In welk jaar ben jij geboren?

  • 2007-2011

    Stemmen: 4 0,7%
  • 2002-2006

    Stemmen: 3 0,5%
  • 1997-2001

    Stemmen: 15 2,6%
  • 1992-1996

    Stemmen: 93 15,9%
  • 1987-1991

    Stemmen: 235 40,1%
  • 1982-1986

    Stemmen: 132 22,5%
  • 1977-1981

    Stemmen: 58 9,9%
  • 1972-1976

    Stemmen: 28 4,8%
  • 1967-1971

    Stemmen: 11 1,9%
  • 1962-1966

    Stemmen: 3 0,5%
  • ..........-1961

    Stemmen: 4 0,7%

  • Totaal aantal stemmers
    586
Ben ik de enige 50-plusser hier, of ben ik de enige wiens artritis nog niet zo ver gevorderd is, dat ik mijn stem nog kan uitbrengen?
Moet gij niet op seniorenneb zitten dan? Da's voor de actieve 50-plusser.
Of zijt ge niet actief meer? :p
 
En wie van de oude knarren vind dat zijn leven gelopen is hoe het zou moeten?
Wringt er iets? Of ben je blij ende gelukkig? Ik begin me die vragen nu wel te stellen.
Allez ik heb een job dat heel uitdagend is. Ik werk samen met de architecten die vroeger in mijn studies als lesmateriaal gegeven werden. Guess thats a good thing.
De grootste bouwprojecten van Belgie passeren wel bij ons op kantoor en de ecologische impact die we maken is fenomenaal.
Maar toch heb ik het gevoel... nee ik mis iets.
 
Morgen word ik er 33.

Gek dat bijna 50% van de casters 30 tot 34 jaar oud is!
Ik wou eerst zeggen van "komt door de demokes en blijven plakken op het forum" maar ik heb mij blijkbaar pas in 2007 geregistreerd... das toch ettelijke jaren later van wat ik mij kan herinneren. Misschien heb ik eerst nog een ander account gehad :thinking:. Ik ben zelf 34 dus bovengrens van de groep maar ik heb nog een klein jaar voor ik uit de boot val :)

In ieder geval wel, zoals zovelen hier vermoed ik, op games.telenet beland in mijn tienerjaren en blijven plakken. Dan kom je automatisch min of meer bij de groep 30-34 jarigen en de 2 daar net rond uit.

Ik vind het trouwens opvallend hoe de meeste mensen die zelfs maar 2-3 jaar jonger zijn als ik veel meer in-tune zijn met al die laatste nieuwe social media hypes and what not. Ik denk dikwijls van "damn, ik ben een oude zak want snapstagram (zoals @Shellshock2 het zo mooi noemt) wekt 0,0 interesse op"
 
En wie van de oude knarren vind dat zijn leven gelopen is hoe het zou moeten?
Wringt er iets? Of ben je blij ende gelukkig? Ik begin me die vragen nu wel te stellen.
...
Maar toch heb ik het gevoel... nee ik mis iets.
Niets is gelopen zoals ik het had verwacht of gewenst.
Niet qua job/carrière, niet qua gezin, niet qua dromen en ambities.
En toch is het allemaal prima voor mij. Ik heb keuzes gemaakt waarvan ik nu nog steeds denk: "op dat moment was dat wél een bewuste en weloverwogen keuze, daar moet ik dus geen spijt van hebben".
 
Ik wou eerst zeggen van "komt door de demokes en blijven plakken op het forum" maar ik heb mij blijkbaar pas in 2007 geregistreerd... das toch ettelijke jaren later van wat ik mij kan herinneren. Misschien heb ik eerst nog een ander account gehad :thinking:. Ik ben zelf 34 dus bovengrens van de groep maar ik heb nog een klein jaar voor ik uit de boot val :)

In ieder geval wel, zoals zovelen hier vermoed ik, op games.telenet beland in mijn tienerjaren en blijven plakken. Dan kom je automatisch min of meer bij de groep 30-34 jarigen en de 2 daar net rond uit.

Ik vind het trouwens opvallend hoe de meeste mensen die zelfs maar 2-3 jaar jonger zijn als ik veel meer in-tune zijn met al die laatste nieuwe social media hypes and what not. Ik denk dikwijls van "damn, ik ben een oude zak want snapstagram (zoals @Shellshock2 het zo mooi noemt) wekt 0,0 interesse op"

Mij zijn ze bij Tiktok/Reels(?) kwijt geraakt. Insta ben ik wel mee. Snapchat is toch al uit de mode? Sowieso niets voor 30ers ;).

Facebook is dan weel iets voor 40+ denk ik dan :p Amper nog actief op. Enkel voor de verjaardagen te checken.
 
36 al voelt dat nog altijd wat raar om te zeggen. Ik voel me een pak jonger en dan bedoel ik niet alleen fysiek.

Dat heb ik ook.
Ik word eind dit jaar 36.

Ik herinner mij nog dat mijn ma 35 was (dat was ons huisnummer toen). Ik vond dat zo oud, mijn ma was een "mama".

Ik ben ondertussen even oud en ik kan mij totaal niet vergelijken precies. Ik doe nog dezelfde dingen als 10 jaar geleden, ben niet getrouwd, gene kleine en ook geen behoefte aan,...
 
Mij zijn ze bij Tiktok/Reels(?) kwijt geraakt. Insta ben ik wel mee. Snapchat is toch al uit de mode? Sowieso niets voor 30ers ;).

Facebook is dan weel iets voor 40+ denk ik dan :p Amper nog actief op. Enkel voor de verjaardagen te checken.
Wat is Reels nu weer? Allé lap... kvoel mij weer 5 jaar ouder. Gelukkig is er ondertussen een 80+optie in de poll :D
 
Mij zijn ze bij Tiktok/Reels(?) kwijt geraakt. Insta ben ik wel mee. Snapchat is toch al uit de mode? Sowieso niets voor 30ers ;).

Facebook is dan weel iets voor 40+ denk ik dan :p Amper nog actief op. Enkel voor de verjaardagen te checken.
Normale FB verjaardag. 500 happy birthdays.
Zegt facebook op... 4 happy birthdays. Ma, broer, zus, vriendin....
 
Terug
Bovenaan