Muñoz
Well-known member
Geen betere manier om je terug jong te doen voelen dan kinderen hebben hoor, ik sta hier elke dag te shaken op K3, Kinderen voor kinderen, ...
Am not gonna take the bait.
Blijf jij maar shaken op K3.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen betere manier om je terug jong te doen voelen dan kinderen hebben hoor, ik sta hier elke dag te shaken op K3, Kinderen voor kinderen, ...
Hallo mezelfEffectief: 37
Mentaal: 12
Fysiek: 89
Ik zat ineens in 77-81, terwijl ik van 76 ben. Thread is ook al 2 jaar oud heDe opties zijn aangepast naar geboortejaar. Als je je keuze nog niet had aangepast zou je stem dus nog moeten kloppen.
Een goeie maat van mij is naar een optreden van K3 geweest en ik vroeg hem hoe het was.Am not gonna take the bait.
Blijf jij maar shaken op K3.

Klopt, ik heb de antwoorden die toen mogelijk waren omgezet naar de correcte jaartallen van toen, dus ik gok dat jij je antwoord ondertussen zelf al had aangepast.Ik zat ineens in 77-81, terwijl ik van 76 ben. Thread is ook al 2 jaar oud he
Een goeie maat van mij is naar een optreden van K3 geweest en ik vroeg hem hoe het was.
...
Waar zijn mijn royalties!De opties zijn aangepast naar geboortejaar. Als je je keuze nog niet had aangepast zou je stem dus nog moeten kloppen.
Toch na 26 april.1986, goed jaar waarin iedereen straalde.
Goeie plaat dat! Lang geleden dat ik die nog eens gedraaid heb.1987. Eighties!

Goeie plaat dat! Lang geleden dat ik die nog eens gedraaid heb.
/muziek
Ik dacht dat ik - sinds een paar maanden - tot de grootste groep behoorde, maar nu het is veranderd naar geboortejaar is het ineens weer niet meer.![]()
.De poll toont eigenlijk ook wel aan dat BG geen nieuw volk aantrekt. Als het zo doorgaat worden we het nieuwe seniorennet. Kunnen dan misschien nog een namechange doen naar assistedgamingEn hier zijn ook al mensen aanwezig van 2007-2011. Damn. Dat is wel confronterend hoe het allemaal opschuift en ik stilaan tot een oudere generatie begin te horen. Het lijkt soms wel of mijn studentenjaren nog maar pas gedaan zijn, maar dat is helaas alweer 12 jaar geleden. Toen zat ik al in de meatgrinder die beter gekend zat als de jobmarkt.
Of zoals ik al zei: 'BoomerGaming'.Nog eventjes en BeyondGaming kan hernoemd worden naar BoomerGaming.
Kunnen we de topics ook aanpassen:De poll toont eigenlijk ook wel aan dat BG geen nieuw volk aantrekt. Als het zo doorgaat worden we het nieuwe seniorennet. Kunnen dan misschien nog een namechange doen naar assistedgaming
als ge van 1987 zijt, hebt ge de eighties niet bewust mee gemakt, snotneus!1987. Eighties!
Punk en new wave en heavy metal en black metal in de eighties had ik toch ook graag meegepikt als tiener. Of Jazz Bilzen, maar dan moet ik al eerder teruggaan in de tijd. Geen idee of rock 'n roll echt een ding was hier in de jaren '50, want dan zou ik nog verder terug willen gaan. Of de roaring twenties ... of nog eerder. De Vlaamse Polyfonie, maar dan moet ik al teruggaan naar de 14de eeuw en het op een of ander manier zien uit te zingen tot ca. 1630.als ge van 1987 zijt, hebt ge de eighties niet bewust mee gemakt, snotneus!
allez, van al die punk en new wave dinges heb ik (van '82) thuis ook niks mee gepikt in die tijd hoor, mijn vader hield van kleinkunst en Nana Mouskouri