Huis Gemaakt 2023

Is altijd al geweest, ik kan me moeilijk inbeelden dat ze ocharme in 2 weekends een hele ruimte op hun eentje kunnen doen. Sowieso zijn er de "magische kabouters"' welke bijspringen.
Gisteren belde Bavo met iemand en die moest naar de kine op deadline-day
Het kan op zondag maar toch leek dat even vreemd :p

De sound editor bij VTM is wel geweldig. Die "I hurt myself" terwijl Martin daar helemaal murw tegen de vloer lag met zijn tandpijn. 😂 Zijn pijnstiller wegspoelen met cola was ook wel speciaal... :unsure:

Ik moet de laatste aflevering nog zien, maar de ruimtelijke verdeling van de kamers in Hasselt had toch beter gekund. Een woonkamer waar met moeite een zetel in past, maar wel een eetkamer waar ze een halve vergaderzaal van willen maken en een tafel van 3 meter in kwijt kunnen?

Tandpijn en dan een blikske zure cola erop smijten :rofl:

Bah, weer een onterechte kamerprijs naar dat degoutante koppel.
Hoezo degoutant? Dat vrouwke heeft handen aan haar lijf. Ziet er trouwens beter uit in haar werkoutfit dan geplamuurd. Ik begin haar echt wel te appreciëren. Waarom ze samen is met een gast die eruitziet als 14-jarige en met een stem van Knabbel en Babbel begrijp ik niet goed maar soit, misschien vind ze het wel leuk om de man in de relatie te zijn ofzo :sneaky:

Hoezo degoutant? Dat vrouwke heeft handen aan haar lijf. Ziet er trouwens beter uit in haar werkoutfit dan geplamuurd. Ik begin haar echt wel te appreciëren. Waarom ze samen is met een gast die eruitziet als 14-jarige en met een stem van Knabbel en Babbel begrijp ik niet goed maar soit, misschien vind ze het wel leuk om de man in de relatie te zijn ofzo :sneaky:

Hij toont haar nogtans alle hoeken van de kamer 🤭

Wij vinden Martin toch een vies manneke 😅

Vind het ook raar om in Aalst in zo'n kleine kamer 1. een gigantische tafel te zetten met zware, dikke gestoffeerde stoelen bij en 2. dan zo'n zwarte gigantische inbouwkast te zetten. Dat verkleint uw kamer toch enorm??

Ik krijg het toch ook wat op mijn heupen van dat doordrammen op 'het concept'. Die eetkamer van Hasselt vond ik klassevol, met dat gigantische raam waar je uitkijkt op de tuin en de prachtige gordijnen. De spuuglelijke prints van hun huisdieren mochten ze wel achterwege laten.

Maar neen, heel dat huis "MoEt IbIzA zIjN".

Gisteren belde Bavo met iemand en die moest naar de kine op deadline-day
Het kan op zondag maar toch leek dat even vreemd :p
Met de levering van de keuken was dat toch ook? Ze hadden zogezegd een dag gewerkt en de volgende dag (zondag dus?) kwamen ze de keuken leveren. Ook niet echt plausibel. Er beginnen meer en meer continuiteitsfoutjes in te sluipen. Ik zou daar wel eens een vlieg willen zijn in die montagekamer ;)

Ik ben fan van 'Team Aalst'. Hasselt is een echte catastrofe. Chapeau voor den Bavo zijn geduld alleszins. Hij doet al het werk, en mag dan nog eens alle commentaar aanhoren erbij. Ik hoop dat het is omdat ik erop let maar wat doet Kayleigh? Ik heb ze meer op haar gat zien zitten, dan effectief aan het werk.

2. dan zo'n zwarte gigantische inbouwkast te zetten. Dat verkleint uw kamer toch enorm??
Dat was geen "keuze" maar de sponsor maatkasten.be die dat wou.

Donderdag telde ik snel geteld minstens 10 sponsors in beeld, over het hele seizoen denk ik dat het er zelfs 50 zijn. Als die allemaal moeten vechten om in een woning te raken krijg je dat het er niet allemaal in past. Je kan je ook afvragen hoeveel van de inrichting ook hun idee is of dat ze gewoon napraten wat de sponsors hen opleggen. Ana en Enis zijn er heel goed in "wat een lekkere koffie" of genoeg Dovy roepen, Luxaflex, "die luifel hebben we echt nodig" etc etc.

