Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

• 1

Stemmen: 78 18,1%
  • 2

Stemmen: 93 21,6%
  • 3

Stemmen: 43 10,0%
  • 4

Stemmen: 20 4,6%
  • 5

Stemmen: 7 1,6%
  • 6

Stemmen: 5 1,2%
  • 7

Stemmen: 10 2,3%
  • Meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 5 1,2%
  • Minder dan 1 keer per week

Stemmen: 142 32,9%
  • Nooit

Stemmen: 28 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    431
De conditie zou het aankunnen, maar ik zou helemaal uitgedroogd thuis komen en toch minstens 2 baxters nodig hebben om weer een beetje mens te zijn.
Bij mij is na 1, hoogst uitzonderlijk 2, keer toch ook t vat af. :unsure:

4x of 5x zoals bij sommigen hier en daar nog steeds plezier in hebben: hallucinant. :eek:

Laatst bewerkt:
Bij mij is na 1, hoogst uitzonderlijk 2, keer toch ook t vat af. :unsure:

4x of 5x zoals bij sommigen hier en daar nog steeds plezier in hebben: hallucinant. :eek:
Ge moet het dan wel spreiden over de dag, anders voelt dat na de 2de keer toch wel aan alsof er je iemand met schuurpapier aan het behandelen is als vrouw..
Alez ja... Van horen zeggen he... 🥸

Ik heb daar absoluut geen probleem mee mits enkele condities:

- Ik weet het, hoeft niet op voorhand he... maar nadien
- We zijn verliefd op elkaar, er is maw geen liefde gemoeid met de restaurateur, enkel honger :)
- De omstandigheden moeten juist zijn: op een zatte avond haar laten gaan is iets anders als thuis na een ruzie vertrekken om een minnaar te gaan zoeken
- Evenwicht: als er meer buitenshuis gegeten wordt als thuis dan zouden we ons wel vragen moeten stellen

We kunnen lust van liefde onderscheiden en doen het liefst met elkaar maar het is niet omdat je super graag kookt dat 's op restaurant gaan je niet zou kunnen bekoren :)

Ah, er is geen wederkerigheid dus het is niet zo dat als zij het 2 keer op een ander heeft gedaan dat ik daarom 2 jokers claim. Bij mij gebeurt het quasi nooit, zij is actiever. Om misverstanden te vermijden: het is absoluut niet zo dat ze op elk aanbod ingaat hoor! Helemaal niet, echter als de mood en de gast juist zitten, waarom ook niet.

Petje af hoor, heb ontzettend veel bewondering voor mensen die daarvoor openstaan.
Ik zou het alleszins niet kunnen. Moest mijn man een grotere eetlust hebben dan wat ik en mijn doos aankunnen dan is de kans heel groot dan hij een trage en pijnlijke hongerdood zal lijden.
RIP meneer Myllana.⚰

Ge moet het dan wel spreiden over de dag, anders voelt dat na de 2de keer toch wel aan alsof er je iemand met schuurpapier aan het behandelen is als vrouw..
Alez ja... Van horen zeggen he... 🥸
Heb nooit gevoeld alsof het met schuurpapier was na 2x of 3x of zelfs 4x of 5x dezelfde nacht :unsure:

Heb nooit gevoeld alsof het met schuurpapier was na 2x of 3x of zelfs 4x of 5x dezelfde nacht :unsure:
dat moet nen echten gentlemen geweest zijn, die speken altijd 2x voor ze er aan beginnen.

ik moet zeggen dat het gemiddelde hier toch omhoog gaat de laatste tijd,
https://www.pabo.be/the-naughty-and...MI3vKa7sb_8wIV0AyLCh22vgZdEAQYASABEgI9ffD_BwE dezen adventkalender gekocht en zo (goed als) elken dag een cadeauke opendoen en besloten om er altijd iets mee te doen is een leuke bezigheid.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan