Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

  • 1

    Stemmen: 76 18,7%
  • 2

    Stemmen: 87 21,4%
  • 3

    Stemmen: 43 10,6%
  • 4

    Stemmen: 17 4,2%
  • 5

    Stemmen: 7 1,7%
  • 6

    Stemmen: 4 1,0%
  • 7

    Stemmen: 8 2,0%
  • Meer dan 1 keer per dag

    Stemmen: 4 1,0%
  • Minder dan 1 keer per week

    Stemmen: 134 33,0%
  • Nooit

    Stemmen: 26 6,4%

  • Totaal aantal stemmers
    406
Gewoon onder den douche poepen is dan wel efficiënter.
Maar niet praktisch vind ik zelf :unsure:

🙈 Al komt dat hoogst waarschijnlijk ook weer omdat ik partners verkies die letterlijk "ne kop groter zijn" waardoor essentiële onderdelen niet op min of meer dezelfde hoogte zitten.
 
Maar niet praktisch vind ik zelf :unsure:

🙈 Al komt dat hoogst waarschijnlijk ook weer omdat ik partners verkies die letterlijk "ne kop groter zijn" waardoor essentiële onderdelen niet op min of meer dezelfde hoogte zitten.

Idem, mijn vriendin is 1m57 en ik 1m93 en ge kunt niet in de douche vogelen zonder acrobatische toestanden.
 
ne kop groter zijn" waardoor essentiële onderdelen niet op min of meer dezelfde hoogte zitten.

Vooral dit.
Het breien en haken wilt op zo'n momenten niet zo vlotten. Om het maar zo te stellen.:unsure:
Alleen zittend op een stevige eetkamerstoel biedt beetje stabiliteit haha staand of hij liggend en ik on top geeft grappige toestanden.:laugh:
 
Maar niet praktisch vind ik zelf :unsure:

🙈 Al komt dat hoogst waarschijnlijk ook weer omdat ik partners verkies die letterlijk "ne kop groter zijn" waardoor essentiële onderdelen niet op min of meer dezelfde hoogte zitten.
Een krukje gebruiken hé, dan passen de onderdelen wél goed in elkaar.
 
Da's toch gewoon een kwestie van dat gij u op juiste plaats zet? :unsure:

Technisch en theoretisch gezien wel maar in de praktijk is dat niet zo eenvoudig als je beide bezweet bent en daardoor weinig houvast hebt. Soort van. :unsure:
 
wow onthutsende cijfers.

bijna 60 % hier geeft dus aan minder of net 1 keer per week....
wist niet dat het zo erg gesteld was met de Belgen..... oftewel hebben veel single mensen gestemd natuurlijk, die geen partner hebben..
 
Niet alleen het (blijven) zitten is een ding.
Het gaat om het volledige plaatje van hoogteverschil, zweet, lachbuien en dat terwijl je elkaar wilt vasthouden maar alles plakt en is nat en je bent ondertussen zo geil als wat dus ja, begin er maar eens aan.
 
Ik weet niet hoe stram jij bent natuurlijk, maar bovenop een liggende man gaan zitten, lijkt mij nu percies toch nog wel te moeten lukken zolang je de 80 niet gepasseerd bent.
😳 Ik heb toch geen douche waarin iemand van > 1m90 kan gaan liggen 🤔😏
 
wow onthutsende cijfers.

bijna 60 % hier geeft dus aan minder of net 1 keer per week....
wist niet dat het zo erg gesteld was met de Belgen..... oftewel hebben veel single mensen gestemd natuurlijk, die geen partner hebben..
De poll gaat enkel over mensen met een vaste partner 😉
 
😳 Ik heb toch geen douche waarin iemand van > 1m90 kan gaan liggen 🤔😏
Ik ga er van uit dat gezien de andere optie op een eetkamerstoel is, Myllan het niet had over seks in de douche.
Maar dan nog, als ge een eetkamer in uw douche hebt, zult ge er ook wel in kunnen liggen zeker?
 
Ik ga er van uit dat gezien de andere optie op een eetkamerstoel is, Myllan het niet had over seks in de douche.
Maar dan nog, als ge een eetkamer in uw douche hebt, zult ge er ook wel in kunnen liggen zeker?
Mylann moet nog leren dat keukentafel of aanrecht nog veel praktischer kan zijn, afhankelijk van hoe groot de jongeman in kwestie is! 😇
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan