Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het bitcoinadres al eens gechecked in blockchain explorer bekeken?Tegenwoordig krijg ik spam van mezelf. De afzender was mijn voornaam.naam[at]live.be. Niet dat ik bij Live een mailadres heb hoor.
Moet wel coole malware zijn die de 'driver' gebruikt![]()
Nog niet gedaan nee.Het bitcoinadres al eens gechecked in blockchain explorer bekeken?
Dan kan je zien hoeveel er al ingetrapt zijn. (meestal 0)
Dat heb ik ook al wel een aantal keer gehad, dat een mail adres met mijn eigen naam mij een bericht stuurt.Tegenwoordig krijg ik spam van mezelf. De afzender was mijn voornaam.naam[at]live.be. Niet dat ik bij Live een mailadres heb hoor.
Zou het niet slim zijn om voor elke mail een nieuw bitcoinadres te gebruiken? Anders kunnen al de verschillende scams aan elkaar gelinkt worden.Het bitcoinadres al eens gechecked in blockchain explorer bekeken?
Dan kan je zien hoeveel er al ingetrapt zijn. (meestal 0)
ik denk dat die mails echt in bulk verstuurd worden. Daarvoor telkens een nieuw adres aanmaken lijkt me enorm veel werk.Zou het niet slim zijn om voor elke mail een nieuw bitcoinadres te gebruiken? Anders kunnen al de verschillende scams aan elkaar gelinkt worden.
Was er ergens een vermelding van 10% korting op maximum 3 artikelen bij de eerste bestelling of dergelijke?Ik weet niet of het een scam is maar het voelt wel zo. Oudste wil vier figuurtjes van Funko, kwamen op €15/stuk en er was een code voor 10% korting op eerste bestelling. Op €60 (geen verzendkosten) dus €6. Na invoeren van de code doen ze tien procent van drie van de figuurtjes en krijg je €4.5 korting. Hetgeen dus niet is wat ik verstond onder die tien procent korting.
Het was zo een ‘schrijf je in voor de nieuwsbrief’ ding, niet echt gelet op de voorwaarden behalve dat ze zeggen ‘total basket value’ wat mij €6 zou lijken.Was er ergens een vermelding van 10% korting op maximum 3 artikelen bij de eerste bestelling of dergelijke?
Sommige webshops dekken zich in tegen mensen die steeds nieuwe accounts maken om dan hopen artikelen tegen korting te kopen.
Ambetant zijn die callcenters om u iets aan te smeren, als ge niet oppakt bellen die fuckers later gewoon terugDe laatste week ofzo praktisch iedere dag 2x telefoon van een 03-nummer, zogezegd uit het Antwerpse.
Eens Googelen leert dat het fake verkopers ofzo zijn dus ik duw die altijd op stil.
Steevast een half uur-1 uur later belt er een anoniem nr, ik gok dat het dezelfde klojo’s zijn die nog eens proberen.
Edit: bij nummers die ik niet herken neem ik de laatste maanden nooit meer op, 1x was het legitiem en spraken ze een boodschap in.
Al de rest spreekt niet in dus dan zijn dat scammers of callcenters me dunkt.
Inderdaad, hier ook. Ik blokkeer die standaard met een app (mag ik die hier noemen of is dat spam?), al blokkeer ik tegenwoordig elk onbekend nummer (buiten uit mijn eigen regio misschien) dat mij belt en niets inspreekt op mijn voicemail of niet meteen terugbelt.De laatste week ofzo praktisch iedere dag 2x telefoon van een 03-nummer, zogezegd uit het Antwerpse.
Eens Googelen leert dat het fake verkopers ofzo zijn dus ik duw die altijd op stil.
Steevast een half uur-1 uur later belt er een anoniem nr, ik gok dat het dezelfde klojo’s zijn die nog eens proberen.
Edit: bij nummers die ik niet herken neem ik de laatste maanden nooit meer op, 1x was het legitiem en spraken ze een boodschap in.
Ja dat heb ik gedaan. Wil je uw account terug deblokkeren, gelieve dan 100€ over te schrijven naar mijn rekeningnummerVannacht mail ontvangen van Netflix (met een @telenet.be mailadres) dat mijn abonnement geblokkeerd is.![]()

Ik zoek altijd het nummer wel op. 1x was er tot 3x toe géén boodschap ingesproken (Onbekend nummer en ze bleven terugbellen maar ik was steeds te laat om op te nemen) en was het effectief iets heel belangrijk (geen scam).De laatste week ofzo praktisch iedere dag 2x telefoon van een 03-nummer, zogezegd uit het Antwerpse.
Van Norton krijg ik inderdaad ook regelmatig spam de laatste weken.ligt het aan mij of zijn er laatste tijd enorm veel phishing/spam emails? Allemaal van Norton, zelfs gewoon in mijn email en niet in spam folder
Ja, valt me ook op de laatste tijd.ligt het aan mij of zijn er laatste tijd enorm veel phishing/spam emails? Allemaal van Norton, zelfs gewoon in mijn email en niet in spam folder