Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

  • 1

    Stemmen: 76 18,8%
  • 2

    Stemmen: 87 21,5%
  • 3

    Stemmen: 43 10,6%
  • 4

    Stemmen: 17 4,2%
  • 5

    Stemmen: 7 1,7%
  • 6

    Stemmen: 4 1,0%
  • 7

    Stemmen: 7 1,7%
  • Meer dan 1 keer per dag

    Stemmen: 4 1,0%
  • Minder dan 1 keer per week

    Stemmen: 134 33,1%
  • Nooit

    Stemmen: 26 6,4%

  • Totaal aantal stemmers
    405
Nooit in de poll aangeduid.
Goeie 5 jaar single. Ik ben terughoudend, onzeker en introvert. Dus zou nie weten hoe ik aan seks zou geraken.
Toen ik relatie had (7 jaar met eerste en enige lief) was het eigenlijk al rap gene vetten.
Geen idee of dat zielig is of niet. Als je veel koppels hoort die in een relatie zijn mag 1 van de 2 ook rap op zin kin kloppen.
 
Nooit in de poll aangeduid.
Goeie 5 jaar single. Ik ben terughoudend, onzeker en introvert. Dus zou nie weten hoe ik aan seks zou geraken.
Toen ik relatie had (7 jaar met eerste en enige lief) was het eigenlijk al rap gene vetten.
Geen idee of dat zielig is of niet. Als je veel koppels hoort die in een relatie zijn mag 1 van de 2 ook rap op zin kin kloppen.
Als het 1 van de 2 is die op zijn kin mag kloppen wil dat wel zeggen dat de ander vreemd gaat he maar bon. Ik denk dat je eerder suggereert dat het diegene met het laagste libido is die bepaalt en de ander niet echt aan zijn trekken komt.
 
Kan ook dat je je na een bepaalde tijd niet meer tot je partner aangetrokken voelt hé.
Ook als je libido soms zo hoog is en je partner geen zin heeft gaan er toch veel mensen foert zeggen. En overstappen naar masturbatie of in vele gevallen overspel.

Geen ervaringsdeskundige btw
 
Kan ook dat je je na een bepaalde tijd niet meer tot je partner aangetrokken voelt hé.
Ook als je libido soms zo hoog is en je partner geen zin heeft gaan er toch veel mensen foert zeggen. En overstappen naar masturbatie of in vele gevallen overspel.

Geen ervaringsdeskundige btw
Dit komt misschien grappig over, maar ze zeggen wel eens: Wil je gegarandeerd (af en toe) seks hebben? Blijf dan eeuwig vrijgezel :laugh:
 
Dit komt misschien grappig over, maar ze zeggen wel eens: Wil je gegarandeerd (af en toe) seks hebben? Blijf dan eeuwig vrijgezel :laugh:
Goh, er zijn single mensen die geen casual seks hebben en dit enkel doen in relationele context. Het is een behoefte, maar als je single bent is een fapke hier en daar wel oké om de geslachtsdrift te temporiseren. :D
 
Je moet er dan ook actief naar op zoek gaan. Hengel eens via Tindr en hoop op een vis. Als je daar niks kan vinden is er ook nog Grindr als alternatief.
Tinder geen succes, maar ik steek er ook niet veel tijd in, vind het allemaal maar een beetje dwaas, mss eens grinder proberen ja:biglaugh:
 
Bwa, hoe oud bent ge? Ik ben ook een eeuwige vrijgezel, en vanaf u 30+ is het toch echt easy peasy om casual seks te regelen. (Er komt soms wel is wa.drama van, maar dat hoort nu eenmaal erbij als casual seks, regelmatige seks wordt:unsure:)

Gebruik zelf geen apps, of online gedoe, ben veel beter mezelf te verkopen in real life.
 
Laatst bewerkt:
Bwa, hoe oud bent ge? Ik ben ook een eeuwige vrijgezel, en vanaf u 30+ is het toch echt easy peasy om casual seks te regelen. (Er komt soms wel is wa.drama van, maar dat hoort nu eenmaal erbij als casual seks, regelmatige seks wordt:unsure:)

Gebruik zelf geen apps, of online gedoe, ben veel beter mezelf te verkopen in real life.
Hangt er van af met wie. Casual sex met draken gaat ge altijd easy peasy vinden. Of dat het waard is laat ik in het midden. Casual sex met niet-draken, think again.
 
Er zijn genoeg niet-draken die ook goesting hebben hoor. En inderdaad, vanaf bepaalde leeftijd wordt er niet meer dwaas over gedaan. Als ge goesting hebt, dan ist zo.

Plus, lelijke vrouwen moeten ook eens gepoept worden nu en dan
 
Bwa, hoe oud bent ge? Ik ben ook een eeuwige vrijgezel, en vanaf u 30+ is het toch echt easy peasy om casual seks te regelen. (Er komt soms wel is wa.drama van, maar dat hoort nu eenmaal erbij als casual seks, regelmatige seks wordt:unsure:)

Gebruik zelf geen apps, of online gedoe, ben veel beter mezelf te verkopen in real life.
37 lentes :p maar ik ben niet zo goed in mezelf verkopen, ik moet eerst iemand wat beter leren kennen voor ik echt wat loskom, dus ja met casual sex hebt ge daar den tijd niet voor he, het is er op of er onder:p
 
37 lentes :p maar ik ben niet zo goed in mezelf verkopen, ik moet eerst iemand wat beter leren kennen voor ik echt wat loskom, dus ja met casual sex hebt ge daar den tijd niet voor he, het is er op of er onder:p

Daar is een wondermiddel voor: alcohol. Als dat niet zou bestaan zou er echt veel minder gepoept worden op deze wereld. Ik denk niet het basis ingredient van casual seks, maar wel de saus of de amuse ;).

En ni op @whirlpool123 letten. Als hij nu gezegd had de crazies idpv de draken was ik volledig akkoord. Zoals @TooChé ook al zei, vanaf 30ish wordt er allemaal ni zoveel kak meer aangehangen

En bwa, ik heb er sommige toch al te goed leren kennen met alleen casual seks :unsure: .
Zoals ik al zei, prachtig, maar heel vaak ook na enige tijd veel drama :')
 
Daar is een wondermiddel voor: alcohol. Als dat niet zou bestaan zou er echt veel minder gepoept worden op deze wereld. Ik denk niet het basis ingredient van casual seks, maar wel de saus of de amuse ;).

En ni op @whirlpool123 letten. Als hij nu gezegd had de crazies idpv de draken was ik volledig akkoord. Zoals @TooChé ook al zei, vanaf 30ish wordt er allemaal ni zoveel kak meer aangehangen

En bwa, ik heb er sommige toch al te goed leren kennen met alleen casual seks :unsure: .
Zoals ik al zei, prachtig, maar heel vaak ook na enige tijd veel drama :')
Alcohol evokes the desire but takes away the performance :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan