Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je met schilmesjes werkt ben je natuurlijk ook iemand die niet kan koken dus dat compenseert.Qua veiligheid maakt dat toch niets uit. Scherpe messen (schilmesjes) steek je nooit in de vaatwas, want die worden daardoor snel bot.
Als je je schilmessen wel in de vaat steekt, ben je waarschijnlijk iemand die niet weet hoe je zorg draagt voor messen en zijn die waarschijnlijk ook zodanig bot dat ze eveneens geen gevaar vormen in je bestekbak.
Dit. Mijn vrouw wil daarom nooit ene met besteklade...Hier een vaatwasser met besteklade eruit geflikkerd en een nieuwe met mandje gezet.
Nooit meer met lade, onhandig & traag voor in- en uitladen.
Vaatwas is 10 jaar oud hier, van bij het begin bestek erin gedaan met handvat naar boven.Al gemerkt dat die bestekbakjes behoorlijk fragiel zijn. Als je dag in dag uit je bestek met de scherpere/dunnere kanten laat trillen tegen die bodem, krijg je volgens mij op den duur gaten in je bestekbakje. In mijn jeugd is het bestekbakje van de vaat van mijn ouders steeds meer achteruit gegaan tot daar op den duur 3 van de 6 compartimentjes niet meer bruikbaar waren, omdat er anders altijd wel bestek doorviel dat in de weg van de sproeier kwam te zitten.
Ai, een gevoelige snaar geraakt.Als je met schilmesjes werkt ben je natuurlijk ook iemand die niet kan koken dus dat compenseert.

Nee ik vond het gewoon grappig hoe iemand zo'n sterke mening kan hebben over zoiets. Al lachte mijn vrouw me nu wel uit toen ik zo'n schilmesje bovenhaalde de eerste keer.Ai, een gevoelige snaar geraakt.![]()
Ik ga ervan uit dat heel dit topic wat tongue-in-cheek is dus is het leuk om zeer fel één kant te verdedigen. Ik heb zelfs een besteklade maar vond dat te saai om te gaan verdedigen.Nee ik vond het gewoon grappig hoe iemand zo'n sterke mening kan hebben over zoiets. Al lachte mijn vrouw me nu wel uit toen ik zo'n schilmesje bovenhaalde de eerste keer.
Mijn vriendin steekt altijd de schilmessen in de vaat en ik heb het al jaren geleden opgegeven haar van gedacht te doen veranderen.Nee, wat we hier een "patattenschiller" noemen:Ik ga ervan uit dat heel dit topic wat tongue-in-cheek is dus is het leuk om zeer fel één kant te verdedigen. Ik heb zelfs een besteklade maar vond dat te saai om te gaan verdedigen.
En een schilmes is echt gewoon standaard koksgereedschap. Of heb jij het over dunschillers?

Vooringenomen! Ik gebruik een dunschiller voor de wortelen, maar ik zal NOOIT de toiletrol zo hangen.Sorry als het vooringenomen is, maar mensen die dunschillers gebruiken in de keuken en hun bestek-stelen naar boven doen zijn waarschijnlijk het soort mensen die curryworst zeggen tegen een frikandel en ik vermoed zelfs dat ze hun toiletrol met het velletje naar achter hangen.
Sorry als het vooringenomen is,
Jamaar mensen die dunschillers gebruiken in de keuken
Jaen hun bestek-stelen naar boven doen
Neezijn waarschijnlijk het soort mensen die curryworst zeggen tegen een frikandel
Neeen ik vermoed zelfs dat ze hun toiletrol met het velletje naar achter hangen.

Oké, dan wast gij waarschijnlijk uwe lange hamburger met een bidet.Ja
Ja
Nee
Nee
Klopt dus al niet![]()
Waar zou je die anders gebruiken?Sorry als het vooringenomen is, maar mensen die dunschillers gebruiken in de keuken en hun bestek-stelen naar boven doen zijn waarschijnlijk het soort mensen die curryworst zeggen tegen een frikandel en ik vermoed zelfs dat ze hun toiletrol met het velletje naar achter hangen.

Hoe is dat onhandig en traag?Hier een vaatwasser met besteklade eruit geflikkerd en een nieuwe met mandje gezet.
Nooit meer met lade, onhandig & traag voor in- en uitladen.
Handvat onder natuurlijk!