Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is al beter als in het begin . Ma ik blijf erbij dat de native 4k 30 fps het spel echt compleet tot zen recht laat komen . En als je tussendoor niks anders in 60 fps speelt word je dat snel terug gewoon en zie je dat niet meer .Is 60 pfs nu al de moeite? Of blijven in 30 fps spelen?
Ja juist kging u daarvoor taggen, maar k'was het vergetenEindelijk een oplossing voor de map icons die niet verdwijnen na ze complete te hebben. Ik ben blij.

Poison bij een machine doet niet onmiddellijk meer schade, maar het zorgt er wel voor dat de machine in een poison state komt waardoor je gewone arrows extra veel damage doen. Dacht ik toch.Bij humans als je die scant zeggen ze van acid arrows te gebruiken omdat die effectiever zouden zijn.
Maar ik heb het gevoal dat dit niet zo is. Het lijkt erop dat mijn gewone arrows meer damage doen.
Is dit bij jullie ook?
Zelfde bij sommige dieren daar zeggen ze ook van arrow x te gebruiken maar weeral lijken mijn gewone arrows meer damage te doen??
Poison bij een machine doet niet onmiddellijk meer schade, maar het zorgt er wel voor dat de machine in een poison state komt waardoor je gewone arrows extra veel damage doen. Dacht ik toch.
Vind dat inderdaad ook wel niet altijd even duidelijk. Weet nog altijd niet goed wat die purgewater arrows doen.
State of Play:Is wat ondergesneeuwd onder al het Elden Ring en GT7 geweld maar wat een topper van een game is dit.
Zit ondertussen aan de Gemini missie en geniet van elk moment. De West-kant van die map ziet er echt geweldig uit!
Vraagje: komt die missie uit de State of Play ook nog terug in de main story of zit die ergens anders?
Bijna aan het einde .