Polle32
Well-known member
Ik kan oprecht niet met rechts schrijven, noch mijn vork links gebruiken (dan verlies ik een oog of hangt mijn buurman vol).
Maar mensen die enkel hun vork vastnemen en met 1 hand eten, daar kan ik niet tegen. Ook de kinderen hier hebben altijd met mes en vork moeten eten. De Amerikaanse manier van eten, alles snijden en dan 1 arm op de schoot, vind ik erg boertig.
Maar mensen die enkel hun vork vastnemen en met 1 hand eten, daar kan ik niet tegen. Ook de kinderen hier hebben altijd met mes en vork moeten eten. De Amerikaanse manier van eten, alles snijden en dan 1 arm op de schoot, vind ik erg boertig.
Het idee dat iemand zich in 2026 nog gaat bezig houden, laat staan opwinden over etiquette is wel een verrassing als je effectief serieus bent.
Dit is ook maar iets waar ik begin over na te denken na het lezen van dit topic. Al ga ik u wel effectief aanzien als minder beschaafd wanneer ge zelfs niet uw vork correct kunt vasthouden. Zelfs mensen die het oké vinden om hun vork vast te nemen in hun vuist gelijk een hamer. Sorry maar in welke grot zijt ge dan feitelijk groot gebracht? 

)