Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

Inderdaad.
Persoon op wie Aloy gebaseerd is, is de Nederlandse Hannah Hoekstra.
Maar Ashly doet sinds Frozen wilds toch de volledige motion capture?
En hier zie je toch ook duidelijk in het filmpje dat zij de motion capture doet:
Aloy is idd gebaseerd op Hannah Hoekstra, maar ik vind de gelijkenissen met Ashly toch zeer zichtbaar door de sublieme motion capture. Kan aan mij liggen 😜.
Anyways, was weer een goede avond in Forbidden West 😄
17f1e48725252-screenshotUrl.jpg

17f1e4811c499-screenshotUrl.jpg

17f2362f48d26-screenshotUrl.jpg

17f1e48a5d295-screenshotUrl.jpg

17f2363d7e32-screenshotUrl.jpg

17f2364a90668-screenshotUrl.jpg

17f23658c5a87-screenshotUrl.jpg

Zit hier tegen de 20 uur aan. Ik heb voorlopig twee momenten ingebouwd voor side-quests. Ene keer net na The Embassy en dan na de missie "Death's Door". Nu heb ik net "The Dying Lands" klaar en voelt het wel als een goed moment om echt even een serieuze tijd uit te trekken voor exploration, side-quests en upgraden.
Die 100 uur gaan hier ook zeeeeeeer makkelijk gehaald worden.

Ik kan wel niet vlakaf zeggen dat ik HFW beter vind dan HZD. Objectief is FW de betere game: Ziet er beter uit, betere side-quests, nog groter, uitgebreidere combat, ... Maar de impact van HZD was gigantisch voor mij. Veel van die dingen ben ik nu gewoon. Net zoals het verhaal toen compleet uit het niets kwam, terwijl er nu wel een draai is gegeven aan bepaalde dingen waar je je na de eerste al vragen bij/over stelde. Maar HFW is zelfs vanuit dat standpunt ook niet minder dan HZD. Ik ben alvast weer helemaal mee in de wereld en na het uitspelen ga ik wsl weer weken aan analyse-video's bekijken en de onvermijdelijke uitbreidingen van filmpjes die we na HZD kregen over de subordinates, de machines, de clans, de pre Zero Day geschiedenis, ...

Heb de game zelf nog niet maar er is toch enorm veel om het visuele aspect te doen op het internet. Guerrilla heeft er nu ook al op gereageerd dat ze er mee bezig zijn. Blijkbaar vooral OLED’s hebben problemen met deze game. Issues met zowel de quality als de performance mode. Toch niet slecht om nog even te wachten lijkt me, hoewel ik eigenlijk wel zin heb om hem te kopen. Buiten hier de discussie tussen 30 en 60fps heb ik daar hier nog niet veel van gezien, niemand hier issues mee?

Heb de game zelf nog niet maar er is toch enorm veel om het visuele aspect te doen op het internet. Guerrilla heeft er nu ook al op gereageerd dat ze er mee bezig zijn. Blijkbaar vooral OLED’s hebben problemen met deze game. Issues met zowel de quality als de performance mode. Toch niet slecht om nog even te wachten lijkt me, hoewel ik eigenlijk wel zin heb om hem te kopen. Buiten hier de discussie tussen 30 en 60fps heb ik daar hier nog niet veel van gezien, niemand hier issues mee?

Kben geen technische whiz-kid en merk dus echt niks van zo problemen. Ik "voel" wel dat het performance gewijs toch soms IETS stroever draait dan HZD, maar in het algemeen echt geen last.

Zit hier tegen de 20 uur aan. Ik heb voorlopig twee momenten ingebouwd voor side-quests. Ene keer net na The Embassy en dan na de missie "Death's Door". Nu heb ik net "The Dying Lands" klaar en voelt het wel als een goed moment om echt even een serieuze tijd uit te trekken voor exploration, side-quests en upgraden.
Die 100 uur gaan hier ook zeeeeeeer makkelijk gehaald worden.
Je voelt inderdaad wel goed aan wanneer er een hoofdstuk afgesloten werd en de tijd rijp is om het gebied ervoor wat te clearen qua sidequests. K heb toch de indruk dat de sidequests ook voldoende liefde kregen en de meeste geven toch ook fijne rewards dus het voelt voor mij niet aan als filler. Misschien ga ik dat sneller bij die contracts hebben, dat zijn dan weer wel gewoon fetchquests op't eerste zicht. Ik heb die eerste serie contracts gedaan maar ik kreeg precies geen reward of outfit. Doe je die enkel voor die credits in zijn shop?

10 uurkes per dag, cava nog?
er zijn mensen die langer werken per dag, die verklaar ik zotter.
8 uur werken, savonds bij uw vriendin/vrouw en kind zijn en wat huishoudelijke taken doen? :p
Int weekend speel ik ook enkel savonds aangezien familie toch nog altijd voor gaat op 10 uur gamen xD

Snap ik niet goed. Gamen is gewoon een hobby hoe graag en hoeveel je dit ook doet, welke hobby het ook is. Als ge een Kind hebt gaat dat altijd op de eerste plaats komen.
Natuurlijk, dat begrijp ik. Moest ik een kind hebben komt dat zeker op de eerste plaats. Mijn vorige partner daarentegen zorgde ervoor dat ik nooit kon (mocht) gamen of nog met vrienden omging. Dat lukt gewoon niet als iemand je jezelf niet meer laat zijn. Dus om daar alles voor om te ruilen, don't know about that.

omdat het moet (van uw vriendin/vrouw) eerder
Dat lukt gewoon niet als iemand je jezelf niet meer laat zijn.
Nah, zij laat mij gewoon doen, zolang je gezin er niet onder lijd is er niks mis toch. Maakt haar niet uit wat en hoeveel ik koop zolang het verantwoord blijft. Goeie verhouding gamen en family time en beseffen dat geld in eerste instantie belangrijk is voor het gezin/huis etc als de nood daar is enzo. Ik bedoelde dan ook niet dat ik gamen zou inruilen als mijn vriendin zou zeggen tis ik of gamen. Ik bedoelde eerder dat als je een gezin hebt is het belangrijk dat je daar ook tijd voor maakt. Ik wil graag met mijn zoon wat spelen en samen dingen gaan doen als gezin, als ik daardoor minder kan gamen, so be it. Moest het me gewoon afgenomen worden zoals je zei, das een ander verhaal ofc.

Nah, zij laat mij gewoon doen, zolang je gezin er niet onder lijd is er niks mis toch. Maakt haar niet uit wat en hoeveel ik koop zolang het verantwoord blijft. Goeie verhouding gamen en family time en beseffen dat geld in eerste instantie belangrijk is voor het gezin/huis etc als de nood daar is enzo. Ik bedoelde dan ook niet dat ik gamen zou inruilen als mijn vriendin zou zeggen tis ik of gamen. Ik bedoelde eerder dat als je een gezin hebt is het belangrijk dat je daar ook tijd voor maakt. Ik wil graag met mijn zoon wat spelen en samen dingen gaan doen als gezin, als ik daardoor minder kan gamen, so be it. Moest het me gewoon afgenomen worden zoals je zei, das een ander verhaal ofc.
Had het fout geïnterpreteerd. Dacht dat je geen partner of kinderen had en dat je wel alles zou inruilen om het wel te hebben.

Terug
Bovenaan