Huis Gemaakt 2023

Tjah Aalst... Al 2x onterecht de kamerprijs gewonnen en vinden zichzelf heel wat.
Hoe kunt ge uzelf onrecht aangedaan voelen als ge een fucking mini kamer hebt en alles wat daar staat is een mottige oude kast die vloekt met een moderne witte kast, een babykamer muur en een schilderij en wat lego. Zeker als daartegenover 2 volledig afgewerkte kamers staan die dubbel zo groot zijn.

Martin die weer absoluut zijn bloot gat wilt tonen voor gans vlaanderen, constant dubbelzinnig opmerkingen maken... Ze zijn voor elkaar gemaakt die 2 maar ik erger me er dood aan.

Hopelijk Antwerpen en Hasselt naar de finale met een overwinning voor Hasselt, al zou ik het Antwerpen ook wel gunnen.

Ik verschiet dat ze daar allemaal doen alsof 175 euro een pauperbudget is waarmee je enkel op rommelmarkten en tweedehandssites je inboedel kan vinden. De sponsors zullen wel een exclusiviteitscontract hebben gehad waardoor ze niet bij andere budgetvriendelijke winkels mochten gaan...

Tja Aalst, ik kan ze ook nie meer horen of zien, hoe marginaal kunde zijn. Hoe die zn fret een tong draait, constant zn bloot gat toont, hoe die dr zit als ne zak patatten en hun reacties. Maar dan vraag ik me daar ook bij af waarom VTM die beelden van zn bloot gat in de aflevering steken. Is da bij gebrek aan beter beeldmateriaal? Dan ist maar triestig gesteld ze.

Ik zie het liefst Hasselt of Antwerpen winnen, dr is geen koppel waarvan ik zeg die moeten het van mij winnen. Dr zit geen koppel bij da ik echt denk van die verdienen het of das een tof koppel. Hasselt zou ik het nu ook wel enkel gunnen voor Bavo, want die Kayleigh heeft nu ook nie veel geholpen (volgens de beelden).

Tja Aalst, ik kan ze ook nie meer horen of zien, hoe marginaal kunde zijn. Hoe die zn fret een tong draait, constant zn bloot gat toont, hoe die dr zit als ne zak patatten en hun reacties. Maar dan vraag ik me daar ook bij af waarom VTM die beelden van zn bloot gat in de aflevering steken. Is da bij gebrek aan beter beeldmateriaal? Dan ist maar triestig gesteld ze.

Ik zie het liefst Hasselt of Antwerpen winnen, dr is geen koppel waarvan ik zeg die moeten het van mij winnen. Dr zit geen koppel bij da ik echt denk van die verdienen het of das een tof koppel. Hasselt zou ik het nu ook wel enkel gunnen voor Bavo, want die Kayleigh heeft nu ook nie veel geholpen (volgens de beelden).
Bavo legt in een filmpje op HLN uit dat hij vooral bezig is met de grote fysieke dingen zoals tegelen. De makers zouden dat meer in beeld brengen. Kayleigh die 16 uur staat te verven zou volgens hun minder interessant zijn. Terwijl dat qua werk wel evenveel is.

En misschien ook framing van de montage. Aalst is marginaal, Hasselt is lui en Antwerpen is emotionele chantage met hun kindjes. Grote kans dat die laatste gaan winnen.

Bavo legt in een filmpje op HLN uit dat hij vooral bezig is met de grote fysieke dingen zoals tegelen. De makers zouden dat meer in beeld brengen. Kayleigh die 16 uur staat te verven zou volgens hun minder interessant zijn. Terwijl dat qua werk wel evenveel is.

En misschien ook framing van de montage. Aalst is marginaal, Hasselt is lui en Antwerpen is emotionele chantage met hun kindjes. Grote kans dat die laatste gaan winnen.
Tenzij Kayleigh effectief zwanger zou blijkan, kan nog in hun voordeel uitdraaien.

Snap de haat voor Aalst hier niet? Zijn toch gewoon 2 symathieke, leutige personen die zichzelf niet te serieus pakken? Dat koppel in Hasselt daarintegen. Sjongejonge hoe dat Bavo dat met zo één kan uithouden. Chapeau.

Ik kan er ergens inkomen dat Aalst heel veel tijd heeft verloren met het broddelwerk van hun voorgangers op te lossen maar kom aan.
Eindelijk een kamer voor zijn lego. Een oude vitrinekast met zo slechte belichting dat ge beter geen kunt steken en een cheap Ikea-wannabe dressoir weggestoken in een hoek waar ge niet deftig rond kunt wandelen.
Terwijl dat een conceptkamer is waar ge zo veel mee kunt.
Displaytafel centraal id kamer
Vitrinekast deftig uitgelicht met wat ledstrips
Een werktafel voor uw lego ook effectief te maken, met wat sorteerbakskes enzo
Gewoon al wat random zwevende leggers om iets op te presenteren
Kleed die kamer toch op z´n minst wat meer in dan een schilderij.

