Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy

idem
misschien een teken dat we oud aan het worden zijn?
Richard-Harris.jpg
Boomer-life :coolbrows: :baard:

Colin Moriarty gaat thans al heel lang mee. Is nog van het oude IGN, toen het nog top was. Hij en Greg Miller waren continu samen, besties. Dan is er uiteindelijk met Kinda funny iets gebeurd, waardoor hun wegen gescheiden zijn. Nu doet hij al een aantal jaren Last Stand Media. En is vooral op patrion super populair. Eén van de grootste gaming podcasts op patrion.
Free kan je hem ook beluisteren uiteraard via YouTube. Maar dan heb je niet alle content:
Maar ok, genoeg over Colin Moriarty.

Terug ontopic
Hogwarts legacy zou al enorm veel gepreorderd zijn. Ik hoop voor de fans dat het spel de verwachtingen kan waarmaken. De ontwikkelaar heeft een serieuze taak hier, want zo'n project hebben die mannen nog niet gedaan. Zeer benieuwd naar het uiteindelijke resultaat!

Hogwarts Legacy Graphics Modes for PlayStation®5 and Xbox Series X|S

What graphics modes are available for Hogwarts Legacy on PlayStation®5 and Xbox Series X|S?​

The PlayStation®5 and Xbox Series X|S console versions of Hogwarts Legacy support multiple graphical modes of play, the most common of which are Fidelity mode which runs at 30 fps, and Performance mode which targets 60 fps.

Is Variable Refresh Rate Supported?​

Graphical modes for players who have Variable Refresh Rate (VRR)-supported TVs or monitors are supported for Hogwarts Legacy on PlayStation®5 and Xbox Series X|S.

Ik wacht de reviews af, als ze echt alles kunnen waarmaken wat ze beweren koop ik hem sowieso. Maar aan al die pre order toestanden laat in me niet meer vangen.

Mja, de ontwikkelaar moet zich hier serieus gaan bewijzen. Hiervoor maakte ze Disney games zoals Cars, Toy Story en Disney infinity ...ik persoonlijk gok op een 79 metacritic. Wat zeker niet slecht is. Maar voor de fans hoop ik dat de score veel hoger gaat liggen natuurlijk...

vind het wel een beetje smerig dat de deluxe edition u 3 dagen op voorhand laat spelen, maar langs de andere kant is het maar 10 euro duurder dan de gewone versie, en de grootste reden dat ik het op steam koop is omdat er al bevestigd is dat de game speelbaar is op de SD.

Benieuwd of de reviews er komen wanneer die 3 dagen beginnen of we moeten wachten tot de normale release datum om te weten hoe de vork in de steel zit.

Benieuwd of de reviews er komen wanneer die 3 dagen beginnen of we moeten wachten tot de normale release datum om te weten hoe de vork in de steel zit.
Ik vertrouw rapper op reviews van gewone spelers dan die van betaalde recensenten. Er zitten uitzonderingen bij hoor maar als de algemene tendens al wat duidelijk is, zegt dat al veel.

grootste reden is dat ik 3 dagen op voorhand kan beginnen
Fair enough, ik ga de aankoop wel 3 dagen uitstellen maar da's ieder voor zich natuurlijk.

Terug
Bovenaan