Honden op het werk

Idd en al zeker niet bij een Rottweiler. Dat is van karakter een waakhond en zeker nooit gefokt geweest als vechthond itt sommige rassen.

Ik heb een labrador en een Rottweiler en onze labrador is veel agressiever naar andere honden dan onze Rottweiler.

Ik ben bijna zeker dat onze labrador een andere hond heel lelijk zou toetakelen. Ik ga veel liever op toer met de Rottweiler want ik weet veel meer wat ik eraan heb en die is veel zelfzekerder waardoor hij veel makkelijker is in de omgang.
Dan stel ik voor dat je met je labrador aan de slag gaat. Het helpt voor je labrador ook dat je samen met je kalme rottweiler op stap gaat. Zo pikt hij het goede gedrag van de rott sneller op. Met wat gerichte oefeningen op een paar weken is dat gedrag bij je labrador zo weg.

Dan stel ik voor dat je met je labrador aan de slag gaat. Het helpt voor je labrador ook dat je samen met je kalme rottweiler op stap gaat. Zo pikt hij het goede gedrag van de rott sneller op. Met wat gerichte oefeningen op een paar weken is dat gedrag bij je labrador zo weg.
Meestal is het omgekeerd. Dat je andere hond ook mee gaat doen om de andere te helpen.

Nu ik begin het wel beter in de hand te kunnen houden.

Vroeger kon ik zijn driftbui niet doorbreken terwijl ik dat nu wel kan en vaak kan ik hetnde laatste tijd volledig voorkomen. Ik moet het wel perfect kunnen timen, want eens hij helemaal in die drift zit dan is er niet veel meer aan te doen dan gewoon mee sleuren.

Eigenlijk weet ik de reden totaal niet. Beide dezelfde opvoeding gehad, geen nare ervaringen met andere honden.

Ik krijg dan altijd de onweerstaanbare drang om op zulke momenten dat beest een stamp te geven om de over-geshockeerde reacties te zien.
What the fuck?

Nu, ik ben een hondenmens, maar uw hond zomaar meebrengen naar kantoor is natuurlijk not done, maar vergeet dan niet dat die mens zijn hond daar niks aan kan doen.

What the fuck?

Nu, ik ben een hondenmens, maar uw hond zomaar meebrengen naar kantoor is natuurlijk not done, maar vergeet dan niet dat die mens zijn hond daar niks aan kan doen.
Als ik zijn reacties soms lees hoop ik uit de grond van mijn hart dat het ook gewoon is om te trollen want anders gaat die mens toch ooit het nieuws halen met 1 of andere moordpartij.

Als ik zijn reacties soms lees hoop ik uit de grond van mijn hart dat het ook gewoon is om te trollen want anders gaat die mens toch ooit het nieuws halen met 1 of andere moordpartij.
Mohmoh, hij houdt gewoon niet van honden. Mensen worden geacht honden schattig te vinden en van honden te houden, hoewel de helft van de bevolking of meer er waarschijnlijk een hekel aan heeft.

Ze gaan hier dan tal van programma's over maken zoals viervoeters om die dieren centraal te plaatsen, je leest dan zaken als" Mieke en Marc zoeken een grote hond om hun nieuw samengesteld gezin compleet te maken". Alles aan die zin is gewoon fout.

Een hond meebrengen naar het werk is even fout als een baby meebrengen naar het werk. Mensen betalen veel geld voor kinderopvang, doorgaans veel meer dan niet-werkenden, die eveneens hun kinderen wegdoen om nog meer op hun gemak te zijn. Mensen moeten maar nadenken voor ze een hond in huis nemen. Een milieubelasting op huisdieren is eigenlijk aangewezen, vb jaarlijks 1500 euro voor een grote hond, 1000 euro voor een kleine hond en een kat.

Mohmoh, hij houdt gewoon niet van honden. Mensen worden geacht honden schattig te vinden en van honden te houden, hoewel de helft van de bevolking of meer er waarschijnlijk een hekel aan heeft.

