Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

Lvl 21, 25u ver en precies alles moet nog beginnen. Wow, wat een game. Ik vind de graphics subliem vinden. Deze overstijgt voor mij HZD

:love:

Het is wel sinds RDR2 geleden dat er nog zo'n grote sprong vooruit gemaakt is, in dit geval vooral op gebied van animaties en het geheel van questgivers, kwaliteit npc's, .... Alle games die nog in productie zijn en dat niveau niet halen, zullen wel aan het zweten zijn.

Krijg je een melding van final mission op een bepaald moment? Ik heb nog altijd geen legendary stuff en dat zou ik toch graag anders zien vooraleer ik de aftiteling zie want doorgaans is voor mij dan ook het eindpunt bereikt.

Ik heb een vraagje van rond LVL7.

Je staat in Barren Light voor die quest en ze vragen je om door te gaan of niet.
Is dat omdat je daarna niet meer terug kan voor de side quests of waarom is dit?

Ik heb nu gekozen om nog niet te vertrekken.

Je krijgt regelmatig de vraag of je verder wilt, of onmiddellijk naar een quest wilt en dat is puur voor het geval je nog eerst iets wilt afronden of materiaal wilt bijvullen. Je kan altijd terug.

In wat investeren jullie die skill points nu?

Hier alleen nog maar hunter gebruikt

Zeker mixen in't begin. Je krijgt uiteindelijk skillpunten genoeg dus je hoeft het zeker niet bij 1 skilltree te houden.
Enkele meleemoves bij warrior (dan kan je ook de melee pits systematisch completen), bij survivor betere heal en vooral de plant forager vroeg halen zodat elke plant het dubbel oplevert. Wat concentration, de valor surge en vooral Braced shot bij hunter en wat stealth en silent strike bij infiltrator. Trapper en Machine hunter spraken mij minder aan maar bij die laatste kan je wel OP moves halen voor je spike trower.

Ik heb een vraagje van rond LVL7.

Je staat in Barren Light voor die quest en ze vragen je om door te gaan of niet.
Is dat omdat je daarna niet meer terug kan voor de side quests of waarom is dit?

Ik heb nu gekozen om nog niet te vertrekken.

Meestal is dit ook voor een quest die wat langer duurt.

Bij deze mission heb je redelijk wat health en ammo nodig. Je zorgt dus best dat je genoeg bijhebt. In deze level is ook een zeer ambetant checkpoint, net voordat je die generaal met zijn shield partij moet geven. Ik had toen op dat moment een health bar die nog op 10% stond en geen berries meer. Na één hit was het gedaan en respawn ik opnieuw met low health en geen berries.

Haha veel te veel :p me 3de nu haha

Maar nu eerste keer 65 inch
Man man man. Het is een beest ! Geloof me. De 77inch versie gekocht en dit zou de standaard voor iedereen moeten zijn ! Nooit gedacht dat een tv zo iets op zen eigen kon. Nooit echt top spec tv’s gehad. Dusja. Natuurlijk als ik mij niet vergis was die cx ook al een beest. Dus voor jou misschien toch niet zo een hele grote upgrade. Dunno

Terug
Bovenaan