Hoorzitting UAP's (UFO's) in de VS

Dat is een hééél lange uitleg voor alleen die laatste zin, eigenlijk. "This is not something in our inventory, I'm pretty sure". Wat eigenlijk weer helemaal niks zegt, toch? En opnieuw in zo'n interview, niet onder ede.

Ik denk dat ik het wel eens ben met de hoorzitting, maar dan vooral op één punt: dat gaat om transparantie. Er mag wat meer inkijk zijn in zulke dingen. Maar de hoorzitting gaat ook niet over dingen waar ze niet over gaat, hè. Het is geen bewijs van ET's dat daar geleverd wordt, maar bewijs van onderzoek naar UAPs. En de vraag naar transparantie daarin.

En waar moet deze Republikeins getrokken hoorzitting een afleiding voor zijn, misschien?
Het is geen bewijs van ET's, klopt. Maar het gaat er wel over, daarom mijn quote uit de hoorzitting onder ede:

''Have you met with people who have knowledge of non-human ORIGIN craft?''

Grusch: 'Yes'
 
Het is nu wel interessant om te weten waarom zijn toon is veranderd want volgens de wikipedia dat jij geeft, was hij in 2016 nog eerder sceptisch.
I highly doubt DoD or any other government agency is concealing UFO information. I participated in a comprehensive review of DoD's black programs and spent over a decade conducting oversight of the national foreign intelligence program, an almost totally separate world of secrets. I visited Area 51 and other military, intelligence and research facilities. During all those years, I never detected the faintest hint of government interest or involvement in UFOs. ... While a few new, previously overlooked documents might turn up (the bureaucracy is never perfect), I do not believe they would resolve the UFO issue or provide significant new insights. I can think of one lengthy UFO report that is classified only due to concerns over sources and methods. In fact, it identified a convincing conventional explanation for the pilot sightings in this particular case. There are lots of classified documents related to activities at Area 51, where high security is needed. But this is all legitimate stuff the American people would support. They have nothing to do with UFOs, to the best of my knowledge.[9]



Maar nadat hij aandeelhouder is geworden van een organisatie die geld krijgt van de overheid voor UAP's te ondezoeken, dan verandert zijn toon.

Mellon worked with Leslie Kean in a UFO organization and is a shareholder and former advisor for the Blink 182 punk rocker Tom DeLonge's To The Stars Academy of Arts & Sciences

According to a new Vice report, DeLonge's academy just signed a contract with the army that will allocate at least $750,000 of government funding to TTSA's research efforts.


Dat is wel een klein rood knipperlichtje die brandt bij mij. Hij heeft dus zelf financiële belangen erbij om iedereen heel enthousiast te maken over dit onderwerp :p.

Dat kunt ge dus zeggen over heel veel mensen die investeringen hebben gemaakt na of voor ze geloofden in een project of product.
Als investeerder in dit soort onderwerp/project brengt dat veel sceptici, en de kans op rendabiliteit is zeer laag. Dus ik denk eerder dat zijn 'overtuiging' komt bij het zien van aanzienlijk bewijsmateriaal eerst. En vervolgens de stap heeft gezet om te investeren.

Deze persoon heeft een geloofwaardig carrière achter de rug. Bij de weinige overheidsinstellingen waar men dat soort bewijs zou hebben, dat is waar hij in werkte.
 
Laatst bewerkt:
Crazy Americans :rofl:

Ik hoop dat er daar een paar ontslagen gaan vallen. Want ze maken zich belachelijk.
 
Laatst bewerkt:
Ik volg dit niet op de voet en ben geen expert in de Amerikaanse politiek maar is dit gewoon een mediashow van een paar volksvertegenwoordigers of zit er effectief gewicht in deze hoorzitting? Zitten daar gerespecteerde politieke figuren in of zijn het allemaal have-beens of nieuwelingen in de politiek die gewoon in the picture willen staan? Als ik die Anna Paulina opzoek kom ik binnen de minuut op een gek moordcomplot uit dat je alleen in de VS kan lezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Ik volg dit niet op de voet en ben geen expert in de Amerikaanse politiek maar is dit gewoon een mediashow van een paar volksvertegenwoordigers of zit er effectief gewicht in deze hoorzitting? Zitten daar gerespecteerde politieke figuren in of zijn het allemaal have-beens of nieuwelingen in de politiek die gewoon in the picture willen staan? Als ik die Anna Paulina opzoek kom ik binnen de minuut op een gek moordcomplot uit dat je alleen in de VS kan lezen.
Waar er wel degelijk enig gewicht aan zit, is de doorzichtigheid van overheidsuitgaven aan zulke operaties. En eventueel het bekendmaken van resultaten van sommige onderzoeken, maar dat gaat niet echt gebeuren.

