Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Echt compleet mee oneens.T'is echt rete saai en een serieuze teleurstelling.
Geen charismatische noch interessante acteurs, super saaie dialogen, ridicule actie scenes, phantom of the opera slechterik, blackwashing en centrale rol voor een seut die me verveelt nog voor dat ze haar mond al open doet.
Ff den olifant in de kamer benoemen
Echt ik hoop dat het beter wordt ...
Ik vermoed van niet.
Levend aantal draken in 8 seizoenen van GoT: 3.bijna geen draken.
Akkoord, deze aanpassing voor de serie vind ik echt goed, zonder dat het neigt naar tokenism.De Velaryon acteurs doen het gewoon goed, en het is eigenlijk ook beter voor de volgbaarheid dat het niet nóg een witte familie met zilver haar is. Ik snap echt niet dat je blackwashing dan nog een probleem kan vinden.
"Long, long ago when he was conceiving of this world, [Martin] himself had considered the idea of making Velaryons a race of Black people with silver hair that essentially came from the other side of the ocean and conquered Westeros," he says. "That's a fascinating idea and that always really stuck with me because it's such a stark image. I just thought, 'Well, why couldn't we do a version of that now?'"
T'is echt rete saai en een serieuze teleurstelling.
Geen charismatische noch interessante acteurs, super saaie dialogen, ridicule actie scenes, phantom of the opera slechterik, blackwashing en centrale rol voor een seut die me verveelt nog voor dat ze haar mond al open doet.
Ik vermoed van niet.
Dan is het gewoon niet voor u toch, gewoon stoppen met kijken. Als je het al 5 afleveringen een kans hebt gegaan is dat meer dan voldoende.T'is echt rete saai en een serieuze teleurstelling.
Ik vermoed van niet.
Meningen verschillen, twisten bestaan, maar ik heb gelijk en gij kunt op uwen kop gaan staanT'is echt rete saai en een serieuze teleurstelling.
Ik vermoed van niet.
.
Hoe dat mensen zo een gedrocht kunnen vergelijken met het eerste seizoen(en) van GOT is echt te bizar voor woorden..Dit is top GoT van de eerste seizoenen, dat ging ook enorm traag en er gebeurde niets behalve de stage zetten voor politieke spelletjes.
Ik ben persoonlijk ontzettend tevreden dat ze teruggaan naar de essentie, de hand van GRMM is er duidelijk in te zien.
Hopelijk gaan ze niet in op de kritieken van zij die het te traag vinden, want dan wordt het weer de blockbuster van S4-8.

Ik begin te denken ja..Hoe dat mensen zo een gedrocht kunnen vergelijken met het eerste seizoen(en) van GOT is echt te bizar voor woorden..
Kijk ik naar een andere serie ofzo ?![]()

. En verder wat wat familievetes, politieke spelletjes, afrekeningen, noem maar op.Leek me toch duidelijk op het einde van episode 5 dat Alicent daarvoor heeft gezorgd.Waarom is Crispin niet ontslagen/vermoord? Die kerel heeft op het huwelijksfeest iemand vermoord die geen reden gaf tot geweld. Makes no sense, dat is toch een enorm disrespect naar de kroon toe
How in the hell does Ser Criston Cole still have his job after punching the future king consort in the face and also bludgeoning his sworn protector to death?
There were mistakes made. It was a different time. Alicent saves his life. That's what that final scene is telling you. Alicent goes in there and saves his life and begs for his life and honor with the king and wins. And then he is absolutely, as we see in episode 6, 100 percent devoted to her.
Dat houdt toch echt geen steek. Criston heeft daar geen stout woordje gezegd he. Die maakt daar Vyserys helemaal belachelijk en vermoord in koele bloede iemand. Dat laat je toch niet zo.Leek me toch duidelijk op het einde van episode 5 dat Alicent daarvoor heeft gezorgd.
De mensen die hier de hand van GRMM in zien, hebben die ook de boeken gelezen? Ik zie vaak comments dat de laatste seizoenen van GoT op niets trokken omdat GRMM de corresponderende boeken nog niet heeft geschreven, maar die vergeten dan toch dat GRMM na boek 3 bijna uitsluitend nog bagger heeft geproduceerdDit is top GoT van de eerste seizoenen, dat ging ook enorm traag en er gebeurde niets behalve de stage zetten voor politieke spelletjes.
Ik ben persoonlijk ontzettend tevreden dat ze teruggaan naar de essentie, de hand van GRMM is er duidelijk in te zien.
.Ik vond de laatste boeken nog steeds goed hoorDe mensen die hier de hand van GRMM in zien, hebben die ook de boeken gelezen? Ik zie vaak comments dat de laatste seizoenen van GoT op niets trokken omdat GRMM de corresponderende boeken nog niet heeft geschreven, maar die vergeten dan toch dat GRMM na boek 3 bijna uitsluitend nog bagger heeft geproduceerd.
Boek 4 en 5 zijn wel nog altijd een paar klassen beter dan seizoenen 7-8 van GoT.De mensen die hier de hand van GRMM in zien, hebben die ook de boeken gelezen? Ik zie vaak comments dat de laatste seizoenen van GoT op niets trokken omdat GRMM de corresponderende boeken nog niet heeft geschreven, maar die vergeten dan toch dat GRMM na boek 3 bijna uitsluitend nog bagger heeft geproduceerd.