Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

Man man man. Het is een beest ! Geloof me. De 77inch versie gekocht en dit zou de standaard voor iedereen moeten zijn ! Nooit gedacht dat een tv zo iets op zen eigen kon. Nooit echt top spec tv’s gehad. Dusja. Natuurlijk als ik mij niet vergis was die cx ook al een beest. Dus voor jou misschien toch niet zo een hele grote upgrade. Dunno

Ik heb de 77 inch LG G1 in de slaapkamer hangen 😍.

Dat gaat hier een verhaal van "OP" worden, denk ik.
Na "The Kulrut" de main missie weer ff op pauze gezet om eens af te gaan wat nog open staat. En ondertussen zit ik na een 41 uur net niet aan L30 met nog veel side-stuff open en "Sea Of Sands" als de volgende main mission op L 22.

Maar damn, ik geniet echt van elk moment en wanneer ik geen fast travel doe, kies ik ook meestal voor een wandeling ipv een mount.

Dit weekend main quest ook uitgespeeld. Niemand, maar dan ook niemand kon op voorhand de richting van dit verhaal voorspellen. Ik heb dikwijls een wtf of holy shit moment gehad. En daar verdient guerilla veel lof voor! Verhaal is gewoon zeer goed uitgeschreven. Personages komen doorheen het spel goed tot hun recht. Echt chapeau.
Ik moet nog een deel side missies doen. Voor 100 procent ga ik niet gaan, maar het belangrijkste ga ik sowieso doen. Bij deze nog een laatste keer foto's van mij:
17f5c15601226-screenshotUrl.jpg

17f5c15b7c62-screenshotUrl.jpg

17f5c15f11384-screenshotUrl.jpg

17f5c1610f068-screenshotUrl.jpg

17f5c16765e40-screenshotUrl.jpg

17f5c16e23d83-screenshotUrl.jpg

17f5c1724c277-screenshotUrl.jpg

17f5c1755ee31-screenshotUrl.jpg

Dat gaat hier een verhaal van "OP" worden, denk ik.
Na "The Kulrut" de main missie weer ff op pauze gezet om eens af te gaan wat nog open staat. En ondertussen zit ik na een 41 uur net niet aan L30 met nog veel side-stuff open en "Sea Of Sands" als de volgende main mission op L 22.

Maar damn, ik geniet echt van elk moment en wanneer ik geen fast travel doe, kies ik ook meestal voor een wandeling ipv een mount.

Vrees dat ik hetzelfde aan de hand heb. Heb juist de missie er voor gedaan
Die met de Tremortusk
, en merk toch al dat ik OP ben voor de meeste main en side missies.

Goh, dat OP heb je ook wat zelf in de hand hé. Ik speel in een groene tenue die ik mooi vind ipv een veel betere paarse. Idem met wapens kan je gerust wat basic gear behouden indien het te vlot gaat. Of wat meer puur met pijlen schieten dan de veel te OP alternatieven. Ik ben de eindmissie aan het uitstellen en ga richting level 50 ondertussen:)

Laatst bewerkt:
Ik ben nu net in the forbidden west, en ik heb precies het gevoel dat ik wat tutorials in het spel gemist heb rond de melee combat? Want damn dat gaat voor geen reet :s
Aloy = ranged power voor mij maar toch al wat melee combat moeten doen en het lukt me niet. Of ik heb ergens armor laten liggen ook 😝

Ik ben nu net in the forbidden west, en ik heb precies het gevoel dat ik wat tutorials in het spel gemist heb rond de melee combat? Want damn dat gaat voor geen reet :S
Aloy = ranged power voor mij maar toch al wat melee combat moeten doen en het lukt me niet. Of ik heb ergens armor laten liggen ook 😝
Voor Melee moet je in de Melee Pits moet je die tutorials volgen, daar leren ze je alle verschillende combo's.

Alle opgelegde scenario's zoals melee pits en hunting grounds heb ik ook geskipped. Er is genoeg te doen dat ik wel leuk vind.
Ik melee ook enkel in noodzaak. Bij een melee playstyle lonen die tutorials en heel de warrior tree natuurlijk wel.

Laatst bewerkt:
Ja die heb ik inderdaad geskipped omdat ik dacht dat het zoals hunting grounds gewoon optioneel was en niet nodig voor main story.
Het is niet noodzakelijk voor de main story en je krijgt er ook niets voor, maar je leert daar wel de verschillende combo's.

Ben bijna aan het einde van de main missie, ook al veel side quests, klusjes, bergingsmissies etc gedaan. Ben dus al een tijdje LV 50 en schiet met mijn OP bogen alles aan gort... Ook bijna alle skills (op vallen na) unlocked enzo.

Vind het wel veel beter dan HZD, dat heb ik na minder dan 2 uur aan de kant gelegd. Mss moet ik het nog eens een kans geven :).

Ben bijna aan het einde van de main missie, ook al veel side quests, klusjes, bergingsmissies etc gedaan. Ben dus al een tijdje LV 50 en schiet met mijn OP bogen alles aan gort... Ook bijna alle skills (op vallen na) unlocked enzo.

Vind het wel veel beter dan HZD, dat heb ik na minder dan 2 uur aan de kant gelegd. Mss moet ik het nog eens een kans geven :).
Je bent nu Forbidden West gewoon denk niet dat je nog de eerste leuk ga vinden. Is in alles veel beperkter.

die hunting grounds waren toch belachelijk? heb ze allemaal op het einde gedaan in 30 minuten. de derde van de eerste was nog het moeilijkst/vervelendste.

Ik heb enkel de eerste twee gedaan voorlopig en die vielen me beter mee dan verwacht. Paar keer moeten proberen alleszins, maar er uiteindelijk relatief vlot door geraakt terwijl ik bij de eerste Horizon er niks van kon en daardoor mijn platinum mistte. Al ga ik dat sowieso nog eens proberen :)

Terug
Bovenaan