Chelark007
Well-known member
Welke 2 huizen zijn het meest verkoopbaar? Hasselt en Antwerpen toch?
Maar ik zie Antwerpen winnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke 2 huizen zijn het meest verkoopbaar? Hasselt en Antwerpen toch?
Eigenlijk wel jammer. Moesten ze nu eens echt de dingen zelf moeten doen zou het toch veel plezanter zijn om te kijken nogik vermoed ook dat 70% van al die werkzaamheden gedaan zijn door derden
Ja. En daar hebben ze op de harde manier geleerd dat dat geen goed idee was. Daar hebben ze toen serieus hun broek aan gescheurd met onverkoopbare appartementen die door geen enkele keuring raakten.Moesten ze vroeger in The Block alles zelf doen?
Dit jaar is er ook een kijkdag maar die footage komt na de stemmingsronde van het publiek. Ook vorig jaar was de stemming maar enkele uren open.Heb ik het gemist, maar dit jaar geen kijkdag? Niet dat dat echt een meerwaarde was, maar toch. Stemmen op 2 uurtjes tijd, dus diegene die het meeste mensen ronselen winnen.
Op dinsdag 2 januari ontdekt kijkend Vlaanderen welk koppel de sleutels van hun droomhuis in ontvangst mag nemen. Een grote beslissing die niet langer in de handen van de jury ligt. Het is nu aan de kijkers, een groep van 25 makelaars en 50 potentiële kopers om te beslissen welk koppel zijn droomwoning wint.
Ik denk dat het een en ander heeft te maken met de kerstvakantie die lucht uit de finale zuigt. Met de zendtijd voor de kijkdag en talloze flashbacks voor niet twee maar drie finalisten is het nieuw op te nemen gedeelte gereduceerd tot een handvol minuten midden in de feestdagen.

In zo een situaties moet je met een druppelsysteem werken of dat is niet te doen. Ik hoop ook dat die wand niet naar het zuiden gericht is.Die tuin in Antwerpen is een tof concept als je wat groene vingers hebt, maar ik zie ze daar toch niet ieder halfjaar al die planten vervangen eens ze met hun eigen centen verder moeten. Qua water geven zal daar ook wel wat tijd in kruipen om dat mooi te verdelen.
En toen ze dan hun gezellig avondje met ne film deden, ze hingen nog vol verf, maar lagen wel in hun bed. Das iets da ik al meerdere keren heb gezien in afgelopen afleveringen en dan denk ik van is da nu zo gespeeld of zijn da nu zo vuile bazekes![]()
Ja snap da je na zo een hele verbouwing kapot bent he, maar ze zijn niet kapot genoeg, ze kunnen nog ne star wars kijken. Ik zou dr meer van kunnen genieten om dan samen te douchen en dan samen in da proper bedje te kruipen. Als ik kapot ben moet ik nie denken om nog ne film te kijken, wanr gegarandeerd na 5 min val ik dan in slaapToen wij hier verbouwd hebben, heb ik soms ook uitgeput gewoon vuil in mijn bed gekropen ze

ze moesten wel naar een film kijken, anders kon de Samsung beamer niet in beeld gebracht worden ;-)Ja snap da je na zo een hele verbouwing kapot bent he, maar ze zijn niet kapot genoeg, ze kunnen nog ne star wars kijken. Ik zou dr meer van kunnen genieten om dan samen te douchen en dan samen in da proper bedje te kruipen. Als ik kapot ben moet ik nie denken om nog ne film te kijken, wanr gegarandeerd na 5 min val ik dan in slaap![]()
Waarschijnlijk zal dat ergens in de regeltjes staan dat ze dat moeten doen .Ik kijk niet naar het programma , maar Aalst was gisteren reclame aan het rondgaan op de kerstmarkt in Gent om stemmen te ronselen
Waarschijnlijk doen die andere deelnemers dat ook ?