Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy

Afhankelijk sinds wanneer de game in ontwikkeling is gegaan, als dat een paar jaar geleden was, bestond de Unreal 5 engine nog niet.

Ook niet vergeten dat de game op de vorige gen consoles komt, en Nintendo Switch anders kreeg je CP toestanden op de vorige gen consoles :laugh:
Zijn al graphics van nog langer geleden precies.
Begrijp ook het argument niet, aan CP2077 is men begonnen in 2013 en is intussen al 2 jaar uit. Ziet er dubbel zo goed uit als dit eigenlijk. (Ik speel wel enkel op PC)

Zijn al graphics van nog langer geleden precies.
Begrijp ook het argument niet, aan CP2077 is men begonnen in 2013 en is intussen al 2 jaar uit. Ziet er dubbel zo goed uit als dit eigenlijk. (Ik speel wel enkel op PC)
Wat snap je niet? Toen CP 2077 uitkwam kon het voor geen meter draaien op PS4 de game was letterlijk te zwar om te runnen voor de PS.

Misschien daarom dat ze hogwarts ook hebben moeten terug schroeven ? Geen idee persoonlijk vind ik de graphics nog meevallen.

Wat snap je niet? Toen CP 2077 uitkwam kon het voor geen meter draaien op PS4 de game was letterlijk te zwar om te runnen voor de PS.

Misschien daarom dat ze hogwarts ook hebben moeten terug schroeven ? Geen idee persoonlijk vind ik de graphics nog meevallen.
Ik heb het over PC, Cyberpunk was perfect speelbaar op mijn 5 jaar oude pc met een GTX 1070. En fantastisch mooi ook.
Bedoelde trouwens dat het wél mogelijk was om een game te maken met realistische gezichten en goeie graphics en dat "ze zijn er 5 jaar geleden aan begonnen" geen argument is. Het ziet er cheap uit.

Laat on hopen dat het op PC en op current gen consoles wél op iets trekt.

Ik heb het over PC, Cyberpunk was perfect speelbaar op mijn 5 jaar oude pc met een GTX 1070. En fantastisch mooi ook.
Bedoelde trouwens dat het wél mogelijk was om een game te maken met realistische gezichten en goeie graphics en dat "ze zijn er 5 jaar geleden aan begonnen" geen argument is. Het ziet er cheap uit.

Laat on hopen dat het op PC en op current gen consoles wél op iets trekt.
Ik dacht dat ze ondertussen de graphics wel wat verbeterd hebben. De beelden die we tot nu toe gezien hebben zijn wel van een game die nog in development was/is.

Ziet er toch gewoon goed uit? Niet elke dev probeert de graphics tot het maximum te pushen, en ook is sfeer/gameplay veel belangrijker, in CP kon je misschien elke neushaar tellen maar op elk ander vlak was dat spel een drama.

Laatst bewerkt:
Game ademt in de video's bakken sfeer uit, dat is toch het belangrijkste voor mij.

Ik ben nog steeds niet overtuigd van het combatsysteem, dus zal het waarschijnlijk pas in huis halen met een korting.

Iemand een idee of je die deluxe versie zomaar in de winkel kan gaan halen op 7/2?

Nee, volgens mij niet. release is en blijft 10/2. Het is niet omdat die versie 3 dagen vroeger kan gespeeld worden dat deze effectief 3 dagen vroeger in de winkel ligt.

Oké, pre-order van de deluxe komt blijkbaar wel 3 dagen eerder aan, maar als er dan iets misloopt bij de verzending dan kan je al fluiten naar early acces.

De deluxe versie kan je gewoon in de winkel halen op 07/02.
De release datum van de deluxe is 07/02. De normale versie heeft als release 10/02.

Dat is toch in GameStop hier in Ierland. Dat zal ook wel zo zijn in Belgie vermoed ik.

Oké, pre-order van de deluxe komt blijkbaar wel 3 dagen eerder aan, maar als er dan iets misloopt bij de verzending dan kan je al fluiten naar early acces.

Hmmm… je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Volgens Amazon komt die Deluxe versie idd 3 dagen vroeger uit. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt met een release. Oh boy, Rudy en Anita van de plaatselijke Carrefour Multimedia afdeling gaan hun werk hebben. Voor hetzelfde geld liggen de reguliere versies er ook gewoon op 7/02.

Hmmm… je zou wel eens gelijk kunnen hebben. Volgens Amazon komt die Deluxe versie idd 3 dagen vroeger uit. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt met een release. Oh boy, Rudy en Anita van de plaatselijke Carrefour Multimedia afdeling gaan hun werk hebben. Voor hetzelfde geld liggen de reguliere versies er ook gewoon op 7/02.
Tis nochtans elke jaar van datte bij Fifa. De Carrefour (of vul u andere favoriete winkel in) binnenwandelen en bij Rudy is horen 'ah, die staan al in de stock' en je wandelt er mee buiten.

Iemand een idee of je die deluxe versie zomaar in de winkel kan gaan halen op 7/2?

Nee, volgens mij niet. release is en blijft 10/2. Het is niet omdat die versie 3 dagen vroeger kan gespeeld worden dat deze effectief 3 dagen vroeger in de winkel ligt.
Ik weet dat ik in de tijd van Forza Horizon voor de xbox had besteld bij GM en dat was ook een "complete edition" die ook op voorhand kon gespeeld worden.
Ik mocht de game dus effectief 2 of 3 dagen voor release komen halen omdat het die editie was.
Dus als je bij GM hebt besteld is de kans groot dat je hem effectief 07/02 kan gaan halen.

Bol.com met betaling achteraf.
Ik pre-order enkel en alleen voor als er enkele extra's bijzitten die je anders niet krijgt. En ja, normaal gezien heb je het bij Bol ook altijd op dag van release (tenzij de post weer staakt :unsure:).

Terug
Bovenaan