Met de levering van de keuken was dat toch ook? Ze hadden zogezegd een dag gewerkt en de volgende dag (zondag dus?) kwamen ze de keuken leveren. Ook niet echt plausibel. Er beginnen meer en meer continuiteitsfoutjes in te sluipen. Ik zou daar wel eens een vlieg willen zijn in die montagekamer ;)
Dovy betaald ze mss voor zondag te werken he :p

Zit niks van klasse in. Uit die 2 komt niet veel anders uit dan pissen, kakken een hoop ander platvloerse klap. Ja, echt Aalsterse marginalen.
En Martin is zo een gigantische aansteller... Ja nee ik kan die 2 niet bezig zien/horen.

Feit is idd wel moest Anouk samen werken met Bavo dan zou dat "koppel" los winnen.

Maar ik blijf erbij, een fornuis stuk afleveren, een piepkleine eetkamer die qua indeling totaal niet klopt is blijkbaar geen enkel probleem.

In Antwerpen was er een lamp niet opgehangen: DRAMA!!
Klopt, de afwerking van in Antwerpen was wat minder, maar niks dat niet snel rechtgezet kan worden.

Hasselt ook wel wat minder in afwerking maar gewoon een geslaagd concept. Geen rieten manden in de eetkamer? DRAMA!!

2x dat Antwerpen duidelijk de kamerprijs verdient en vorige kamer Hasselt de kamerprijs niet... Klopt langs geen kanten.

Dat was geen "keuze" maar de sponsor maatkasten.be die dat wou.

Donderdag telde ik snel geteld minstens 10 sponsors in beeld, over het hele seizoen denk ik dat het er zelfs 50 zijn. Als die allemaal moeten vechten om in een woning te raken krijg je dat het er niet allemaal in past. Je kan je ook afvragen hoeveel van de inrichting ook hun idee is of dat ze gewoon napraten wat de sponsors hen opleggen. Ana en Enis zijn er heel goed in "wat een lekkere koffie" of genoeg Dovy roepen, Luxaflex, "die luifel hebben we echt nodig" etc etc.

Gaat mij niet over die kast specifiek, maar eerder over de kleur. Is alsof je een muur zwart verft in een kleine kamer.

Idem met de keuzes van de stoelen. Dat die interieurexpert Bart daar niet over valt, is mij een raadsel. Maar allez, het concept was wel áf natuurlijk 😂

Als ge een tafel van 100kg moogt komen versleuren moogt ge ze wel eens 'Kelly' noemen vond Bart :oi22:
25 keer Juntoo in beeld maar die mannen zetten dat dus af en trekt uwe plan. Regel het maar met uw tafel van 100 kg en lijm uw tablet maar zelf :rofl: er bestaat geen slechte reclame maar echt overtuigend vond ik dat niet. Dat is toch de Overstock van vroeger he? Goedkope import en eeuwige promoties die eigenlijk de standaard prijs zijn.

Wat een vreselijk programma is dit toch eigenlijk geworden... ik herinner mij dat ik seizoen best leuke TV vond. Naar mijn gevoel ging het toen ook nog echt over verbouwen. Ondertussen is het hele concept verveld van een "De Block light" naar de variant van Komen Eten => marginaliteit tot en met.

De beoordeling van die kamers gisteren... "awel, da vind ik nu eens écht ne mooie pot... zou da opvallen als ik die mee pak?" :help:
Dit heeft echt niks meer met degelijk verbouwen te maken maar zuiver nog met "maak je huis zo instagrammable als je kan" :puke:
En al dat als excuus om eigenlijk 1 lang gerekt reclameblok van een uur op TV te krijgen.

Wat een vreselijk programma is dit toch eigenlijk geworden... ik herinner mij dat ik seizoen best leuke TV vond. Naar mijn gevoel ging het toen ook nog echt over verbouwen. Ondertussen is het hele concept verveld van een "De Block light" naar de variant van Komen Eten => marginaliteit tot en met.

De beoordeling van die kamers gisteren... "awel, da vind ik nu eens écht ne mooie pot... zou da opvallen als ik die mee pak?" :help:
Dit heeft echt niks meer met degelijk verbouwen te maken maar zuiver nog met "maak je huis zo instagrammable als je kan" :puke:
En al dat als excuus om eigenlijk 1 lang gerekt reclameblok van een uur op TV te krijgen.
Ik vind het heerlijke televisie, maar dan vooral dankzij Bavo en De heer Appeltans. Lachen die 2.

Terug
Bovenaan