Ik heb net de Aether, Poseidon en Demeter gevonden, en net toegang tot arena.
Hoeveel story heb ik nog te gaan?
Zit al op 61 uur playtime![]()
Nog een missie of 4.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb net de Aether, Poseidon en Demeter gevonden, en net toegang tot arena.
Hoeveel story heb ik nog te gaan?
Zit al op 61 uur playtime![]()
Ik heb het spel gestopt omdat de eindbaas een grote hoop frustrerende onzin isHopelijk nog een knaller van een laatste missie en dan de side missies nog afronden.

Bwa, heb het eigenlijk niet moeilijk gehad met die laatste missie. Denk 1 keer gestorven omdat ik vergeten was om te healen.Ik heb het spel gestopt omdat de eindbaas een grote hoop frustrerende onzin is![]()
Rechts naast golden gate bridge vind je alles , dat schip en vliegtuig enzoOndertussen de main story uitgespeeld.
Waar vind je die kerk uit de gameplay-trailer ergens in San Francisco?
Ik ben precies zwaar underpowered. Lvl 18 en moeite met machines van zelfde level of zelfs lager...
Denk dat ik ook nog wat gear mislopen heb want heb bv enkel acid arrows en dan een aparte shockbow (die mega slecht is)
Maar bv fire arrows no clue
Het is ook gewoon geen makkelijk spel . Zelfs op normal ist vaak echt pittig en zulde vaak doodgaan .Ik ben precies zwaar underpowered. Lvl 18 en moeite met machines van zelfde level of zelfs lager...
Denk dat ik ook nog wat gear mislopen heb want heb bv enkel acid arrows en dan een aparte shockbow (die mega slecht is)
Maar bv fire arrows no clue
Kheb gewoon spel op easy gezet. Op normal deden mijn pijlen gewoon geen damage. Kwas ook gewoon underleveled door enkel main story te volgen.Ik heb het spel gestopt omdat de eindbaas een grote hoop frustrerende onzin is![]()

Toch wel geschift van waar ge komt.Net zoals mn collega Genkie ga ik hier ook mijn "analyse" kopiëren vanop het Genk forum:
Ben er nu ook door. Tijd voor de analyse
Kben het alleszins over het algemeen eens met wat hier hoger staat. In het algemeen kan ik niet zomaar zeggen of deze beter is dan de eerste. Qua gameplay en op technisch vlak sowieso beter en dat merkt ge eens te meer als ge nu gaat vergelijken met het (nog steeds best indrukwekkende) eerste deel. Maar verhaalgewijs... Het was zeker weer heel goed, vond ik. Maar de eerste had het hele mysterie achter de wereld nog en pakte me daarom net iets meer. Dus all in all in balans voor mij.
Het probleem met beide is dat qua de gameplay verbeteringen ge uzelf min of meer moet forceren om ze te gebruiken. Ge kunt inderdaad jobs gaan doen, hunting grounds, arena's, ... Maar als ge dat al teveel tijdens uw main story doet, wordt ge daar te veel uitgetrokken. En als ge die balans wat wilt houden, eindigt ge met veel van die dingen pas na de main story te doen. En qua verhaal verschieten ze (itt de eerste) het meeste van hun kruit in de eerste helft, met een stevig einde weliswaar. Al voelt het idd gerushed aan naar het einde toe.
De introductie van de Zeniths met de (toen nog niet gekende) Beta was fenomenaal. Ook al verwachtte ik na de eerste al dat het Odyssee verhaal echt niet zo simpel was als ze het deden lijken, was ik toch ff weggeblazen. Dan de uitgebreidere introductie van Beta en Tilda was vet. Varl die zich opoffert was ook goed gedaan. En het einde met Tilda haar eigenlijk doel en de introductie van Nemesis was dik. Maar ge zit tussenin met (hoe fijn het ook was) wel met een heel stuk waarin het enkel gaat over "Fiks A, B en C om dan verder te kunnen". Ge hebt dan wel net zoals HZD veel world building dmv de Tenakth en de Quen. Wat dan wel een serieuze verbetering is, is hoe "diep" ze de persoonlijke verhalen maken itt HZD. Zo zal ik die side-quest met de man die dement aan het worden is, niet vlug vergeten.
We gaan in het volgende deel sowieso ff de ruimte in. Kan niet andersToch wel geschift van waar ge komt.
De omgevingen zijn uiteraard weer prachtig met Las Vegas en San Francisco als absolute hoogtepunten. Al deel ik ook daar bovenstaande mening, nl. dat het wat jammer is dat één van de twee mooiste omgevingen zo laat passeert en zo weinig verhaalgerichte verkenning kent. Ge kunt er veel tijd spenderen, maar dat gebeurt niet automatisch.
Soit, dit lijkt wat negatief. Maar verdomd wat was dit weer een topervaring. Ik ben geen greintje minder fanboy van de Horizon franchise na Forbidden West als ervoor. En ik ga nu weer makkelijk (!) een 20 uur spenderen om de platinum te halen. En ik kan niet wachten op de sequel die nu nog meer de PS5 architectuur gaat gebruiken.
ad:Bij een paar sidequests had in het zelfs al lastig. Bv die met die 2 stalkers tegelijk bovenop een berg -_-Het is ook gewoon geen makkelijk spel . Zelfs op normal ist vaak echt pittig en zulde vaak doodgaan .
Ook zijn er veel machines die je int begin beter skipt die eerder voor mid / end game zijn .

Bij een paar sidequests had in het zelfs al lastig. Bv die met die 2 stalkers tegelijk bovenop een berg -_-
Intussen net aan de andere kant begonnen, en denk dat het spel nu pas echt begint zeker?![]()
Khad niks van shock-wapens op een boltblaster na (en daar kan ik niet goed mee om). Heb toen echt opgezocht waar ik boog voor shock arrows kon krijgen. Blijkbaar gewoon op de eerste hunting grounds die ik tegengekomen was, maar gewoon genegeerd had