Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy

denk dat veel reviewers het spel een slechte score gaan geven door het drama met rowling
Als ge u als reviewer daar al mee moet bezig houden... Rowling staat los van het spel. De ontwikkelaars mogen niet afgestraft worden omdat de bedenker van een reeks wereldvreemd is.

denk dat veel reviewers het spel een slechte score gaan geven door het drama met rowling
Het spel zal massaal gestreamed worden op YT en Twitch, als de gameplay goed is gaan die negatieve reviews geen zak uitmaken.

Ik kan mij niet herinneren wanneer ik nog een review volledig heb gezien of gelezen, ik kijk meestal naar een stream en ga daar dan op af.

Er is blijkbaar een trailer uit voor de game

Laatst bewerkt:
Daar zou ik mij dus niet mee bezig mee houden.... de reviewers die ik volg ( skillup or gameranx als voorbeeld) die houden zich daar ook helemaal niet mee bezig. Als een reviewer gaat zeggen dat de game slecht is omdat JK Rowling wat shit gedaan heeft los van de game zelf... dan ga ik ook niet meer naar die reviewer luisteren. Heel simpel.

Je bent maar een game reviewer, je moet niet je boekje te buiten gaan. Skillup blijft gewoon zijn eigen mening geven ondanks hoe onpopulair het ook is, maar hij blijft de nuance geven en daar heb je wel respect voor. Ik blijf hem volgen ondanks meningsverschillen gewoonweg omdat hij de duidelijk uitleg geeft waarom een spel voor hem minder scoort.

:unsure: het internet staat vol met boycotts over hogwarts dus ik beeld mij dat in hoor :p
Zou maar erg zijn als je dit als reviewer een slechte score geeft omdat Rowling iets getweet heeft waar jij het niet mee eens bent, dat je het spel niet wilt kopen/reviewen kan ik nog inkomen. Maar aangezien Hogwarts Legacy al weken op #1 staat in de steam top sellers lijst verklaar ik deze boycott officieel gecanceled. :unsure:

Ik ben waarschijnlijk de enige maar die gezichten en die personages zien er toch niet goed uit? Precies graphics van jaren geleden.

Ik ben waarschijnlijk de enige maar die gezichten en die personages zien er toch niet goed uit? Precies graphics van jaren geleden.
Afhankelijk sinds wanneer de game in ontwikkeling is gegaan, als dat een paar jaar geleden was, bestond de Unreal 5 engine nog niet.

Ook niet vergeten dat de game op de vorige gen consoles komt, en Nintendo Switch anders kreeg je CP toestanden op de vorige gen consoles :lol:

More info from supposed leaker:

• Different houses will have different progressions on individual main quests, but eventually wrap up into the same result. Students from a certain house will therefore visit Azkaban briefly.
  • The Avada Kedavra curse can only be learn from a side mission, after completing the main storyline at a vert late stage.
  • Game Duration? 35 hrs.
  • 70 hrs with side quest and 100% of the game.
Map of that one place I forget the name of

• There are nearly 100 Merlin's puzzles in the game. The puzzles are solved in a variety of ways, covering almost all the magic that the player has learned
  • Looking back at the first game preview in September 2020, 90% of the stuff in it has been cut or redone. Behind the scenes secret story
  • The game folder was created in 2017. Initially it was intended to include Quidditch and support all 4 Quidditch positions. Then it was abandoned after a year. Proper trade-offs are still necessary.
  • The large map was cut by nearly a quarter, the map blocks of the Highlands and Swamp areas are still available again, but are no longer playable areas. The game sales should be made into DLC if it is good.
  • There are nearly 100 Merlin puzzles in the game. The puzzles are solved in a variety of ways and cover almost all of the magic the player has learned.
  • Principal Black doesn't really have much of a role, but he has a fan-pleasing part in the main storyline.
  • There are a lot of side missions in the game, including three side missions through the main line. There is no fourth one. Ravenclaw got thrown aside.
  • PS platform exclusive mission is really quite interesting, if you have the conditions it is recommended to get the PS5 version. The PS platform exclusive for a year is also served.
  • Avada Kedavra Spell can only be learned from a side mission after completing the main storyline at a very late stage.
  • Players can fly near/over Hogwarts Castle, but cannot ride a broomstick or mount into Hogsmeade.
  • Players can even catch the Phoenix inside the game. Phlegm
  • The side quests in the game are rich, or the gameplay tutorial is functional, or it has independent dungeon exploration and boss battles. It is recommended to complete as many side quests as possible before advancing the main story

Bron : Reddit

In mijn ogen ziet het er daadwerkelijk uit als een ps4-game, maar de stijl en presentatie doen het wel goed. Gesproken als iemand die de boeken leest / films gezien heeft, geeft het wel de sfeer die ik apprecieer in Harry Potter.

Ik kijk naar de eerste game (ps1) nog altijd mild nostalgisch. Gameplay is zeer verouderd, ps1-graphics en shitty controls, maar de sfeer zat er dik in de hele game.

Er zullen genoeg reviewers zijn die het spel een eerlijke kans geven en dan ik benieuwd om te horen hoe het ermee zit.

