Horizon Zero Dawn

Action PC PS4 Horizon Zero Dawn

Hallo.
Bijna deze game uitgespeeld. En nu zou ik the frozen wilds dlc willen bijkopen. Waar zou deze het goedkoopste zijn.
Store is 14.99
Maja, komt nog verzending bij...
 
Maja, komt nog verzending bij...

gewoon in de store kopen complete editie staat er voor 9,99
 
Ben er ver voor de platinum, enkel nog wat collectibels en jachtproeven. Vraag me wel af hoe ik nog aan al die vaardigheids punten ga geraken. ondertussen level 58. Als nieuw game + doet neem je alles mee ?
 
New Game zal niet nodig zijn, maar omdat je TFW hebt, zal het misschien nodig zijn om hierin een paar zaken te doen voor de restende xps.

Base game is max lvl50 en komt die trophy vanzelf als je side-quests en dergelijke doet, maar TFW heeft een heleboel skills erbij gestoken en deze zijn van in het begin direct al beschikbaar (en is max lvl opgetrokken naar 60)

Dus als je persé Platinum wilt voordat je aan TFW begint, werk je collectibles en Hunting Grounds af en je ziet dan wel of je nog wat moet grinden of niet :)
 
New Game zal niet nodig zijn, maar omdat je TFW hebt, zal het misschien nodig zijn om hierin een paar zaken te doen voor de restende xps.

Base game is max lvl50 en komt die trophy vanzelf als je side-quests en dergelijke doet, maar TFW heeft een heleboel skills erbij gestoken en deze zijn van in het begin direct al beschikbaar (en is max lvl opgetrokken naar 60)

Dus als je persé Platinum wilt voordat je aan TFW begint, werk je collectibles en Hunting Grounds af en je ziet dan wel of je nog wat moet grinden of niet :)
Metalen bloemen, en die bekers heb ik allemaal. nog twee jacht gebieden afwerken voor die volle zonnen en dan die vaardigheden, ben ook al stuk in TFW bezig nu al level 59. Ik loop ook gewoon graag te hunten :) is zo rustgevend. Ma heb nog tijd tot volgende maand.
 
Zo juist de game uitgespeeld, op new game + en ultra hard.
Zo ben ik weer mee voor het verhaal van Forbidden West.

Sommige momenten waren toch efkes pittig.
 
Frozen wilds gekocht via game mania. Had vorige keer genoeg punten. Ma da moogt ge zelf ni kiezen wanneer ge die opgebruikt dus bon gedwongen. 7.5 € dan betaald.
Daarna nog mss de game + spelen.
 
Ja die jacht proeven heb ik ook niet allemaal, heb ze allemaal al gedaan maar geen volledige zon, ben ook een kalf geweest als de disc met dlc hebt staat de toren voor vaardigheden al open die is nu gevuld en kom er nog twee te kort voor de base game.
- alle vaardigheden
- alle volle zonnen
- alle beeldjes ( heb er al drie van de zes )

en dat is het lvl 60 ben ik ook al een alle vaardigheden in FWL dus ook
 
Uitgespeeld. Gewoon focus gelegd op de story. Leven 38 geëindigd en het shield weaver armor gevonden. Frozen wilds heb ik nog weinig zin in. Is dat de moeite? (En niet te lang?) Maar toch echt goede game, heel interessant verhaal.
 
Terug
Bovenaan