Huis Gemaakt 2023

Heeft niets met framen te maken hoor. Als je als volwassen man besluit om, zonder dat er een geweer tegen het hoofd staat, uw fret te tongzoenen is er iets niet helemaal pluis in de bovenkamer.
Het is wat curieus, maar je hebt ook mensen die er geen erg in hebben dat ze zich laten aflebberen door hun hond. Veel verschil zie ik daar toch niet in.

Het is wat curieus, maar je hebt ook mensen die er geen erg in hebben dat ze zich laten aflebberen door hun hond. Veel verschil zie ik daar toch niet in.
Helemaal geen verschil, slaagt uiteraard ook nergens op. Het enige overtreffende zijn mensen die hun kat durven te muilen, vooral wetende dat die gemiddeld 8 uur per dag hun kont proper zitten te lekken.

Helemaal geen verschil, slaagt uiteraard ook nergens op. Het enige overtreffende zijn mensen die hun kat durven te muilen, vooral wetende dat die gemiddeld 8 uur per dag hun kont proper zitten te lekken.
Dat doen honden toch ook? Dan zie je dat beest zijn bruine anjer schoonlikken na een deugddoend kakske en twee seconden later hoor je: "KOM MAMA EENS EEN LEKSKE GEVEN!!!".

Dat doen honden toch ook? Dan zie je dat beest zijn bruine anjer schoonlikken na een deugddoend kakske en twee seconden later hoor je: "KOM MAMA EENS EEN LEKSKE GEVEN!!!".
Vooral herkenbaar bij chihuahua-houders. Kakt dat beest glitters en tiramisu dan? Kan je even goed rechtstreeks den anjer induiken maar dat vinden ze dan weer zeer vies.

Akkoord, maar als zij daarmee willen leven is dat hun zaak. Mocht ik zoveel dieren houden, zou ik persoonlijk toch uitkijken naar een huis met een grotere tuin.
Moesten ze het huis winnen, en dan op miraculeuze wijze verkocht krijgen, hebben ze vermoedelijk wel genoeg eigen inbreng om iets groters te kopen

Als ze dan toch met aanwezig bouwmateriaal iets moesten doen konden ze mss inspiratie halen bij Rothko kunstwerken die verkopen aan tientallen miljoenen.

mark-rothko-orange,-red,-yellow.jpg

Als ze dan toch met aanwezig bouwmateriaal iets moesten doen konden ze mss inspiratie halen bij Rothko kunstwerken die verkopen aan tientallen miljoenen.

Zier er zo een beetje uit als die muur van de slaapkamer in Aalst

Je kunt echt niet weten hoeveel mensen met zoiets bij ons afkomen om dit op een canvas te laten printen om in hun villa te laten hangen..

Ik lag werkelijk dubbel toen het schuurpapier van Kayleigh van de machine bleef vliegen :rofl:
Super droog.
Daarnaast heeft ze buiten knap te zijn weer niet veel gedaan.

Wel heel triestige Lego kamer, vitrinekastje, en zo een eilandje en klaar. En dan verschieten dat ze laatste waren.
Het summum toch wel, onze 12-jarige frettenlover in een babyblauwe kamer met wolkjes.

Ik zou dat zelfs mijn 4-jarige niet aandoen wegens te kitch/kinderachtig.

Terug
Bovenaan