Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Merci.@Forumgebruiker is mijn beste vriend.

Ik snap die zin nie.Geen ene. Los van aangeven aan Mr S van elke velo een duwke te geven met de wagen ‘voor het geval dat’ zie ik dat ook niet direct veranderen.
Enkel diegene die 6 kunnen zijn.Ik snap die zin nie.
Gaat hij ze omrijden?

Ik snap die zin nie.
Gaat hij ze omrijden?
Wat Mulan zegt, niet ‘omver rijden’ zo gewoon een duwke in het struikgewas. Als ze zingen van ‘wat sluipt daar door het struuuuuuikgewaaaas’, kunnen we antwoorden ‘Str8_6’Enkel diegene die 6 kunnen zijn.![]()
En ikke? :-(Echt kennen niet veel. Maar ik heb hier toch al enkele tientallen mensen leren kennen en tegengekomen "in het echt". Bijna steeds positieve ervaringen. Zelfs de grootste kwajongens uit ons illustere games forum waren in den tijd op lanpartys gewoon tof om een pint mee te gaan pakken tussen de games tussendoor.
Sommige mensen heb ik maar 1x ontmoet in het echt, maar ik ken ze toch al bijna 20 jaar. Bvb @Cyberkef. Ik vrees dat die mij meer en beter kent dan sommige mensen die me irl meer zien. Anderen heb ik een paar keer al ontmoet met kotk, zoals @Booka Shade en @Loser . Of zoals @StannekeS die ooit in dezelfde clan heeft gezeten en waar we een paar BBQ's mee gedaan hebben.
Anyway, veel die totaal geen irl contacten zijn, maar dan irl heb ik het gevoel dat ik ze van alle dagen ken.
Als je nu eens naar een fotografiemeeting zou komen kan je dat aantal verdubbelen!Echt goed kennen 1. Daarnaast toch zeker 3 andere in't echt ontmoet (nog meer in 9L tijden maar van deze 3 weet ik dat ze BG'ers zijn ook dus)
3 me thinks
@TRUMP: woont niet ver en idd eerdere transactie
@Aniki: ex-collega en 1 van beste maten ondertussen
@Justchill: ex-collega dat ik onlangs nog eens tegen het lijf liep, always nice
Als er nu nog eens een zou georganiseerd worden zou ik dat misschien wel doen!Als je nu eens naar een fotografiemeeting zou komen kan je dat aantal verdubbelen!
FTFYAls er nu nog eens een zou georganiseerd worden aan de juiste kant van 't land zou ik dat misschien wel doen!
Als er nu nog eens een zou georganiseerd worden zou ik dat misschien wel doen!

HalloEcht kennen maar 2. Vroeger in de studententijd wel nog wat leden af en toe tegengekomen, maar die zijn al lang niet actief meer.