Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lol, als je niet betaald dan blokkeren we je rekeningen en kan je niet meer aan je geld.Hier vandaag een mail van het CJIB (Centraal Justitieel Incassobureau)
Van email adres [email protected]

De eerste keer is best lang geleden en een eyeopener.Hoe laat ge u twee keer aan zoiets vangen? Dat is toch zo doorzichtig als wat.
Op zo'n sites ga ik de spullen meestal zelf wel halen. Boter bij de vis of betaal ik met PayPal en heb ik koopbescherming.
Zelfde mail zoals die die ik reeds op de vorige pagina poste?Justitie Nederland die dus ook met incasso werken.
357€ boete uit Nederland na verschillende brieven, omtrent een verkeersovertreding met de wagen, 118km/u waar maar 100km/u toegestaan is.
Knap van mij toch? Net even het snelheidsrecord neergezet met een ouderwetse fiets.
Ja.Zelfde mail zoals die die ik reeds op de vorige pagina poste?
Nog 4 en Cindy had het nog steeds niet door want het vertrouwen tussen streekgenoten is blijkbaar een dingetje. Nee, ik kom er ook niet bij hoe ge u zo kunt laten vangen. Ergens hoop ik dat ze haar geld niet meer terugkrijgt en er een wijze les uit leert, maar dat zal wel niet.Blijft mij verbazen hoe mensen zich steeds laten oplichten.
1) Alle tickets zijn uitverkocht
2) Iemand contacteert u i.p.v. omgekeerd
3) De tickets zijn goedkoper dan gewoonlijk
4) De persoon zit in uw gemeentelijke FB-groep, maar woont zogezegd totaal ergens anders
Hoeveel rode vlaggen heb je nog nodig?
![]()
Cindy en twintig anderen werden opgelicht door ‘Emilie’ voor een festivalticket: “Ik rekende op het onuitgesproken vertrouwen tussen West-Vlamingen...”
Intussen zijn ze al met meer dan twintig, de slachtoffers van de zogenaamde ‘Emilie’. Ze zouden een festivalticket van haar kopen, maar na ontvangst van het geld verbrak de persoon achter die naam alle contact. “Hoe ben ik daar in godsnaam kunnen intrappen?”www.hln.be
De daders rekenden op de lompheid?Blijft mij verbazen hoe mensen zich steeds laten oplichten.
1) Alle tickets zijn uitverkocht
2) Iemand contacteert u i.p.v. omgekeerd
3) De tickets zijn goedkoper dan gewoonlijk
4) De persoon zit in uw gemeentelijke FB-groep, maar woont zogezegd totaal ergens anders
Hoeveel rode vlaggen heb je nog nodig?
![]()
Cindy en twintig anderen werden opgelicht door ‘Emilie’ voor een festivalticket: “Ik rekende op het onuitgesproken vertrouwen tussen West-Vlamingen...”
Intussen zijn ze al met meer dan twintig, de slachtoffers van de zogenaamde ‘Emilie’. Ze zouden een festivalticket van haar kopen, maar na ontvangst van het geld verbrak de persoon achter die naam alle contact. “Hoe ben ik daar in godsnaam kunnen intrappen?”www.hln.be

Tja, dat is bij al die scams he.De daders rekenden op de lompheid?![]()

Goedemorgen,
Ik wil uw bedrijf uitnodigen om ons de bijgevoegde producten te leveren. Sommige producten waar we om vragen, kunnen buiten uw werk vallen, daarom willen we dat u de producten koopt en aan ons levert. Bijgevoegd bij deze e-mail is een offerteaanvraag voor de producten die we nodig hebben. Houd er rekening mee dat dit een dringende eenmalige aanbesteding is, daarom hebben we deze componenten zo snel mogelijk nodig. We wachten nu op uw offerte.
Good morning,
I would like to extend an invitation to your company to supply us with the attached product(s). Some of the products we may request may fall out of your scope of work hence we would like you to source the products and supply to us. Attached to this email is a Request for Quotation of the products we need. Kindly note this is an urgent once off tender, therefore we require these components at your earliest convenience, We now await for your quotation.
Met vriendelijke groeten / With best regards
Yannick Leppen
Procurement Manager
A: Rue de l'Industrie 52, 1040 Bruxelles, Belgium
T: +32 27810267
M: +32 460245421
F: +32 27810210
E: [email protected]
Disclaimer: The information transmitted including any attachments is intended only for the exclusive use of the person(s) or entity to which it is addressed and may contain confidential and privileged material that may be subject to legal privilege. Any perusal, review, retransmission, dissemination, distribution, reproduction or other use of, or taking of any action in reliance upon, this information by persons or entities other than the intended recipient without the sender's prior consent is unauthorised and strictly prohibited. If you have received this message in error, please notify the sender immediately and delete the message from your computer without making any copies. Any personal views and opinions expressed in this e-mail message are the sender's own and do not necessarily represent the views and opinions of the Company
*consider the environment and think before you print*
en ze (Nederlandse rechtbank en politie) dreigden nu binnen de 48 uur zijn rekening te blokkeren als hij niet onmiddellijk 547 € betaalde aan het incassobureau.
Vandaag mijn allereerste robocall gekregen waarbij een Engelstalige stem meedeelde dat er een aanhoudingsmandaat tegen mij is uitgevaardigd en dat ik op een toets moest drukken om rechtstreeks met de Belgische Federale Politie te spreken. Can't wait.