Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe je reviews?Idd maar onder embargo tot morgen.
Ge moogt zelf niet zeggen dat ge het spel in uw bezit hebtIdd maar onder embargo tot morgen.

Ge moogt zelf niet zeggen dat ge het spel in uw bezit hebt![]()
zien mensen dat niet op Steam?Als ge offline gamet nietzien mensen dat niet op Steam?

Lol Iedereen heeft u het spel al zien spelen hoorAls ge offline gamet niet
Soit, ze zien het ook op PSN als ge vergeet u weer te geven als 'offline' dus ja![]()
. Is het effectief zo dat je niet mag zeggen dat je het spel aan het spelen bent voor review redenen? Want iedereen doet dat he. IGN zegt bv letterlijk wie de review gaat doen en op het moment zelf ook. Of als ik een podcast luister van eender welke grote. Als daar een reviewer tussen zit, die zeggen dat meestal. Maar houden uiteraard hun mening op dat moment voor zich. Ma swat, ben wel benieuwd naar de scores! Hopelijk maken ze het waar!Lol Iedereen heeft u het spel al zien spelen hoor. Is het effectief zo dat je niet mag zeggen dat je het spel aan het spelen bent voor review redenen? Want iedereen doet dat he. IGN zegt bv letterlijk wie de review gaat doen en op het moment zelf ook. Of als ik een podcast luister van eender welke grote. Als daar een reviewer tussen zit, die zeggen dat meestal. Maar houden uiteraard hun mening op dat moment voor zich. Ma swat, ben wel benieuwd naar de scores! Hopelijk maken ze het waar!
Ah ok die manier. Aight, makes sense. Anyways, benieuwd zoals ik al zei. Begin zelf al te twijfelen om het te kopenSommige devs vragen dat expliciet, omdat niet iedereen die een code vraagt er effectief 1 krijgt. Dat zou wel eens voor wrevel kunnen zorgen tussen verschillende ‘platformen’
.Idem, ik heb er goeie hoop op dat het een goed spel gaat worden. Maar toch wil ik eerst de reviews afwachten van de ps4 versie.Ah ok die manier. Aight, makes sense. Anyways, benieuwd zoals ik al zei. Begin zelf al te twijfelen om het te kopen.
Die review zal pas in April komen denk ikIdem, ik heb er goeie hoop op dat het een goed spel gaat worden. Maar toch wil ik eerst de reviews afwachten van de ps4 versie.
Idd, spel komt pas op 4/04 uit op de ps4. Nog even wachten danDie review zal pas in April komen denk ik

Wie het gaat reviewen mag zeker geweten zijn. Er mag voor Hogwarts Legacy gewoon niet gemeld worden dat je het spel hebt voor het embargo verstreken is.Lol Iedereen heeft u het spel al zien spelen hoor. Is het effectief zo dat je niet mag zeggen dat je het spel aan het spelen bent voor review redenen? Want iedereen doet dat he. IGN zegt bv letterlijk wie de review gaat doen en op het moment zelf ook. Of als ik een podcast luister van eender welke grote. Als daar een reviewer tussen zit, die zeggen dat meestal. Maar houden uiteraard hun mening op dat moment voor zich. Ma swat, ben wel benieuwd naar de scores! Hopelijk maken ze het waar!
12PM GMT stond hier op de vorige paginaEmbargo verloopt vandaag dacht ik. Dus de reviews gaan in de loop van de dag online verschijnen zeker
Nog 4u te gaan als die tijd klopt.