Hoorzitting UAP's (UFO's) in de VS

Ik geloof niet dat de vondst van UAPs en buitenaardse biologische resten en reverse engineering programma's in een doofpot gestoken kunnen worden. Dit is té groot om geheim te blijven en mensen zijn feilbare wezens.
Meestal zijn het volgens mij (spionage)drones, weerballons of bepaalde atmosferische fenomenen die ze niet meteen kunnen verklaren. Moesten het echt aliens zijn dan verbaast het mij dat er nog geen deftig beeldmateriaal van bestaat.
 
Hij zegt wel 'We zijn niet alleen' en de spullen die crashen bevatten niet-menselijke biologische resten van piloten (dat zegt hij letterlijk). Dus Chinese drones zullen het dan wel niet zijn.
Er zijn budgetten voorzien voor SAP, of geheime projecten, die gekend staan bij de instanties (genre SR71, F117 etc...). Wat hij zegt, is dat er nog een zijspoor bestaat voor deze projecten.
Bwa, dat is niet gezegd, hè. Hij zegt dat hij rapporten heeft gezien. Hij heeft zelf niks onderzocht, maar heeft mensen onderzocht die het hebben onderzocht. En uit het inkijken van hun rapporten blijkt volgens Grusch:

Do we have the bodies of the pilots?
- Biologics came with some of these recoveries, yes.

Were they human or non-human biologics?
- Non-human.

Héél ambigu, hè.
 
Je moet het originele interview bezien van News Nation met Ross Coulthard:


Vanaf 3minuten 40...'We are not alone'...'Spacecraft from another species'...

Op 5min45 zegt hij letterlijk 'Dead pilots'.
 
Je moet het originele interview bezien van News Nation met Ross Coulthard:


Vanaf 3minuten 40...'We are not alone'...'Spacecraft from another species'...

Op 5min45 zegt hij letterlijk 'Dead pilots'.
Awel, maar daar wringt het schoentje :) Dàt zegt hij niet onder ede. Wat ik aanhaal, wel.
Ik vind het op z'n minst iets zeggen dat beide verklaringen wel degelijk verschillen.
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Awel, maar daar wringt het schoentje :) Dàt zegt hij niet onder ede. Wat ik aanhaal, wel.
Aja, want onder ede is het biologisch gezien gewoon onmogelijk om niet te zeveren en niet onder ede wel :unsure:

Van iemand die zo hoog in rang staat verwacht je gewoon zoiezo dat ge daar niet over zevert.
En aan den andere kant, t'is natuurlijk amerika, de mensen zouden daar rattekeutels eten om aandacht in de media te krijgen.
Ofwel hebben ze een zwart schaap gevonden die dit wil verkondigen om de russen bang te maken door te claimen dat ze alien tech in bezit hebben...

Ik geloof in buitenaards leven die geavanceerder is dan ons ras, maar of we de moeite zijn om te bezoeken,... daar twijfel ik ferm aan :unsure:

Zonder bewijzen zijn zijn verklaringen imho niks waard
 
Aja, want onder ede is het biologisch gezien gewoon onmogelijk om niet te zeveren en niet onder ede wel :unsure:

Van iemand die zo hoog in rang staat verwacht je gewoon zoiezo dat ge daar niet over zevert.
En aan den andere kant, t'is natuurlijk amerika, de mensen zouden daar rattekeutels eten om aandacht in de media te krijgen.
Ofwel hebben ze een zwart schaap gevonden die dit wil verkondigen om de russen bang te maken door te claimen dat ze alien tech in bezit hebben...

