Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

  • 1

    Stemmen: 76 18,8%
  • 2

    Stemmen: 87 21,5%
  • 3

    Stemmen: 43 10,6%
  • 4

    Stemmen: 17 4,2%
  • 5

    Stemmen: 7 1,7%
  • 6

    Stemmen: 4 1,0%
  • 7

    Stemmen: 7 1,7%
  • Meer dan 1 keer per dag

    Stemmen: 4 1,0%
  • Minder dan 1 keer per week

    Stemmen: 134 33,1%
  • Nooit

    Stemmen: 26 6,4%

  • Totaal aantal stemmers
    405
Mylann moet nog leren dat keukentafel of aanrecht nog veel praktischer kan zijn, afhankelijk van hoe groot de jongeman in kwestie is! 😇
Zo kan je in huis veel attributen in huis die handig blijken bij de daad: tafels, trap, stoelen, zetels, tuinmeubelen (ook heel handig) tot de trampoline in de tuin :p
 
Als de gewichtsklasse proportioneel verdeeld is, dan zou hij u zonder al te veel miserie moeten kunnen oppakken onder de douche :sneaky:
 
Als de gewichtsklasse proportioneel verdeeld is, dan zou hij u zonder al te veel miserie moeten kunnen oppakken onder de douche :sneaky:
Tenzij de gewichtsklasse "hoog" is bij beide en niet omwille van "sterkste man ter wereld" - toestanden 😂😂😂
 
Bijna 4 jaar samen.
Geen kinderen.

De eerste maanden quasi elke dag maar ondertussen zitten we rond de 1 keer per week. Gemiddeld wel, de ene week kan het 3-4 keer zijn maar 2 weken niks kan ook. Vooral in het weekend gezien zij vaak vroeger gaat slapen in de week omdat ze 2u vroeger opstaat dan mij. Soms volgt er wel eens een hint van "ga je al mee slapen" maar vaak is ze gewoon effectief moe. Op zich heb ik daar geen probleem mee. Mijn libido ligt hoger maar zoals hier al gezegd, met wat deftige communicatie geraak je al heel ver.

Met dit weer sowieso niet... Wij functioneren beiden niet boven de 25 graden :)
In de winter trouwens gewoon meer... Zij heeft dan kou dus dan gebeurt het wel vaker dat een knuffel voor de warmte evolueert naar meer.
 
Maar niet praktisch vind ik zelf :unsure:

🙈 Al komt dat hoogst waarschijnlijk ook weer omdat ik partners verkies die letterlijk "ne kop groter zijn" waardoor essentiële onderdelen niet op min of meer dezelfde hoogte zitten.
Echt hé. 't Is echt niet praktisch op die manier onder de douche. Terwijl ik dat wel eens fijn vind.

Een krukje gebruiken hé, dan passen de onderdelen wél goed in elkaar.
Ja, tot dat krukje wegschiet. 't Was meteen ook de laatste keer dat we dat geprobeerd hebben.

Als de gewichtsklasse proportioneel verdeeld is, dan zou hij u zonder al te veel miserie moeten kunnen oppakken onder de douche :sneaky:
Ook gevaarlijk, als 't wa gladdig wordt en ge laat uw vrouw vallen. Gelukkig zelf nog niet tegengekomen.
 
wow onthutsende cijfers.

bijna 60 % hier geeft dus aan minder of net 1 keer per week....
wist niet dat het zo erg gesteld was met de Belgen..... oftewel hebben veel single mensen gestemd natuurlijk, die geen partner hebben..
Waarom vind je dat onthutsend? Is frequentie dé graadmeter?

Heb ook minder dan 1x / week geantwoord omdat dat momenteel zo is. Zowiezo vanwege het weer momenteel icm veel aan het hoofd, wat maakt dat er gewoon minder goesting is. Maar dat fluctueert bij ons gewoon met periodes waar er dan weer wel meermaals per week geattaqueerd wordt.
 
Douche is enkel goed voor anale sex. Ge hebt sowieso glijmiddel nodig en ge staat in principe toch al in een lopende wc wat goed is voor wanneer ge wa flakes en knollen eruit rijdt, spoelt dat ineens allemaal mooi weg.
😂😂😂Strike.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan