Oei..
Wij hebben hier ook bijna 2j apart geslapen..
Ok, dat kwam doordat m'n vrouw haar enkel op 3 plaatsen gebroken had en ze niet naar boven kon. (En we een bed hadden van 140)
Sinds begin januari hebben we een nieuw, groter bed en slapen we terug samen boven.
En onze jongste zoon (10j) slaapt ook nog steeds bij ons op de kamer.
Maar dit is omdat we momenteel maar 3 slaapkamers ter beschikking hebben. Die van de oudste zoon is te klein voor 2, en als we de jongste zoon bij ons dochter zouden leggen moorden die elkaar uit.
Onze kamer is heel ruim. Er staan momenteel 2 kleerkasten, 2 bureau's, een bed van 180 en een bed van 90 in, en er is nog ruimte over.
Eens onderstaande ruimte getransformeerd is naar extra slaapkamers, dressing,... krijgt hij zijn eigen kamer... (Uiterste deadline voor mezelf is 1 september 2026, dan gaat de jongste naar het 1e middelbaar.
Bekijk bijlage 38655
Dit is geen rem op ons seksleven, Da manneke slaapt door alle geluiden door, en het wat stiller moeten doen is wel een beetje spannend.
Wij hebben hier ook wel een mix tussen enerzijds de sfeer te laten groeien (wat wat was weggedeemsterd door niet samen te slapen) en het vlakaf zeggen.
Een paar maand geleden bvb: we zaten samen in de bureau te werken toen ik me rechtstelde en zei: "ik heb een goestingske" (doelend op een koek). Zij sprong mee recht, zei "oeh, ik ook" en dartelde recht naar boven.