Ik geloof in buitenaards leven die geavanceerder is dan ons ras, maar of we de moeite zijn om te bezoeken,... daar twijfel ik ferm aan :unsure:

Zonder bewijzen zijn zijn verklaringen imho niks waard
Ik zeg toch niet dat hij zevert in dat interview? Ik denk dat hij dat wel degelijk gelooft, maar dat de wetenschappelijke of feitelijke grond daarvoor... beperkt is. En dat hij zich bij de hoorzitting houdt aan de feiten, en in dat interview laat leiden door wat hij echt gelooft. Beide mag, hè. En het is logisch dat je zelf conclusies trekt uit een reeks feiten voor je. Maar dat hoeft niet de énige conclusie te zijn, ik kan bijvoorbeeld andere conclusies trekken uit dezelfde feiten. En dan hebben we allebei niet gelogen of gezeverd.
 
Aja, want onder ede is het biologisch gezien gewoon onmogelijk om niet te zeveren en niet onder ede wel :unsure:

Van iemand die zo hoog in rang staat verwacht je gewoon zoiezo dat ge daar niet over zevert.
En aan den andere kant, t'is natuurlijk amerika, de mensen zouden daar rattekeutels eten om aandacht in de media te krijgen.
Ofwel hebben ze een zwart schaap gevonden die dit wil verkondigen om de russen bang te maken door te claimen dat ze alien tech in bezit hebben...

Ik geloof in buitenaards leven die geavanceerder is dan ons ras, maar of we de moeite zijn om te bezoeken,... daar twijfel ik ferm aan :unsure:

Zonder bewijzen zijn zijn verklaringen imho niks waard
Van iemand die president is zou ge ook verwachten dat die niet denkt dat javel inspuiten een oplossing is tegen corona...

Het is wel opvallend dat de verklaring onder ede toch een pak genuanceerder is dan een gepubliceerd interview. Dat impliceert voor mij al dat het interview serieus is aangedikt met "eigen visie".
 
Awel, maar daar wringt het schoentje :) Dàt zegt hij niet onder ede. Wat ik aanhaal, wel.
Ik vind het op z'n minst iets zeggen dat beide verklaringen wel degelijk verschillen.
Wat me daarbij dwars zit: hij zegt dan wel onder ede dat deze vormen van intelligentie/biologische levensvormen/ongekende levensvormen al gekend staan bij dat deel van de overheid sinds de jaren 1930. Tijdens het verhoor onder ede verwijst hij ook meer dan eens naar dat NN-interview: 'Ik kan niet meer zeggen dan wat ik daar gezegd heb'. Bovendien antwoordt hij hier op:

-Have you met with people who have knowledge of non-human ORIGIN craft?

-'Yes'

IMO vallen beide zaken niet te rijmen met Chinese ballons met cavia's aan boord (om het luchtig te houden).

Nu versta me niet verkeerd: ik hoef die gast niet te verdedigen, de interessantere getuigen zitten langs weerskanten van hem. Die getuigenissen van die twee zeggen op dit moment een miljoen keer meer.

In feite is het al gelijk hoor. Op het einde van de dag (hier bijna letterlijk) gaf hij de namen door van mensen en bedrijven die mee in het complot zitten van deze 'crash retrieval programs'. Als hij liegt in het NN interview of een verborgen boodschap wil geven, dan valt hij door de mand. Gelijk hoe.
 
Ik ben de hoorzitting met een half oor aan het volgen, maar dat is toch vrij gek wat die getuigen daar zeggen? Dat ze weten van UAP's die zaken kunnen die wij met onze technologie onmogelijk kunnen ("far beyond what our science possesses"), dat ze weten dat de Amerikaanse overheid in het bezit is van UAP's en ze weten de locatie waar die staan ook. Livestream:
 

Het gaat hier niet om dronken hillbillies.


Mensen in de hogere echelon die van mening zijn dat het hier gaat om buitenaardse wezens.
Of al dit is een... afleiding voor iets anders.
Dat is een hééél lange uitleg voor alleen die laatste zin, eigenlijk. "This is not something in our inventory, I'm pretty sure". Wat eigenlijk weer helemaal niks zegt, toch? En opnieuw in zo'n interview, niet onder ede.