JK Rowling en haar uitlatingen... ik heb vroeger zeer genoten van de films en boeken, maar ben nooit voor een meter geïnteresseerd geweest in wat Rowling haar meningen zijn over eender welk issue. Als ze bezig is met intolerantie te spauwen op sociale media -> ja, dat is slecht. Proberen te voorkomen dat ze nog rijker wordt van deze game door het te "boycotten" op sociale media is onnozel en weinig respectvol tegenover andere mensen hun koopkeuze, laat staan de devs.

Als ge op uw eentje denkt van "JK Rowling slecht, game niet kopen" -> Cool. Doe wat je wilt, maar er is geen reden om die keuze te prediken op Twitter

In mijn ogen ziet het er daadwerkelijk uit als een ps4-game, maar de stijl en presentatie doen het wel goed. Gesproken als iemand die de boeken leest / films gezien heeft, geeft het wel de sfeer die ik apprecieer in Harry Potter.

Ik kijk naar de eerste game (ps1) nog altijd mild nostalgisch. Gameplay is zeer verouderd, ps1-graphics en shitty controls, maar de sfeer zat er dik in de hele game.

Er zullen genoeg reviewers zijn die het spel een eerlijke kans geven en dan ik benieuwd om te horen hoe het ermee zit.

JK Rowling en haar uitlatingen... ik heb vroeger zeer genoten van de films en boeken, maar ben nooit voor een meter geïnteresseerd geweest in wat Rowling haar meningen zijn over eender welk issue. Als ze bezig is met intolerantie te spauwen op sociale media -> ja, dat is slecht. Proberen te voorkomen dat ze nog rijker wordt van deze game door het te "boycotten" op sociale media is onnozel en weinig respectvol tegenover andere mensen hun koopkeuze, laat staan de devs.

Als ge op uw eentje denkt van "JK Rowling slecht, game niet kopen" -> Cool. Doe wat je wilt, maar er is geen reden om die keuze te prediken op Twitter
Even off topic ,wat heeft ze dan eigenlijk gezegd dat zo intolerant was?

Openbare melding
Even off topic ,wat heeft ze dan eigenlijk gezegd dat zo intolerant was?

Vooral transfobische uitlatingen

Bedankt voor de verduidelijking, als er mensen daarover verder willen discussiëren of wat dieper op in willen gaan mag dat gerust, maar dan graag in P&A.

More info from supposed leaker:

• Different houses will have different progressions on individual main quests, but eventually wrap up into the same result. Students from a certain house will therefore visit Azkaban briefly.
  • The Avada Kedavra curse can only be learn from a side mission, after completing the main storyline at a vert late stage.
  • Game Duration? 35 hrs.
  • 70 hrs with side quest and 100% of the game.
Map of that one place I forget the name of

• There are nearly 100 Merlin's puzzles in the game. The puzzles are solved in a variety of ways, covering almost all the magic that the player has learned
  • Looking back at the first game preview in September 2020, 90% of the stuff in it has been cut or redone. Behind the scenes secret story
  • The game folder was created in 2017. Initially it was intended to include Quidditch and support all 4 Quidditch positions. Then it was abandoned after a year. Proper trade-offs are still necessary.
  • The large map was cut by nearly a quarter, the map blocks of the Highlands and Swamp areas are still available again, but are no longer playable areas. The game sales should be made into DLC if it is good.
  • There are nearly 100 Merlin puzzles in the game. The puzzles are solved in a variety of ways and cover almost all of the magic the player has learned.
  • Principal Black doesn't really have much of a role, but he has a fan-pleasing part in the main storyline.
  • There are a lot of side missions in the game, including three side missions through the main line. There is no fourth one. Ravenclaw got thrown aside.
  • PS platform exclusive mission is really quite interesting, if you have the conditions it is recommended to get the PS5 version. The PS platform exclusive for a year is also served.
  • Avada Kedavra Spell can only be learned from a side mission after completing the main storyline at a very late stage.
  • Players can fly near/over Hogwarts Castle, but cannot ride a broomstick or mount into Hogsmeade.
  • Players can even catch the Phoenix inside the game. Phlegm
  • The side quests in the game are rich, or the gameplay tutorial is functional, or it has independent dungeon exploration and boss battles. It is recommended to complete as many side quests as possible before advancing the main story

Bron : Reddit
Klinkt wel goed, klinkt als een spel dat rond de 70-75 gaat scoren.

Reviews afwachten, dit kan een enorme hit of miss worden.

Rowling is een ouderwetse trut (sorry, not sorry), maar daarvoor ga ik niet m'n eigen plezier boycotten.

Alles bij elkaar ziet het er wel heel goed uit en de gameplaytrailer was ook cava, maar toch wacht ik de reviews liever af omdat ik te weinig vertrouwen heb in de studio. Het is het eerste groot spel dat ze maken en het zou straf zijn als dat er direct boenk op is.

Vorige week een PS tegoed kaart overgekocht van iemand wiens familie niet meer wist dat hij geen PS meer had.
Aangezien ik mezelf ken hier de pre-order mee gekocht zodat de credit daar ook effectief voor gebruikt ging worden.

Ik ga echter geen €10 betalen om 3 dagen vroeger te beginnen, ook al ben ik als grote HP fan wel énorm aan het uitkijken naar deze game.

Terug
Bovenaan