Hoe pendelen jullie naar het werk (in normale tijden)?

Hoe pendelen jullie naar het werk?

• Auto

Stemmen: 110 52,6%
  • Moto

Stemmen: 3 1,4%
  • Trein

Stemmen: 12 5,7%
  • Bus

Stemmen: 2 1,0%
  • Fiets

Stemmen: 38 18,2%
  • Te Voet

Stemmen: 6 2,9%
  • Niet (Fulltime Telewerken)

Stemmen: 1 0,5%
  • Combinatie Trein + Bus

• Combinatie Trein + Fiets

Stemmen: 17 8,1%
  • Combinatie Trein + Auto

Stemmen: 9 4,3%
  • Andere?

• Metro

Stemmen: 0 0,0%
  • Combinatie Trein + Metro

• Ander Bedrijfsvoertuig (Vrachtwagen, Bestelwagen, ...)

Stemmen: 5 2,4%

• Totaal aantal stemmers
    209
grootste deel van het jaar met de auto, gezien ik in ploegen werk is dat +-35min.
Maar bij goed weer zoals komende week ga ik met mijn elektrische eenwieler en dan is het +- 1h puur plezier :love:

iemand die een elektrische step kan aanraden?

hier weer een lekke band (xiaomi)...... :/
Ik heb een tijdje geleden ook eens wat rondgezien.

Mijn vriendin pakt nu de fiets naar het station, dan de trein en dan pakt die een deelfiets. Maar gebeurd toch regelmatig dat die deelfietsen weg zijn en dan te voet verder moet. Hierdoor verliest ze toch veel tijd en zo mist ze regelmatig een trein

Dan lijkt mij zo een step wel een goed alternatief. Met step naar station, meepakken en dan zo naar het werk.

Meestal kwam ik dan uit op de Pure air pro, omdat deze een goede IP rating heeft en wel belangrijk is dat deze een goede regenbui aankan.

Maar heb totaal geen ervaring met steps.

10 jaar in Brussel gewerkt, en de eerste jaren gebruikte ik het openbaar vervoer (= met de auto naar station, trein, metro en nog een stuk te voet). Daarna met de auto beginnen gaan, en dat was telkens een loterij om te weten wanneer je zou aankomen.

Dan van job veranderd, op 10km van huis en elke dag met de fiets gaan werken (nu wel nog 100% thuiswerk). Wat een zaligheid :love2:.

Ik werk op 10km van mijn woonplaats. Bij mij is het een combinatie van fiets, motorfiets en auto.
De keren dat ik met de auto ga, kan ik op 2 handen tellen. Duurt het langste door het drukke verkeer en door de talrijke werkzaamheden in Gent.
Meestal neem ik de fiets (fietspremie) en als het regent of heel warm is, de motorfiets. De motorfiets is het snelst...

Vroeger geregeld met de trein naar bxl. Dat was dan 2h deur tot deur met 15' stappen bij in.

Nu met de auto 50km enkel. Maar is gewoon autostrade en klein stukje baan van 70. Dus rond de 35 a 40'. Hemels in vergelijking met die trein!

Ik ga nooit nog terug naar bxl en al zeker niet met de trein. Echt elke dag stress over treinen missen (maar 1 rechtstreekse per uur, moest ik die missen dan kwam er sowieso een half uur bij). Op dat traject ook enkel oude toestellen zonder airco en verschrikkelijke stoelen. Dat was gewoon elke dag afzien. Ben vaak gewoon eerst met de wagen naar mechelen gereden en van daar met de trein, gewoon om wat flexibeler weg te kunnen geraken uit bxl.

De volgende werkgever/opdrachtgever die op een sollicitatie afkomt met "maar op de trein kunt ge een boek lezen" laat ik gewoon vallen.

Combo fiets trein normaal, maar sinds dit weekend de nieuwe Xiaomi pro 2 step gekocht. Vanochtend jammer genoeg nog door de regen moeten bollen, maar vanavond kan ik op het gemakske langs een mooie route naar huis cruisen. :love2:

Ik woon op ongeveer 18 km van men werk, maar ik pak normaal toch vaak de trein tussendoor -> 3km fietsen, trein, 2,5 km fietsen.

Hangt ervan af, als het goed weer is pak ik de step, ben op 45-50 minuten daar.

Maar als het koud is, of regenweer dan is het step-trein-step. Dan duurt het een half uurtje

Terug
Bovenaan