Huis Gemaakt 2023

Die hangkasten :D

En hebben die nu serieus geen kabelgootje ingebouwd om de kabel van de hangtv weg te werken...

Laatst bewerkt:
Ik ging ze vanuit dat die 2000€ cash op hun rekening kwam?

Aangezien ze voor de verbouwing blijkbaar toch een onbeperkt budget hebben?

Ik ging ze vanuit dat die 2000€ cash op hun rekening kwam?

Aangezien ze voor de verbouwing blijkbaar toch een onbeperkt budget hebben?
Met de cash mogen ze misschien iets bij een niet-sponsor kopen? Zou wel goed zijn, om toch een beetje af te wijken van de standaard designs...

Die gebroken douchewand leek me minimaal ingepakt. Het kon natuurlijk zijn dat die stoot tegen de trapleuning het glas juist op het zwakste punt bereikte maar denk dat de spanning van het scheef houden het glas te veel werd. Een goede omkadering zou een korte verplaatsing toch moeten aan kunnen.

Ik lachte me een deuk toen dat glaspaneel brak, dan deed Aalst het toch veel beter om dat op zijn plek te krijgen

Je verliest zo wel minder ruimte dan met de klassieke gyprocprofielen, zodat je minder marge hebt tussen de gyprocplaat en de muur. Dus in dat opzicht kan het wel minder problematisch zijn om er zware dingen aan te hangen, op voorwaarde dat de verankering diep genoeg gebeurt (en niet met PUR wordt vastgezet).
Idd, wij gaan onze gyproc ook gewoon rechtstreeks tegen de muur kleven. Wel niet met gips want da's teveel gedoe, gewoon met daarvoor bedoelde montagePUR. Werkt snel, je behoudt meer binnenruimte, stuk goedkoper dan nog OSB of profielen te moeten kopen en het kleeft tegen de muur dus je kan pluggen gewoon in de muur vastzetten. Ik begrijp niet goed waarom hier zoveel commentaar komt op gyproc kleven, aangezien dat gewoon een courante methode is om gyproc te plaatsen als ik zo online kijk.

Was in Aalst het nu genoeg om gewoon even met de cirkelzaag een beetje hout weg te zagen om een doorgang te maken tussen badkamer en hun garage/gang? Leek mij precies nogal redelijk raar dat ge zo snel een gat kunt maken tussen gelijkvloers en uw eerste verdiep.

En ben ik de enige die vind dat Anouk redelijk goed trekt op Melissa Benoist (Supergirl)? 🙈

Idd, wij gaan onze gyproc ook gewoon rechtstreeks tegen de muur kleven. Wel niet met gips want da's teveel gedoe, gewoon met daarvoor bedoelde montagePUR. Werkt snel, je behoudt meer binnenruimte, stuk goedkoper dan nog OSB of profielen te moeten kopen en het kleeft tegen de muur dus je kan pluggen gewoon in de muur vastzetten. Ik begrijp niet goed waarom hier zoveel commentaar komt op gyproc kleven, aangezien dat gewoon een courante methode is om gyproc te plaatsen als ik zo online kijk.
Als uw muur redelijk effen is kan je dat doen.
Zoals te zien in het programma is dit duidelijk niet het geval en zit je dan met spaties van 5cm of meer. Dat is bricoleren. En hoppa, nog wat meer gips, het kan nooit genoeg zijn; kwak kwak en nog een kwakje hoppa. Pure bricolage.

Huis in Laakdal van seizoen 1 staat weer te koop.
Op de foto's ziet het er kleiner uit dan in het programma. 180 m² is niet slecht maar heb het gevoel dat er veel kwijt is aan hoekjes en kantjes. Van de zeer schuine daken ben ik nooit fan geweest of de buitenkant, je moet van de charme houden.

Blijkbaar was het vroeger verkocht voor iets rond de 450.000 euro (of 400.000 euro minstens volgens HLN) begin januari 2022.

Ik vind de stukjes met Bavo eigenlijk nog wel plezant. Geeft toch betere tv dan het andere Limburgse koppel zou hebben opgeleverd. :P

Ik vind de stukjes met Bavo eigenlijk nog wel plezant. Geeft toch betere tv dan het andere Limburgse koppel zou hebben opgeleverd. :p
Ik vind dat best een OK kerel. Dat ziet er een beetje als een getatoeerde spierbundel uit, maar die heeft best een klein hartje. Ook wel lachen met die zijn opmerkingen.

Kayleigh valt mij af en toe wel tegen met die commentaar de hele tijd.

Ze zijn toch in Hasselt voor Bavo en Kayleigh gegaan puur voor het extra potentieel in drama en dat Herbert door zijn ervaring er met kop en schouders bovenuit zou steken tegenover de twee andere steden qua afwerking. Die toeren ook met de werfkast in Aalst.

Vraag me wel af wat die 2 extra klussers er dan een hele dag hebben gedaan in Antwerpen, want tegelen en dat bad hebben ze zelf gedaan en die wc was niet af. Snap ook de extra waarde van die 2 douches in Aalst niet, als ge al weet dat ge hebt moeilijk hebt en dan zo'n toeren nog gaan uitsteken. Het feit dat water en electriciteit niet goed samengaan is precies een flauwe mop voor hen, zaten ze er zo wat mee te lachen.
Had graag Herbert wel eens willen zien, mens was den enige die het deftige wou of kon doen precies. Maar die zat dan misschien continue in tijdsnood door te perfect te willen zijn.

Het zijn dramatische verbouwers en het is een dramatisch programma. De reclame in het programma is nu nog ostentatiever geworden, de deelnemers moeten het nu al zelf benoemen "ik ben blij met mijn zetel van Junto"

Een kijkcijferkanon is het ook niet echt...
Cijfers van gisteren:

1THUISVRT 130/11/202320:17:5700:22:581.015.698‏
2HET 7 UUR-JOURNAALVRT 130/11/202319:00:0400:43:26871.316‏
3DE SLIMSTE MENS TER WERELDPLAY430/11/202321:18:4300:59:45778.162‏
4NIEUWS 19U VTMVTM30/11/202318:59:4300:56:23657.496‏
5IEDEREEN BEROEMDVRT 130/11/202319:47:0700:21:36603.783‏
6MIJN EERSTE REISVRT 130/11/202320:43:1100:46:16584.122‏
7BLOKKENVRT 130/11/202318:29:4500:27:14578.331‏
8FAMILIEVTM30/11/202320:08:2800:25:15516.014‏
9HUIS GEMAAKTVTM30/11/202320:44:1101:04:29399.873‏

Terug
Bovenaan