In mijn ogen ziet het er daadwerkelijk uit als een ps4-game, maar de stijl en presentatie doen het wel goed. Gesproken als iemand die de boeken leest / films gezien heeft, geeft het wel de sfeer die ik apprecieer in Harry Potter.
Ik kijk naar de eerste game (ps1) nog altijd mild nostalgisch. Gameplay is zeer verouderd, ps1-graphics en shitty controls, maar de sfeer zat er dik in de hele game.
Er zullen genoeg reviewers zijn die het spel een eerlijke kans geven en dan ik benieuwd om te horen hoe het ermee zit.
JK Rowling en haar uitlatingen... ik heb vroeger zeer genoten van de films en boeken, maar ben nooit voor een meter geïnteresseerd geweest in wat Rowling haar meningen zijn over eender welk issue. Als ze bezig is met intolerantie te spauwen op sociale media -> ja, dat is slecht. Proberen te voorkomen dat ze nog rijker wordt van deze game door het te "boycotten" op sociale media is onnozel en weinig respectvol tegenover andere mensen hun koopkeuze, laat staan de devs.
Als ge op uw eentje denkt van "JK Rowling slecht, game niet kopen" -> Cool. Doe wat je wilt, maar er is geen reden om die keuze te prediken op Twitter