Ze gaan hier dan tal van programma's over maken zoals viervoeters om die dieren centraal te plaatsen, je leest dan zaken als" Mieke en Marc zoeken een grote hond om hun nieuw samengesteld gezin compleet te maken". Alles aan die zin is gewoon fout.

Een hond meebrengen naar het werk is even fout als een baby meebrengen naar het werk. Mensen betalen veel geld voor kinderopvang, doorgaans veel meer dan niet-werkenden, die eveneens hun kinderen wegdoen om nog meer op hun gemak te zijn. Mensen moeten maar nadenken voor ze een hond in huis nemen. Een milieubelasting op huisdieren is eigenlijk aangewezen, vb jaarlijks 1500 euro voor een grote hond, 1000 euro voor een kleine hond en een kat.

Je hebt baby meebrengen en baby meebrengen hé

Wij zijn met onze 2 gasten ook op het werk geweest om ze es te gaan laten zien. Niemand heeft mij daar scheef voor bekeken.

Want stel u voor dat een mens eens iets van plezier wilt. Of je als alleenstaande geen zin hebt om dagelijks alleen thuis te zitten, "Kom jongen, betaal ook nog maar wat belastingen op de koop toe. Want als alleenstaande wordt je naar onze mening nog niet genoeg leeg geknepen.".

Dat is ook maar weer omdat je er zelf geen wilt. Ik betwijfel dat je dezelfde mening genegen zou zijn moest het over iets gaan dat u persoonlijk aanbelangt.

Ja maar daarom moet je er toch niet op schoppen? Ik hou ook niet van profiterende beroepsdoppers maar ik ga er toch ook niet op schoppen?

Als je de drang hebt om een hond te schoppen ben je echt ziek in uw kop en hebt ge professionele hulp nodig.
Die taks op huisdieren is ook echt dikke zever. Gewoon omdat je zelf geen huisdieren hebt.

Zou nu zelf ook mijn hond niet meepakken naar mijn werk omdat het niet het type hond is dat de hele dag rustig ligt te maffen.
Maar ik ken bedrijven waar mensen hun hond mogen meepakken en dat ook doen.

Azijnpisser 1 en Azijnpisser 2 vullen elkaar wel mooi aan moet ik zeggen, of is mac-bc stiekem een loodgieter en is Chauffagist zijn dubbelaccount?

Raar. Uw gesubsidieerde dieselstoof veroorzaakt namelijk overlast en een ongesubsidieerde, stille, uitstootloze bakfiets (die UW files helpt reduceren) niet.

Je bent echt een psychopaat als je doelbewust wil schoppen tegen iets wat zoveel voordelen voor de maatschappij brengt, terwijl je de zaken omhelst die zoveel nadelen voor de maatschappij brengen. Dan ben je echt van kwade wil.
In plaats daarvan: Doe zoals mac-bc: schop op overlast.

(Die laatste wordt mijn slogan voor als ik ooit in de politiek ga.)

ik vermoed dat honden al tienduizend jaar langer voordelen voor de maatschappij bieden dan de bakfiets.

Zijn bakfiets niet gewoon de pick-ups onder de fietsen. Iedereen die er een heeft vind het fantastisch, al de rest ergert zich eraan.

Die dingen zijn lomp, wegen enorm veel, de infrastructuur is er niet aan aangepast, ze pakken veel plaats in om weg te zetten, ...

Er is een verschil tussen niet van honden houden en moedwillig een dier een schop te geven om een maatschappelijk punt te bewijzen/reactie uit te lokken. Beetje ziek in het hoofd ja.

Imo komt dat zeer onprofessioneel over. Dat je dat doet in een patattenbedrijf ok, maar in een deftige omgeving...
Ik zou er persoonlijk ook tegen zijn dat iedereen zomaar z'n hond mee pakt naar kantoor.

Iedereen gaat hier nu uit van 'ja, maar ... dieje mens mag da toch'. OK, wat als dat ineens 10 mensen zijn? 20?
Euuuh ... :thinking:
Aja, als ge 't toe geeft aan den enen, moet ge 't ook toegeven aan den anderen.

Alleszins een goed excuus om thuis te werken dan e.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
6
Weergaven
722
Deleted member 611
D
Terug
Bovenaan