Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy

Ik heb een pre-order geplaatst op amazon.com.be aan 54 euro. Goedkoper dan dit was hij nergens te vinden.

Blijkbaar hebben enkele youtubers een private gameplay van 2 uur gehad en is het embargo daarvoor vanmiddag om 15u afgelopen. Er zijn dus enkele video's te vinden op youtube. Ik heb helemaal geen idee wie er goede of populaire reviewers zijn, dus ik heb gewoon enkele willekeurige video's uitgekozen :crazy::

Vanaf wanneer mogen de eerste reviews online komen eigenlijk? Ik ben ook redelijk hyped voor de game maar wacht liever de reviews af.. als het een tegenvaller is ga ik mss toch nog passen.

Ben nog steeds geen fan van de combat style, maar als ik eerlijk moet zijn zijn er weinig games die me qua combat nog kunnen bekoren. Bv. Spider-man games waren voor mij een tegenvaller hierdoor.

Ik heb wel het gevoel dat er redelijk wat puzzelen aan te pas komt en dat is dan wel weer helemaal top.

Goeie story erbij en dat komt wel goed :)

Hebben jullie een idee waar ik de deluxe ps5 edition nog zou kunnen pre-orderen?
Te lang getwijfeld maar toch overtuigd nu.
Liefst disc, anders doe ik het wel via de store.

Coolblue,GM,mediamarkt etc is allemaal “uitverkocht”.

Hebben jullie een idee waar ik de deluxe ps5 edition nog zou kunnen pre-orderen?

Ook al een tijdje naar opzoek geweest, maar ondertussen al opgegeven, nergens meer te verkrijgen helaas. Heb hem digitaal al gekocht.

Op NedGame staat die nog te koop. Moet dan wel van NL komen, dus zal vermoedelijk nog niet op 7/2 in de bus zitten denk ik.

Op NedGame staat die nog te koop. Moet dan wel van NL komen, dus zal vermoedelijk nog niet op 7/2 in de bus zitten denk ik.
Thanks zal daar eens kijken. Aanzich is die 72h voorsprong niet zo belangrijk voor mij. Als ik het mij goed herinner zeiden ze id showcase dat je die dark arts pack ook apart zou kon kopen. Dus evt dan base game + dark arts pack apart 🤷🏼‍♂️.

Ik ben 2 weken geleden binnen gestapt bij Media Markt en daar aan de balie kunnen bestellen. Als ze naar een artikelnummer vragen moet je 2032787 zeggen, dat is de ps5 deluxe edition.

Ik wou de gewone editie pre-orderer maar mijn echtgenoot geeft me deluxe editie cadeau gedaan omdat ik volgende week een weekje verlof heb en dan vanaf dinsdag kan spelen inplaats van pas vrijdag 😍.

Ik moet wel zeggen dat ik super enthousiast begin te worden. Ik heb na de aankondiging van de Common rooms en the room of requirement etc eigenlijk niets meer gezien van het spel omdat ik zo weinig mogelijk wil weten.

Hopelijk is het een beetje goed want dit is toch het type spel waar ik al jaren op zat te wachten.

Terug
Bovenaan