Boomer-lifeidem
misschien een teken dat we oud aan het worden zijn?
![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boomer-lifeidem
misschien een teken dat we oud aan het worden zijn?
![]()

Why not both?Bah ik kan dus gewoon niet beslissen om dit op PS5 of PC te gaan halen.

Cuz it’s expensive? LolWhy not both?![]()
Je krijgt een mount om te preorderen, en met de deluxe edition kan je 3 dagen vroeger beginnen spelen. Maar ik ga ook de reviews afwachten voor ik deze koop.Is er een reden om de game nu al te kopen ? Steam keys kunnen toch niet uitverkocht raken ?
grootste reden is dat ik 3 dagen op voorhand kan beginnenIs er een reden om de game nu al te kopen ? Steam keys kunnen toch niet uitverkocht raken ?
Ik vertrouw rapper op reviews van gewone spelers dan die van betaalde recensenten. Er zitten uitzonderingen bij hoor maar als de algemene tendens al wat duidelijk is, zegt dat al veel.Benieuwd of de reviews er komen wanneer die 3 dagen beginnen of we moeten wachten tot de normale release datum om te weten hoe de vork in de steel zit.
Fair enough, ik ga de aankoop wel 3 dagen uitstellen maar da's ieder voor zich natuurlijk.grootste reden is dat ik 3 dagen op voorhand kan beginnen
Beetje minder leven met vijandbeelden en complottheorieën, het leven gaat een pak toffer zijn hoor.denk dat veel reviewers het spel een slechte score gaan geven door het drama met rowling
Beetje minder leven met vijandbeelden en complottheorieën, het leven gaat een pak toffer zijn hoor.
het internet staat vol met boycotts over hogwarts dus ik beeld mij dat in hoor