Vrees van niet, want nog geen tracking gekregen. Toch jammer dat ze dan aangeven "voor 20u besteld, morgen geleverd.".Zojuist besteld bij GamaMania, hopelijk komt het morgen al aan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrees van niet, want nog geen tracking gekregen. Toch jammer dat ze dan aangeven "voor 20u besteld, morgen geleverd.".Zojuist besteld bij GamaMania, hopelijk komt het morgen al aan.
"door de corona-crisis kan de levering van bepaalde pakketjes enige vertraging oplopen. alvast onze excuses hiervoor"Vrees van niet, want nog geen tracking gekregen. Toch jammer dat ze dan aangeven "voor 20u besteld, morgen geleverd.".
Veel bedrijven steken zich daar nog altijd achter weg..."door de corona-crisis kan de levering van bepaalde pakketjes enige vertraging oplopen. alvast onze excuses hiervoor"
Eigenlijk ook wel een mooi prijsje, gezien ik oudere games kan inruilen die niet zoveel meer waard zijn op de 2dehands markt (bv. PS4 A Way Out), en ik geloof dat je nog een bon van 5 euro krijgt ook. Oja, als je bij Amazon BE een kortingscode hebt gebruikt die beschikbaar was bij de opening van de winkel (voor 10 euro korting): als je je bestelling annuleert kunnen ze de korting nog op je account zetten, moet je wel zelf achter vragen bij de klantendienst denk ik.Ik heb de indruk dat er héééél veel bedrijven ineens met heel veel vertragingen zitten. Heel irritant. Ik heb de indruk dat ik tegenwoordig op veel dingen moet zitten wachten, terwijl dat niet eens zo tijdens de corona zo was. Zit al meer dan een week te wachten op mijn Samsung GSM bv. Vorige week ook besteld bij Zooplus, bestelling heeft ook een week op zich laten wachten. Allé, als je op voorhand weet dat het een week gaat duren, geen probleem. Maar als ge mij belooft dat als ge nu bestelt, ge morgen uw levering hebt, dan kan ik er niet tegen.
Heeft op zich niets met genderneutraliteit te maken. Wordt vaak gebruikt in het Engels om over een andere persoon te spreken. Maar ik snap wel wat je bedoelt."they"
Heeft op zich niets met genderneutraliteit te maken. Wordt vaak gebruikt in het Engels om over een andere persoon te spreken. Maar ik snap wel wat je bedoelt.
Volgens mij wil ze vanavond vrij zijn.Net gekregen van de vrouw voor Valentijn! Toch maar wachten tot morgen om op te starten.![]()
Er is weer een mini update van zo'n 300MB verschenen, maar niemand die weet voor wat. Patch notes tevoorschijn toveren kunnen ze blijkbaar nog niet in Hogwarts.