Het is een beetje ‘gekaapt’ door enerzijds Reps die roepen dat ze ‘de geheimen van de overheid op straat gaan gooien, wat Elitair Links verborgen houdt’. En anderzijds de vaste wappies (of UAPies in dit geval?).

Maar er zit in essentie gewoon een budgetvraag in en een vraag naar openheid waar mogelijk. Op zich zeker niet zo’n gekke vraag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Zane
Ik volg dit niet op de voet en ben geen expert in de Amerikaanse politiek maar is dit gewoon een mediashow van een paar volksvertegenwoordigers of zit er effectief gewicht in deze hoorzitting? Zitten daar gerespecteerde politieke figuren in of zijn het allemaal have-beens of nieuwelingen in de politiek die gewoon in the picture willen staan? Als ik die Anna Paulina opzoek kom ik binnen de minuut op een gek moordcomplot uit dat je alleen in de VS kan lezen.
Enkel Tim Burchett heeft al een gewichtige politieke carrière achter de rug, wat betreft de politici die de kar getrokken hebben.
Let op, in de zaal zaten wel enkele (politieke) zwaargewichten (al dan niet in spé) zoals Robert Garcia, Moskowitz, Raskin, Gaetz...die enkele oprechte vragen stelden. Dat maakt hen echter geen 'believers'. De meesten wilden waarschijnlijk gewoon weten wat er achter hun rug gaande is, vooral wat betreft de SAP's en het financiële plaatje. Enkel Gaetz had al persoonlijke ervaringen met UAP's.

Het probleem is echter dat er nu al enkele afgevaardigden mee op de kar een het springen zijn. We zien wel hoe ver het kan gaan...

IMO, het enige gewicht in deze hoorzitting komt van Ryan Graves en David Fravor. Beiden niet politici, maar getuigen uit de eerste hand die UAP's hebben gezien vanuit hun beroep als gevechtspiloten.
 
Enkel Tim Burchett heeft al een gewichtige politieke carrière achter de rug, wat betreft de politici die de kar getrokken hebben.
Let op, in de zaal zaten wel enkele (politieke) zwaargewichten (al dan niet in spé) zoals Robert Garcia, Moskowitz, Raskin, Gaetz...die enkele oprechte vragen stelden. Dat maakt hen echter geen 'believers'. De meesten wilden waarschijnlijk gewoon weten wat er achter hun rug gaande is, vooral wat betreft de SAP's en het financiële plaatje. Enkel Gaetz had al persoonlijke ervaringen met UAP's.

Het probleem is echter dat er nu al enkele afgevaardigden mee op de kar een het springen zijn. We zien wel hoe ver het kan gaan...

IMO, het enige gewicht in deze hoorzitting komt van Ryan Graves en David Fravor. Beiden niet politici, maar getuigen uit de eerste hand die UAP's hebben gezien vanuit hun beroep als gevechtspiloten.
Ryan Graves en zéker David Fravor zijn de reden dat ik mee in dit rabbit hole ben getrokken. :tongue: Tot dan zou ik u hebben uitgelachen als je tegen mij over UFO's begon maar als je David Fravor hoort vertellen over zijn ervaring... Zijn passage bij Joe Rogan is een aanrader voor iedereen! Ryan Graves heeft er trouwens ook al gezeten.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren hebben we zo’n bol (orb/sphere of hoe het ook noemt…) gezien op vakantie in Rhodos. Vloog gewoon de open zee in met grote snelheid….heel bizar.
 
Wel wel...


Dat Chuck Schumer zelf hier zijn naam onderzet is toch wel opmerkelijk:

The term ``controlling authority'' means any Federal, State, or local government
department, office, agency, committee, commission, commercial
company, academic institution, or private sector entity in
physical possession of technologies of unknown origin or
biological evidence of non-human intelligence.

Dat laatste woord komt zelfs ettelijke keren terug in die 'bill'.
 
Terug
Bovenaan