Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

Ah da gaat? :eek: Ja het kompass gebruik ik voor naar een kampvuurke te lopen ofzo, maar mijn eindbestemming zie ik daar toch niet opstaan?
Ja, bij het starten van een nieuwe spel kreeg je de keuze welk soort van navigatie je wou. Dat er een waypoint constant werd getoond, of dat je zelf de weg wou ontdekken. Staat bij accessibility normaal gezien. Heb nooit problemen gehad ergens te geraken. Ook gewoon gewente volgens mij.

Ik ga wel mogen doordoen om dit spel uit te spelen, 4 maart Gran Turismo :/ . Ben nu level 25, 26 uur in het spel. Op hoeveel uur speel je dit uit?
Ik moet nu de derde "software" gaan halen, AETHUS? en APOLLO heb ik al. Nog ver te gaan?

ps: heb de late dit weekend, dus geen weekend voor mij -.-

ps2: ik ben ook volledig mee in het verhaal, skip geen enkele dialogen. Haal zelfs extra informatie uit GAIA en mijn "metgezellen" :p

Ben ook echt HE LE MAAL mee. Elke dag opnieuw kan ik niet wachten op mn volgend speel-moment.
Hier Level 20 en ook een 25 uur in het spel. Laatste hoofdmissie was "The Eye Of The Earth" en nu ben ik al twee dagen enkel met sidequests bezig en ik denk dat ik dat nog wel even ga doen.

I'm scared okay!
17f307b8d2871-screenshotUrl.jpg

Hungry for worms
17f307bdbd686-screenshotUrl.jpg

Rise and shine misses Aloy, rise and shine
17f307c0bdb27-screenshotUrl.jpg

Like a thief in the night
17f307c37a286-screenshotUrl.jpg

I can't fly... I can fly
17f307c8f5711-screenshotUrl.jpg

The power of the moon
17f307cbb4348-screenshotUrl.jpg

Where am I?
17f307ce5d473-screenshotUrl.jpg

Keep up pussy
17f307d040a95-screenshotUrl.jpg

Into the hole
17f307d1c8324-screenshotUrl.jpg

Hohoho
17f307d415031-screenshotUrl.jpg

Vergeet zeker HGIG niet aan te zetten als je TV dat ondersteund.

In sommige plaatsen echt een mooi verschil.

Laatst bewerkt:
Ja maar is wel niet zo makkelijk in te stellen. Bizar dat ze geen HDR slider hebben vooraleer het spel start. Zo één met een wit en zwart scherm. Is efficiënter en makkelijker in te stellen.
Hu?

Daar is niks in te stellen aan?

Je moet dat gewoon aanzetten

In de theorie moet je dat gewoon aanzetten, in de praktijk is dat jammer genoeg nog altijd niet het geval. Je moet het op je TV gewoon aanzetten maar op de PS5 moet je het natuurlijk nog altijd configureren, en daar loopt het vaak mis.

HGIG is een goed idee, maar net zoals alles rond HDR is het nog altijd slecht geïmplementeerd en veel titels maken er zelfs geen gebruik van. Jammer want HDR maakt een enorm verschil als het juist geconfigureerd is.

In de theorie moet je dat gewoon aanzetten, in de praktijk is dat jammer genoeg nog altijd niet het geval. Je moet het op je TV gewoon aanzetten maar op de PS5 moet je het natuurlijk nog altijd configureren, en daar loopt het vaak mis.

HGIG is een goed idee, maar net zoals alles rond HDR is het nog altijd slecht geïmplementeerd en veel titels maken er zelfs geen gebruik van. Jammer want HDR maakt een enorm verschil als het juist geconfigureerd is.
Fw maakt wel gebruik van die HGIG en echt op sommige plaatsen is het wel een mooi verschil

Nog maar gespeeld tot aan de openingscredits maar wauw 😍

Ik had custom difficulty gekozen om paar verbeteringen aan te zetten, maar heb toch de damage naar hard ipv very hard gezet want zelfs met de eerste paar beesten had ik last. Tis ook wel al geleden van de hzd expansion dus moet er nog inkomen

Terug
Bovenaan