigen smaak en wens in te richten", maar uiteindelijk ben je met vaste partners gebonden aan een nauw palet van keuzes (en een heleboel beslissingen worden extern bepaald).in realiteit eigenlijk gewoon een cookie cutter build willen die een zo breed mogelijk publiek aanspreekt.
Die zijn gemaakt om door een deur te kunnen.Klopt, alleen hoe breed is zo iets?
"Ik heb echt veel stress en moet veel druk verdragen. Als ik een breakdown heb, is dat altijd omdat ik te veel stress heb. Ik heb soms veel faalangst."Nu pas valt mijne frank. Die Meaghan deed ooit mee met '100 dagen'. Een poppemieke die toen een fantastische danscarrière in het verschiet had...
![]()
100 Dagen: 10 jongeren op de drempel van volwassenheid laten in hun ziel kijken
Het nieuwe 100 Dagen volgt tien jongeren tijdens hun laatste maanden op de middelbare school. Een periode waarin ze keuzes moeten maken en stilaan hun eigen pad gaan uitstippelen. Dagen van onbezorgd feesten, maar ook dagen vol twijfels.www.pickx.be