Horizon Zero Dawn

Action PC PS4 Horizon Zero Dawn

Ben er ook nog maar is aan begonnen, na al 2 gefaalde pogingen. Game op launch gekocht maar nooit uitgespeeld.
Nu op PS5 aan het spelen, ziet er toch echt nog altijd verdomd goed uit. En met die 60 fps heeft het nooit zo vlot gespeeld. Ga me gewoon focussen op de main story en hopelijk kom ik er zo wel door!
 
😲

Ik denk dat ik bijna aan lvl 50 zat toen ik aan de DLC begon. De suggested level voor die missions in de DLC liggen rond de 35-40 dacht ik.

ja om daar binnen te geraken is er zo'n vuurbeest dat mij wel 30x heeft gekilled :unsure:
toen ik het uiteindelijk kapot heb kunnen maken was ik ineens wel 2 levels gestegen denk ik :laugh:
 
ja om daar binnen te geraken is er zo'n vuurbeest dat mij wel 30x heeft gekilled :unsure:
toen ik het uiteindelijk kapot heb kunnen maken was ik ineens wel 2 levels gestegen denk ik :laugh:
Diene stomme vogel bedoelje ? ik moet nu vooral die metalen bloemen, uitkijkpunten, beeldjes doen ben lvl 52 denk ik nu. Als ik nu speel wijk ik steeds uit met alles kapot te maken :clap: echt wat een topper en zo mooi op ps5... meesterwerk
 
Als ik toch een negatief puntje moet geven, het klimmen mocht beter uitgewerkt worden. Hoe kan je leren om bepaalde machines over te nemen? heb al die jacht proeven willen doen ik dacht dat ik het daar zou leren maar daar zegt die man mij ook dat ik het nog niet kan.
Of wel moet je het leren in andere jachtgebieden?
 
Als ik toch een negatief puntje moet geven, het klimmen mocht beter uitgewerkt worden. Hoe kan je leren om bepaalde machines over te nemen? heb al die jacht proeven willen doen ik dacht dat ik het daar zou leren maar daar zegt die man mij ook dat ik het nog niet kan.
Of wel moet je het leren in andere jachtgebieden?

Daarvoor moet je die machine-achtige grotten completen. Volgens mij heette die Cauldrons of zoiets.
 
Daarvoor moet je die machine-achtige grotten completen. Volgens mij heette die Cauldrons of zoiets.
Jep gevonden ik heb alles zonder guide gedaan of youtube. zit nu aan 68% van de game
- die metalen bloemen maar op wat voor locaties liggen die ook
- uitkijkpunten
- alle vaardigheden nog 4 moet ik er doen
- jacht proeven
-die beeldjes
en dan zijn we er bijna denk ik.
Ondertussen al kleine 50uur onderweg.

Ben al aan het denken welke ps game ik ga doen days gone ( ben ik mee gestopt ) of god of war deze uitgespeeld aar niet die monsters gedaan en denk om het gebied weer te kennen dat ik best opnieuw begin
 
Hallo.
Bijna deze game uitgespeeld. En nu zou ik the frozen wilds dlc willen bijkopen. Waar zou deze het goedkoopste zijn.
Store is 14.99
 
Terug
Bovenaan