Ik denk dat ik het wel eens ben met de hoorzitting, maar dan vooral op één punt: dat gaat om transparantie. Er mag wat meer inkijk zijn in zulke dingen. Maar de hoorzitting gaat ook niet over dingen waar ze niet over gaat, hè. Het is geen bewijs van ET's dat daar geleverd wordt, maar bewijs van onderzoek naar UAPs. En de vraag naar transparantie daarin.

En waar moet deze Republikeins getrokken hoorzitting een afleiding voor zijn, misschien?
 
  • Leuk
Waarderingen: math
Dat is een hééél lange uitleg voor alleen die laatste zin, eigenlijk. "This is not something in our inventory, I'm pretty sure". Wat eigenlijk weer helemaal niks zegt, toch? En opnieuw in zo'n interview, niet onder ede.

Ik denk dat ik het wel eens ben met de hoorzitting, maar dan vooral op één punt: dat gaat om transparantie. Er mag wat meer inkijk zijn in zulke dingen. Maar de hoorzitting gaat ook niet over dingen waar ze niet over gaat, hè. Het is geen bewijs van ET's dat daar geleverd wordt, maar bewijs van onderzoek naar UAPs. En de vraag naar transparantie daarin.

En waar moet deze Republikeins getrokken hoorzitting een afleiding voor zijn, misschien?
Wat maakt het uit of het onder ede is of niet. Het is een persoon met een serieuze loopbaan in defensie en de senaat die zeer boeiende beweringen maakt. Die beeldmateriaal heeft gezien, gemaakt door defensie/militairen, die hem doen overtuigen dat het om buitenwereldse voertuigen gaat.

En ik weet niet waar ge naartoe wilt met 'Republikeins getrokken hoorzitting'. Beide partijen tonen interesse in dit onderwerp.
Van wat ik heb gezien maken noch de democraten, of republikeinen hier een modderspel van.
Wat wel kan, dat vanuit defensie of andere diep gewortelde instellingen het een afleiding is. Misschien een play op internationale politiek jegens Rusland of China.. Wie weet. Het is maar een voorbeeld.
 

Het gaat hier niet om dronken hillbillies.


Mensen in de hogere echelon die van mening zijn dat het hier gaat om buitenaardse wezens.
Of al dit is een... afleiding voor iets anders.

Het is nu wel interessant om te weten waarom zijn toon is veranderd want volgens de wikipedia dat jij geeft, was hij in 2016 nog eerder sceptisch.
I highly doubt DoD or any other government agency is concealing UFO information. I participated in a comprehensive review of DoD's black programs and spent over a decade conducting oversight of the national foreign intelligence program, an almost totally separate world of secrets. I visited Area 51 and other military, intelligence and research facilities. During all those years, I never detected the faintest hint of government interest or involvement in UFOs. ... While a few new, previously overlooked documents might turn up (the bureaucracy is never perfect), I do not believe they would resolve the UFO issue or provide significant new insights. I can think of one lengthy UFO report that is classified only due to concerns over sources and methods. In fact, it identified a convincing conventional explanation for the pilot sightings in this particular case. There are lots of classified documents related to activities at Area 51, where high security is needed. But this is all legitimate stuff the American people would support. They have nothing to do with UFOs, to the best of my knowledge.[9]



Maar nadat hij aandeelhouder is geworden van een organisatie die geld krijgt van de overheid voor UAP's te ondezoeken, dan verandert zijn toon.

Mellon worked with Leslie Kean in a UFO organization and is a shareholder and former advisor for the Blink 182 punk rocker Tom DeLonge's To The Stars Academy of Arts & Sciences

According to a new Vice report, DeLonge's academy just signed a contract with the army that will allocate at least $750,000 of government funding to TTSA's research efforts.


Dat is wel een klein rood knipperlichtje die brandt bij mij. Hij heeft dus zelf financiële belangen erbij om iedereen heel enthousiast te maken over dit onderwerp :p.
 
Terug
Bovenaan