Huis Gemaakt 2023

Wat is er trouwens gebeurd met de kamerprijs van €2000 van de vorige kamer? Waarom mochten ze dat niet inzetten voor de budgetkamer?

#plothole69
Dit vraag ik mij nu nog meer af..
Telkens die kamerprijs van 2000 euro.
Punten indeling maar nu mag iedereen door??

Geef mij naar The block Australië

Mss is er zelfs geen echte kamerprijs als ze het zelf al vergeten. Of komt uit dat het enkel te besteden is bij de talloze sponsoren om de gebroken tegels of fornuizen te vervangen of nog meer verf. Of de ultieme bombshell, dat ze dat onwetend al hebben opgesoupeerd als VTM achter de schermen komt met een fictieve afrekening.

Ik heb pas gisteren de laatste aflevering gezien maar het moet toch wel zuur zijn voor Hasselt als je op 50% winst komt te staan om dan 10 minuten later te horen: Weet je wat? Iedereen doet terug mee!

Laatst bewerkt:
Dit vraag ik mij nu nog meer af..
Telkens die kamerprijs van 2000 euro.
Punten indeling maar nu mag iedereen door??

Geef mij naar The block Australië

Ik zou ook wel eens willen weten hoe dat budgettair allemaal geregeld is. Vermoedelijk is er een max budget per kamer ofzo? Anders is die 2.000 extra ook maar nutteloos telkens.

Ik heb pas gisteren de laatste aflevering gezien maar het moet toch wel zuur zijn voor Hasselt als je op 50% winst komt te staan om dan 10 minuten laten te horen: Weet je wat? Iedereen doet terug mee!

Dat was ook meteen mijn eerste gedacht. Van 1 kans op 2 terug naar 1 op 3. En dan Dina heel blij “er zijn alleen maar winnaars vandaag” ironisch genoeg is het net Hasselt die als verliezer uit die aflevering kwam.

Ik zou ook wel eens willen weten hoe dat budgettair allemaal geregeld is. Vermoedelijk is er een max budget per kamer ofzo? Anders is die 2.000 extra ook maar nutteloos telkens.
Er is gewoon geen budget voor de deelnemers. Glazen wanden breken zonder de minste emotie, Bij alle kandidaten fases gezien dat je gewoon kon uitmaken dat het hen niks kon schelen dat er nu extra materialen moesten besteld worden. Sorteren hebben ze ook niet moeten doen. 1 container waar alles in mocht, steenpuin, meubilair, plastiek, badkuipen, plaasterafval,... Alles samen in 1 container. 🎉

Als iemand kiest voor eenvoudige afwerking, terwijl het andere koppel het duurste neemt dat bij die sponsors te 'krijgen' is, dan is dat budget toch totaal niet gelijk verdeeld? Die tuin van Hasselt met al die grasmatten en graafwerken kan evenveel gekost hebben dan die twee stadstuintjes samen. Idem voor de rest van die woning. Aalst en Hasselt hun trap is volledig gerenoveerd, Enis heeft zijn trap gewoon geschilderd.

#plothole 70: de trap in Antwerpen.

Eerst een gezaag en gezeik bij het schuren dat ze dit nooit of te nimmer zouden geschuurd/geschilderd krijgen. De volgende dag (?) is die trap plots volledig afgeschilderd? Werd verder met geen woord meer over gerept. Kaboutertjes achter de schermen?

Er is gewoon geen budget voor de deelnemers. Glazen wanden breken zonder de minste emotie, Bij alle kandidaten fases gezien dat je gewoon kon uitmaken dat het hen niks kon schelen dat er nu extra materialen moesten besteld worden. Sorteren hebben ze ook niet moeten doen. 1 container waar alles in mocht, steenpuin, meubilair, plastiek, badkuipen, plaasterafval,... Alles samen in 1 container. 🎉
En dan is het 1 kamer waar ze een beperkt budget hebben van 175 euro, om de week erna terug een eindeloos budget te hebben voor kerstversiering en de rest van de afwerking 🙃

#plothole 70: de trap in Antwerpen.

Eerst een gezaag en gezeik bij het schuren dat ze dit nooit of te nimmer zouden geschuurd/geschilderd krijgen. De volgende dag (?) is die trap plots volledig afgeschilderd? Werd verder met geen woord meer over gerept. Kaboutertjes achter de schermen?
Zelfs al zouden ze hulp gekregen hebben is dit toch fair aangezien die andere huizen hun trappen ook niet zelf bekleed hebben ?
Dus als je daar rekening mee houdt en ze toch zelf de trap zouden hebben gerenoveerd zou het dan niet meer dan fair zijn dat Antwerpen dan extra dagen krijgt om af te werken ter compensatie van de dagen die de andere deelnemers hebben gewonnen door het te laten doen ?

Ik, weet alleen maar dat Bart en die twee dames mij nooit advies moeten geven van hoe ik mijn huis moet aankleden of herstellen . ;)

Zelfs al zouden ze hulp gekregen hebben is dit toch fair aangezien die andere huizen hun trappen ook niet zelf bekleed hebben ?
Dus als je daar rekening mee houdt en ze toch zelf de trap zouden hebben gerenoveerd zou het dan niet meer dan fair zijn dat Antwerpen dan extra dagen krijgt om af te werken ter compensatie van de dagen die de andere deelnemers hebben gewonnen door het te laten doen ?
Dat is niet echt het punt dat ik wil maken hè. Het is zowiezo overduidelijk dat er veel achter de schermen gebeurd. Ik kaart gewoon aan dat er weeral een verhaal (oh nee de trap geraakt niet af!) wordt opgestart en dan wordt daar achteraf met geen woord meer over gerept.

Ik, weet alleen maar dat Bart en die twee dames mij nooit advies moeten geven van hoe ik mijn huis moet aankleden of herstellen . ;)
Bart was onlangs te gast in SOS Piet. Ik dacht, nu gaan we eens hét interieur zien. Maar, was vooral zwart/wit en een beetje hout. Nul komma nul kleur.

Hij walked duidelijk niet zijn eigen talk.

Net die vorige aflevering gezien, die gespeelde verrassing bij een gelijke stand is wat mij betreft oscarwaardig. Fenomenale acteerprestaties zeg

Hebben ze die Johnny ook nog uit zijne zetel getrokken. Die hebben we 1 aflevering gezien ofzo.... En nu maar uitmelken. Leuk format, maar zo slecht geproduceerd. Jammer eigenlijk.

Terug
Bovenaan