Die wilt al zo lang zijn eigen lego-kamer en dit is het beste wat hij kon bedenken?

Ik denk dat de Lego-kamer ook wat beperkt was in uitwerking naar de sponsorverplichtingen toe en dat "tweedehandse" thema. Het blijft uiteraard een pover plan B maar aan het einde van een lange rit is de inspiratie wat opgebrand neem ik aan.

Snap de haat voor Aalst hier niet? Zijn toch gewoon 2 symathieke, leutige personen die zichzelf niet te serieus pakken? Dat koppel in Hasselt daarintegen. Sjongejonge hoe dat Bavo dat met zo één kan uithouden. Chapeau.
Mwa, Anouk valt nog mee, maar Martin is gewoon een vulgair aanstellerke.

Edit mod: kritiek die niet op gedrag gericht is werd weggehaald.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kunnen we wel stoppen met beledigende commentaar op zaken waar mensen niets of weinig aan kunnen doen? Kritiek op gedrag in de afleveringen kan, maar dat hameren op uiterlijk of stem hoort niet inhoudelijk bij dit programma.

Ik kan er ergens inkomen dat Aalst heel veel tijd heeft verloren met het broddelwerk van hun voorgangers op te lossen maar kom aan.
Eindelijk een kamer voor zijn lego. Een oude vitrinekast met zo slechte belichting dat ge beter geen kunt steken en een cheap Ikea-wannabe dressoir weggestoken in een hoek waar ge niet deftig rond kunt wandelen.
Terwijl dat een conceptkamer is waar ge zo veel mee kunt.
Displaytafel centraal id kamer
Vitrinekast deftig uitgelicht met wat ledstrips
Een werktafel voor uw lego ook effectief te maken, met wat sorteerbakskes enzo
Gewoon al wat random zwevende leggers om iets op te presenteren
Kleed die kamer toch op z´n minst wat meer in dan een schilderij.

Die wilt al zo lang zijn eigen lego-kamer en dit is het beste wat hij kon bedenken?
Als de koppels een vrijgeleide hadden gekregen om met die € 175,0 te gaan shoppen bij Action of Ikea dan had die Lego kamer er wat anders kunnen uitzien. Legplankjes en ledstrips koop je voor een prikje bij de Ikea, maar zoek zoiets maar eens tweedehands. Ik denk dat zelfs kopen bij online winkels geen optie was met dat budget.

Wat is er trouwens gebeurd met de kamerprijs van €2000 van de vorige kamer? Waarom mochten ze dat niet inzetten voor de budgetkamer?

#plothole69

Die Lego kamer is nu toch veruit de meest saaie oninteressante kamer in 3 seizoenen huis gemaakt. Er zat daar nu 0.0 ziel in.
2 afleveringen stoefen met zijn kamer om dan 1 tafel in een hoek met zijn 'stad' en een vitrinekast in de andere hoek. Man man wat een ontgoocheling. Er stond nog niet eens een tafel om te bouwen of een kast met bouwstenen in.

Je kan je ook afvragen of er wel €2000 is. Nu de score weeral toevallig 10 - 10 - 10 is lijkt alles van winnen eerder fictief.

Vlak voor de finaleweek lijkt de fut er wat uit. De kijker neemt al "afscheid" voor 1 van de 3 moet afhaken met allerlei flashbacks, echt boeiend is het niet.

Vlak voor de finaleweek lijkt de fut er wat uit. De kijker neemt al "afscheid" voor 1 van de 3 moet afhaken met allerlei flashbacks, echt boeiend is het niet.

Zelfs de programma makers zijn het beu zo lijkt het: "Laat de kandidaten maar wat kerstshoppen bij de sponsors en dan sturen wij wel de Klusdienst om hun gebricoleer aan te pakken".

Dan nog die interventie van Bart om toch nog eens een ritje langs de niet nader genoemde meubelzaak te verzekeren.

Wat was dat nu weer in die preview van volgende week...

Alsof ze daar ook weer met een gelijkstand zitten en met 3 naar de finale gaan?
Al is dat nu wel niet echt mogelijk met de punten verdeling van 1 2 3 punten, maar allé... Er was toch precies iets aan de hand :p

Ze waren Kerst aan het vieren, dan waren het gisteren beelden van afgelopen weekend?
Zou wel straf zijn als ze zo dicht tegen de uitzending zouden zijn... en al helemaal aangezien er ook een preview van volgende aflevering was.

Terug
Bovenaan